Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Julia 11-10-2020

Snelle levering, geen onnodig verpakkingsmateriaal en duidelijke snelle informatie.

Hajé van der Weide 11-10-2020

Vorige week heb ik een negatieve review geschreven over de service van dit bedrijf. Kennelijk blijken niet alle medewerkers de juiste procedures te kennen want afgelopen maandag werd ik gebeld door een medewerker die mij de keus liet hoe we dit op gingen lossen. Mijn voorstel werd direct geaccepteerd en uitgevoerd. Ik vind het jammer dat er een negatieve review voor nodig was maar Belsimpel heeft me verzekerd daar de nodige verbeteringen aan te brengen. Ik ben blij met a) de oplossing en b) het feit dat ik me toch niet vergist heb in de service die ik al jaren gewoon was van Belsimpel. Gelukkig blijkt die er toch nog te zijn. Fijn voor mij maar vooral ook voor Belsimpel en haar klanten.

Sjoerd de Vrieze 10-10-2020

Ik heb al eerder gebruik gemaakt van jullie webshop en had daar prima ervaringen mee.
Ook nu is dat weer het geval!

Peter 10-10-2020

Snelle levering tegen de uiterst scherpe prijs.
Met aftersales heb ik goede ervaring bij mijn vorige smartphone,dus dat zat wel goed.
Ik kan het eenieder aanbevelen.

Melanie 09-10-2020

De shop vinden we overzichtelijk en de prijs is vergeleken met andere winkels goedkoper de levering is netjes op tijd en ik zal dit echt aanbevelen aan anderen

Emmy 09-10-2020

Toen ik een tijd geleden een mobiel had besteld die toch niet helemaal mijn ding bleek, vormde terug sturen geen enkel probleem. Het werd netjes afgehandeld.

Een nieuw gekocht mobiel bleek wel passend te zijn, die gebruik ik dan ook met plezier.

De beschrijving, bestelling en levering heb ik als zeer prettig en duidelijk ervaren. Ik kan nu geen punten bedenken waarvan ik zeg dat ze toch echt beter zouden moeten.

E H 09-10-2020

prettige website..snelle levering..goede service..al aantal keren bestelt daar,naar volle tevredenheid

Jan 09-10-2020

Scherpe prijzen, snelle levering. Je wordt goed geïnformeerd over de status. Kortom, uitstekende ervaring.

Karst 09-10-2020

Mooie prijs voor een bekend merk, ziet er niet uit als een blok in je oor, ziet er dus netjes uit. Alleen jammer dat ik in de custom Controls aanzet dat als je het lang ingedrukt houdt volume omlaag of omhoog gaat, het niet voor de volgende keer ook al deze controles gebruikt. Dit doet die pas als ik de app van de wearbuds heb opgestart. Mooi geluid.

Kyra 08-10-2020

Ik heb een Samsung Galaxy Active 2 Watch besteld. Deze was de volgende dag in huis! Super fijn in een verpakking waardoor mijn moeder niet wist waar het vandaan kwam! Goede service

Herman 08-10-2020

Bestelling snel en correct geleverd volgens opgave zeer tevreden en goedkoper

Jo 08-10-2020

Snel, duidelijk en goede producten. Prijs altijd scherp en goede service!!!

Hajé van der Weide 08-10-2020

-----------------------------------------------------
Review 28-9-2020:

Al 8 jaar klant bij deze internetshop en altijd tevreden. Daarom ook steeds terug gekeerd vanwege de goede service. Op 14 september een Samsung Galaxy M21 besteld en betaald. Pas op 16 september ontvangen. Tijdens gebruik viel op dat de spreektoon van de andere kant steeds zachter werd en dan weer terug kwam. Ook de Bluetoothverbinding vertoonde kuren. Bij het draaien van mijn hoofd was de verbinding totaal weg terwijl het toestel op nog geen meter afstand lag. Draaide ik mijn hoofd weer terug kwam het geluid ook weer. Dit met meerdere bluetoothapparaten geprobeerd maar steeds hetzelfde resultaat. 6 dagen na ontvangst gebeld met Belsimpel. O, wat vervelend, was de reactie, stuur het op dan gaan we ernaar kijken of we ruilen het toestel om. Op 23-9 toestel verstuurd wat op 25-9 door Belsimpel ontvangen werd. Vandaag, 28-9 werd ik gebeld terwijl mij verteld was dat er een mail gestuurd zou worden. Ik had immers geen telefoon meer? Mijn vrouws telefoon ingepikt zodat ik wel voor wie dan ook bereikbaar zou zijn en daardoor zag ik dat ik gebeld was. Ik terug gebeld en kreeg de mededeling dat het toestel niet geruild kon worden want het was te zwaar 'beschadigd" terwijl ze daar, volgens eigen zeggen erg coulant mee omgaan. Toestel is dus opgestuurd naar reparatiedienst wat weer een tijd gaat duren en al die tijd in feite zonder telefoon want mijn vrouw wil haar toestel ook graag terug. Jammer, we sturen foto's op. 'Heb je die zelf niet gemaakt voordat je het opstuurde?" Nee, dat was me ook niet verteld om te doen. Ik ging nog steeds uit van de service die ik gewend was van Belsimpel. Ik heb foto's ontvangen waardoor lijkt alsof ik er mee over de keien heb lopen schrapen. Zo is toestel absoluut niet de doos in gegaan dus wie heeft ze veroorzaakt? Los van het feit dat Belsimpel me een defect toestel opsturen als zijnde nieuw wil men niet de service leveren een nieuw toestel te leveren en laat mij zodoende zeker 2 weken aan mijn lot over. Ik word nu terug gebeld door iemand die daar bevoegdheid toe heeft maar dat kan wel een paar dagen duren. Ik ga altijd secuur om met mijn spullen maar als de kwaliteit zo slecht is dat als je een toestel neerlegt het meteen zo beschadigd is heeft het dus niet de kwaliteit die men het toedicht. Service zou zijn wil je een tevreden klant houden, stuur de klant een nieuw toestel en neem desnoods de kosten van een nieuwe achterkant (plastic, een paar kwartjes) en je klant is blij. Nee, Belsimpel levert snel, heeft concurrerende prijzen maar de service waar ze groot mee geworden zijn is totaal verdwenen. Dus wat ik hieronder lees klopt, bij aanschaf gaat alles goed maar daarna gaat het mis. Tja, je hebt al betaald dus waar zullen we ons druk over maken. En nogmaals, de beschadigingen herken ik totaal niet en voordat ik het toestel weer verpakte in de originele doos heb ik daar wel op gecontroleerd maar geen foto's gemaakt. Als ik dat aangeef gaat men bij postnl na of er daar iets gebeurd is. Alsof die dat toe zullen geven dus het is mijn woord tegen dat van hen en bij een bedrijf dat pretendeert klanttevredenheid hoog in het vaandel te hebben staan zou dat niet nodig moeten zijn. Nogmaals, het maken van foto's was me ook niet geadviseerd. Kortom, in 7 jaar 12 toestellen gekocht maar dit was wel de laatste.

Anja uit Apeldoorn 08-10-2020

Een prettige winkel! Ik heb hier een sim-only-abonnement en telefoon aangeschaft. De keuze in aanbod is groot zat. Daarbij wordt het aanbod overzichtelijk gepresenteerd en kun je goede producten vergelijken. Na de aankoop was de bevestiging en levering vrijwel direct. Ook de de communicatie over het vervolg, bijv wat verder nodig is voor nummerbehoud, hoe het overzetten van het abonnement verder verloopt, duidelijk. Aanrader!

Anna 08-10-2020

Goede en snelle levering. Ook duidelijk per mail geïnformeerd. Ga hier vaker bestellen!

wessel 08-10-2020

Belsimpel heeft na het plaatsen van deze review contact gezocht. Verhaal nogmaals besproken en ze zijn met een passende oplossing gekomen.

-----------------------------------------------------------
Review 28-9-2020:

Bizarre Belsimpel dagen, wegens succes verlengd.
Jammer dat jullie deze belofte niet nakomen.
Op de laatste actiedag zijn de prijzen van een aantal telefoons weer ongedaan gemaakt!!!
Was het succes van deze actie te groot voor Bel Simpel???
Bij de klantenservice, komen ze met een vaag verhaal DAGPRIJZEN o ja tijdens het aanpassen van de oude prijzen zijn we vergeten de actie BIZATTE BELSIMPEL DAGEN weg te halen, bedankt gaan we gelijk doen. Jammer dat je als (mogelijke) klant niet serieus wordt genomen.

Wallie 08-10-2020

Prima site en degelijke voorlichting, beantwoordt de mail vlug. Prijs/kwaliteit goed.

Georges 08-10-2020

De bestelling werd geleverd op vlotte wijze, echt gewoon de volgende dag bezorgd

Piet 07-10-2020

Goede informatie , keurige levering .
30 dagen bedenktijd .
Goede prijzen .

Alwin 07-10-2020

Ik vond makkelijk m'n product, eenvoudig te bestellen en de betaling verliep ook heel eenvoudig en goed. De volgende dag werd het al bezorgd, erg netjes verpakt. Heel erg tevreden over Belsimpel. Aanrader!

Victor 07-10-2020

De site is zeer gebruiksvriendelijk, heeft bijvoorbeeld een makkelijke zoekfunctie. Mijn nieuwe telefoon is keurig op tijd geleverd en netjes verpakt.

Linda van den Heuvel 07-10-2020

Snelle en goede bezorging. Goed advies op de website voor het te kiezen product. Ook de voordeligste.

JMS 07-10-2020

Ik zocht een origineel Samsung hoesje en Belsimpel had deze op voorraad en kon snel leveren zonder verzend kosten. Top

Ejay 07-10-2020

Snelle en correcte service. Samsung smartwatch besteld tegen een scherpe prijs!!
============ aanvulling ==========

Nog even als toevoeging op vorig bericht. Waarom een 9? Ik ben niet zo van de reclame via mail maar dat ligt aan mij. Ik weet jullie sowieso wel te vinden!! (Positief)

Cathy van der Sluis 07-10-2020

De shop had het horloge wat ik graag wou hebben en deze was bij jullie het goedkoopste, en vandaag besteld morgen in huis ideaal