Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cathy van der Sluis 07-10-2020

De shop had het horloge wat ik graag wou hebben en deze was bij jullie het goedkoopste, en vandaag besteld morgen in huis ideaal

Pieter 07-10-2020

Simpel bestelproces, goede communicatie. Groot assortiment en prima prijzen.

M 06-10-2020

In de middag een artikel voor een scherpe prijs aangekocht en de volgende dag al binnen!

Idse 06-10-2020

Duidelijke omschrijving product , concurrerende prijs en snelle levering en een betrouwbare leverancier.

Peter 06-10-2020

Duidelijke beschrijving van produkt zeer prijsvriendelijk en razendsnelle verzending.

Mary Enschede 06-10-2020

Snelle levering, veilig gevoel door alle koper garanties.
Kreeg Belsimpel aangeraden door familie en vrienden.

Tom 06-10-2020

Altijd een van de laagste prijzen bij Belsimpel en de bestelling is tot nu toe altijd volgende dag in huis! Ook kan ik in detail alle gegevens bijhouden en ik kan snel de staat van mijn bestelling zien. Geen op of aanmerkingen.

Ed 06-10-2020

Alles volgens afspraak.
Waarom dan een 8. Het is de eerste keer dat we hier iets bestellen dus een beetje behouden!

Germaine 06-10-2020

Erg tevreden over Belsimpel. De site is gebruiksvriendelijk en de levering is ook heel snel. Ik had binnen een dag mijn bestelling thuis geleverd. Ook waren de buds live netjes verpakt in de doos.

jet 06-10-2020

beste prijs,
snelle levering en werd door de mail goed op de hoogte gehouden
helemaal perfect
en ik ben nu dolgelukkig met mijn nieuwe mobiel
echt zo blij

patries 05-10-2020

Vind belsimpel echt een fijne webshop duidelijke site snelle levering was er helemaal blij mee

Hans Venlo 05-10-2020

Ik bestel al enkele jaren in volle tevredenheid mijn nieuwe Samsung smartphones en accessoires bij Belsimpel. Altijd zeer scherpe prijzen, goedkoper dan de concurrenten. De site is overzichtelijk en duidelijke omschrijving van het product. Zeer snelle levering en pakket is goed te volgen met track and trace. Bij eventueel een retourzending geen moeilijke vragen en het betaalde bedrag staat weer snel op je bankrekening. Helemaal top!!

Ingrid 05-10-2020

Duidelijke website, super snelle bezorging, produkt werkt zoals ik had verwacht, helemaal tevreden

Hans 05-10-2020

Fijne winkel al mijn vragen werden netjes beantwoord en mijn bestelling netjes geregeld ga zo door

suki 05-10-2020

Uitstekend. Overzichtelijke website.
Bestelling op tijd geleverd (next day delivery) en spullen werken naar behoren.

Jan Toonen 05-10-2020

Duidelijk en overzichtelijk, snelle levering voor mij helemaal goed .
Ik ben weer bij deze shop terecht gekomen door eerdere ervaringen.

Raymond 04-10-2020

In 2018 een one plus gekocht bij Belsimpel.
2 mnd voor einde garantie was het laadpoortje niet meer werkend, dus telefoon wilde niet meer laden , dat. Was een probleem.
Belsimpel gebeld, binnen en paar minuten een verzendlabel ontvangen per mail. Gratis opgestuurd, binnen een goede week gratis hersteld, en gratis retour.
Als dat geen topservice is dan weet ik het niet meer.
Wat een topbedrijf, ik hoop dat ze dit niveau weten te behouden.
Volgende telefoon zal ik 100 procent zeker weer daar gaan aanschaffen

Roelof Henk 04-10-2020

Goede informatie voorziening rondom producten, bestelling en levering en ook snelle levering van de producten. Netjes en goed verpakt.

Gijs 04-10-2020

Wederom gekozen voor Belsimpel omdat mijn oude S7 stuk was. Nu gekozen voor de S10 en zeer tevreden. Snelle levering top! 's Avonds om 21.30 uur besteld en voor 9.30 uur de volgende morgen bezorgd! Keurige afhandeling etc. Ik ben vaste klant, ga zo door mensen 👍👍👍

Rinus 04-10-2020

Duidelijke shop met een adequate uitleg van de producten/aanbiedingen, waarbij zeker de concurrerende prijzen, versterkt door een prima service, niet onvermeld mogen blijven.
Producten worden snel en conform afspraak op een doeltreffende manier geleverd.

Crj 04-10-2020

Belsimpel kwam naar boven toen ik de smartwatch zocht op google. En in het overzicht zag ik dat die goedkoper was dan andere sites. Op de site aangekomen van belsimpel kon ik mooie foto's zien en duidelijk informatie. Bestellen en leveren ging erg snel en goed verpakt.

Dus raad belsimpel zeker aan.

Janny 03-10-2020

Heel goed geholpen, door de medewerkers, ik had telefoon gekocht die niet was wat ik ervan verwachte, ik kon de telefoon retour doen en heb juiste advies gekregen om andere te kopen.

Tade 03-10-2020

ik wilde graag airpods kopen en hier waren ze het goedkoopst (€130). 5 andere vriendinnen van mij hebben ze ook hier gekocht dus ik werd meteen aangeraden bij belsimpel! ik vond het kopen en de bezorging allemaal heel vlotjes gaan, en het was de dag na de bestelling al binnen! verder heb ik ook een gratis pen gekregen, waar ik echt enorm blij mee ben. al met al heb ik een hele goede ervaring gehad met belsimpel, ookal heb ik nog niet heel veel dingen hier gekocht ik zal het zeker voor andere aanraden!

Peter Belt 02-10-2020

Goede omschrijving en snelle levering. Ik beveel deze webwinkel zeker aan!

Ymte 02-10-2020

Snelle levering. Goed product. Eigenlijk geen op- en aanmerkingen.
Alles van bestelling tot aflevering verloopt snel en zonder moeilijkheden.