Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jesse 14-09-2020

Ik ben blij met Belsimpel omdat ze een goede service en klanten service hebben.

edwin 14-09-2020

Ik heb een goeie ervaring gekregen bij het bestellen van de producten en deze werden volgens de opgegeven tijd

Bryan 14-09-2020

Goede schop en zeer snelle levering op zaterdag besteld zondags in huis ik zou zekers nog een keer bestellen op belsimpel

Marjorie 14-09-2020

Dit keer een telefoon voor zakelijk gebruik besteld. Weer duidelijke info op site en snelle levering van de telefoon. Ook nu was de lage prijs weer doorslaggevend om bij BelSimpel te kopen.

Lisa 14-09-2020

De levering is altijd snel, het product is goed verpakt en functioneert goed.

B. 13-09-2020

Ik heb bij Belsimpel.nl een Huawei smartwatch besteld. De smartwatch doet zijn werk. De levering van Belsimp was heel snel. Volgende dag was mijn bestelling thuis! Super leuk!!!

Janna 13-09-2020

Al een paar keer telefoons besteld bij BelSimpel, idd heel simpel.
Vriendelijke site, goedkoop, ruime keus en snelle levering.
Ik ben zeer tevreden en ga volgende keer weer naar BelSimpel!

Yvonne 13-09-2020

Ondanks de waarschuwing over narigheid van bezorging door de corona toch mijn telefoon supersnel en correct ontvangen!
Prijs van mijn telefoon was ook prima👍

Fleur 13-09-2020

Product was op belsimpel tientallen euro's goedkoper dan op andere sites. Kleur van het bestelde product (Samsung active watch 2 rose) viel tegen. Via de chat contact gezocht. Erg goed en vriendelijk geholpen. Vrijdag horloge terug gestuurd, zondag de nieuwe kleur al binnen, zonder bijbetaling. Echt goede service!

Sophia 13-09-2020

Snelle levering, goede service en een goede prijs voor de producten die je koopt! Erg tevreden met deze website :)

R. Vlaar 13-09-2020

Snelle levering zoals verwacht. Kon mij toestel niet vinden bij andere aanbieders en providers met wel via Belsimpel.

Marja 12-09-2020

Goede omschrijving, producten en goede prijs kwaliteit verhouding, dit is het vierde toestel die we via deze site hebben besteld. Dat zegt genoeg omdat we altijd weer terug komen

Wendela 12-09-2020

Voor het eerst voor Belsimpel gekozen want ik kende ze niet .
Maar hun prijs was echt een stuk lager dan overal elders dus de gok gewaagd.
Na dat ik mijn i-phone ontving ging er helaas meteen iets mis met het sim kaartje ik mocht hem retour sturen en kreeg hem binnen 5 dagen al weer terug perfect dit en dus Superblij en met deze werkelijk fantastische onlineshop! Dank jullie wel allemaal

Bert Gritter 11-09-2020

Duidelijke en overzichtelijke website.
Ik heb precies dat gekregen wat ik nodig heb.
Lekker simpel

LB 11-09-2020

Scherpe aanbiedingen. Bovendien snelle verzending en goede service!
Bovendien vindt je veel extra tips op de site voor het overzetten van je gegevens naar een nieuwe telefoon. Top!

Saïd 11-09-2020

Top service, en de goedkoopste in telefoons. Mijn vrouw en ik bestellen ons telefoons altijd bij belsimpel. Buitengewoon goed. Heel veel 👍

Anita 11-09-2020

Goede website.
Overzichtelijk en duidelijk.
Goede prijs.
Zijn goedkoper dan ergens anders.
Heb zowel mijn S 20 + als mijn watch3 daar gekocht.
Ook in de winkel in Rotterdam perfect en netjes geholpen.
Raad ze zeker aan
Volgende telefoon voor iemand uit mijn gezin gaan we ook daar zeker weer bestellen.
Top.

Anoniempje 11-09-2020

De bestelling liep super!
Niks om op aan te merken.
Bij het product op de site waren de specificaties duidelijk vermeld!
Echt een aanrader!

Michelle 11-09-2020

Een fijne website in gebruik en voldoende specificaties bij producten zodat een keuze maken wat makkelijker wordt! De snelle levering was ook top.

Henk 11-09-2020

Prima en snelle service. V.w.b de prijs, deze is ook in vergelijking met andere aanbieders proma. De goedkoopste

Liesbeth 10-09-2020

Dit was niet de eerste keer dat ik een telefoon bij Belsimpel heb besteld en het zal ook niet de laatste zijn. Er is een heel ruim aanbod aan telefoons en de prijzen zijn scherp. Levering is altijd super snel.

Jean 10-09-2020

Duidelijke site, ruime keuze, scherp(st)e prijzen en razendsnelle levering. Ik ben helemaal tevreden. Hulde voor belsimpel.

Bouwe Sterkenburg 10-09-2020

Top winkel! Zat online te kijken en vond deze als de goedkoopste optie en ook nog snel en goed geleverd! Tevreden klant hier

Hatice 09-09-2020

Iphone 11 black 64gb gekocht.
Het was meteen de volgende dag geleverd en de prijs was ook het goedkoopste wat je kon vinden.
Zeer tevreden.

Ger 09-09-2020

Snelle levering, vlotte afhandeling, echter zelf niet doorgelezen, want deze aanschaf kan niet meer opgraden dus dat wordt met wat apps over een jaar die niet meer goed kunnen werken.