Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Richard westdijk 25-06-2020

Het bestellen gaat gemakkelijk ,de bestelling volgen gaat perfect ,de bezorging is erg snel en acuraat

Anoniem 24-06-2020

Mijn airpods zijn top! Soms als ik muziek luister en ik ga naar een andere app stopt mijn muziek ineens en dan stoort ie helemaal dat is wel een minpuntje

Famke 24-06-2020

Hele fijne website. Alles meteen duidelijk om te vinden en zoeken, de airpods die ik had besteld waren super veilig en goed ingepakt. Ik ga vanaf nu zoveel mogelijk hier bestellen

Dijkstra 24-06-2020

Zeer vriendelijk. Telefonisch zeer slecht bereikbaar. Tel. vragen niet doorgegeven. Gegevens overzetten is maar voor ca. 40 % gelukt; dus dat helpt ook niet echt.

Karin 24-06-2020

Snelle en goedkope levering van mijn mobiel. Snel in huis en laagste prijs.

Eda 24-06-2020

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat de prijsvraag heel erg eerlijk is, snelle levering en het product dat ik heb besteld is prima thuis aangekomen.

Anoniem Alphen aan den Rijn 24-06-2020

Vanuit duurzaamheid oogpunt een 'zo goed als nieuwe' iPhone XR gekocht. Accu werkte nauwelijks. Aanvankelijk ging Belsimpel wat in de weerstand. Vervolgens goede service, product vervangen voor nieuwe. Wel veel gedoe, we moesten 3x gegevens over zetten. Maar goed, weer van geleerd.

----------------------------------------------------------
Eerdere review 4-6-2020:
Vanuit duurzaamheidsoogpunt een ‘zo goed als nieuwe’ iphone xr gekocht. Helaas is de accu zeer slecht. Belsimpel geeft vervolgens geen gehoor. Laat je niet misleiden door deze club.

Ankie 24-06-2020

Super snel geleverd,en goede service.Volgende dag in huis.Ik beveel deze winkel echt aan!

Kilian 24-06-2020

Ik bestel na eerdere positieve ervaringen altijd bij belsimpel, en ook nu weer tevreden. De telefoon was goedkoper dan elders, en de volgende dag in huis.

Anke 24-06-2020

Goeie prijzen, snelle en nette bezorging, zelfs op zondag! Al 2x iets besteld en 2x top!

Nicole 24-06-2020

Mijn telefoon ging kapot op zondagmiddag en had snel een nieuwe telefoon nodig omdat ik deze de aankomende week weer nodig had voor mijn werk. Belsimpel leverde meteen de volgende dag als ik voor 23:30uur in de avond bestelde, wat erg fijn was zodat ik nog even kon zoeken wat voor telefoon ik wou hebben. Én ze waren ook nog eens de goedkoopste! Erg blij met deze super snelle levering. Ik kon de volgende dag meteen weer aan de slag met mijn nieuwe telefoon!

Kimb 24-06-2020

De webshop is heel duidelijk en de juiste prijs voor het product. De levering was heel snel binnen mijn complimenten

Willem 24-06-2020

Geweldige service, heldere uitleg en vooral snel geleverd. Goed en degelijk verpakt dus kan op beschadiging is praktisch nihil.
Daarnaast, en zeker niet onbelangrijk, de goedkoopste

Lies 23-06-2020

Zeer snelle en duidelijke levering. Genoeg informatie over de levering ook, en goed contact.

rvk 23-06-2020

Ze boden het product goedkoper aan dan op andere websites, was even bang dat dit een reden had, maar alles was prima! Snelle verzending en alles was in orde.

Sherry 22-06-2020

Super snel! Super verpakt! Super prijs! Mijn volgende smart phone bestel ik zeker bij Belsimpel!

Bjorn R. 22-06-2020

Erg tevreden over de snelle en goede service.
Wegens niet te veel geld ook goede telefoons tegen relatief weinig geld.

Erg blij mee, ik raad dit iedereen aan die er naar vraagt!

Michel 22-06-2020

Zelfs op zondag avond wordt je geholpen door de klantenservice van Belsimpel, omdat er iets niet goed ging met bestellen.
werd heel goed geholpen.
top klasse
ik zou het ook iedereen aanraden.

Tim in 't Veld 22-06-2020

Fijne website welke mij de mogelijkheid biedt verschillende smartphones te vergelijken en de juiste te kiezen.

Ook de scherpe prijs, snelle verzending, en goede service worden gewaardeerd!

ton 22-06-2020

Snelle en duidelijke afhandeling van de bestelling. Vanaf de eerste minuut tot aan de aflevering.
Een probleem: ik heb nog geen klacht gehad.

J. Zwart 22-06-2020

Ik ben zeer ontevreden vanwege de volgende punten:
- er wordt gegarandeerd dat de levering van mijn nieuwe iphone de volgende dag in huis is, hij kwam 3 dagen later
- Reacties van de klantenservice is niet binnen 48 uur maar pas na 60 uur.
-mijn Iphone ging stuk toen ik de simcard wilde plaatsen, er brak een stukje van de simcardtray af. Ik heb met de klantenservice via de mail het probleem aangegeven en uiteindelijk heb ik na een moeilijke zoektocht een telefoonnummer gevonden om een klantenservice medewerker te kunnen spreken aangezien ik lang moest wachten op antwoord via de mail. deze vertelde mij dat ik de Iphone moest terugsturen en dan zou er een mail volgen met hoe nu verder.
ik heb de mail ontvangen en er wordt gezegd dat ik gebruikersschade heb waardoor ik niets vergoed krijg. Ik heb de telefoon niet gebruikt want de simcard is er nooit in geweest.
Ik ben hier al ruim 17 dagen mee bezig en van service merk ik zeer weinig en heb veel geld uitgegeven aan een defect apparaat welke ik binnen alle garantievoorwaarden heb geretourneerd maar daar niet van terug krijg

Huyben 22-06-2020

Mooie Samsung Galaxy + earbuds voor een zeer goede prijs met een zeer snelle levering

Marissa Veugen 21-06-2020

Telefoon gekocht en werkt perfect! Was precies optijd
Alles was goed! Ik kom hier zeker terug

Th. 21-06-2020

Zondagavond telefoon besteld, ging ervan uit dat de telefoon dinsdag zou komen en niet zoals ze beloven de volgende dag. Maar tot mijn verbazing, ondanks de corona, mijn telefoon toch de volgende dag bezorgd. I zat erg te twijfelen tussen 2 smartphones, dus een messenger bericht gestuurd over wat zij me konden adviseren, eerlijk antwoord gekregen, wat het voor mij makkelijker maakte om de juiste telefoon te kiezen.

Ray 21-06-2020

ik was al klant bij belsimpel ik werd op tijd gewaarschuwd dat ik kon verlengen, bij aankomst goed ontvangen in de winkel tijdens de corona maatregelen.