Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Roald 21-12-2020

Telefonisch goed te woord gestaan, duidelijke uitleg gehad, voorraad op de site was aanwezig, product snel ontvangen 😁👍

Cees 21-12-2020

Bestellen ging vrij eenvoudig, alleen de levering was iets minder. Via de website zag ik dat men mijn bestelling al twee dagen aan het inpakken was, daarom even contact gezocht en toen bleek dat de bestellingen niet meer werden verzonden naar afhaalpunten. Mijn afhaalpunt was een supermarkt die gewoon open was. De plaats van levering werd direct gewijzigd en de volgende dag de
smartphone binnen. Middels een mailtje om mij te informeren over de levering was netter geweest.
Jammer vind ik ook dat de smartphone twee dagen later € 20,00 goedkoper was. Maar dat is pech hebben

rudi 21-12-2020

Telefoon (cat S52), besteld, en de volgende dag geleverd.
Prijs was op dat moment ook de laagste die ik kon vinden.
Eigenlijk niets op aan te merken.

Leon 20-12-2020

Ik kwam bij jullie terecht door de tv commercials.
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden met met mijn nieuwe telefoon ,
En de snelheid waarmee ik hem hier thuis kreeg
Volgende x beslist weer BELSIMPEL

Sekandar Sagari 19-12-2020

Top service,
op mijn bestelling was binnen 24 uur bezorgd zelfs op zondag
Super

Gerrit 19-12-2020

Alles wat beloofd werd is nagekomen, op tijd geleverd, goede uitleg en prima service.

Fred 19-12-2020

Overzichtelijk, duidelijk. Bestelling snel en netjes geregeld. Erg tevreden mee.

Katja Mulder 18-12-2020

Ik vind de site van Belsimpel erg overzichtelijk en ze hadden 1 van de beste deals voor het product dat ik heb gekocht. Het was de volgende dag al geleverd, in een kleine doos zodat ik niet veel afval had en het gemakkelijk kon meenemen. Al met al ben ik erg te spreken over de bestelling, de levering en het product dat ik heb gekocht. Ik gebruik het nu een maand al iedere dag en vind het 1 van de beste aankopen van 2020.

Jasper uit Rotterdam 18-12-2020

Is mijn tweede telefoon bij Belsimpel. Heerlijke website. Duidelijke en mooie e-mails, contract via iDeal ondertekenen... Geweldig!

Toon van den Berg 18-12-2020

Heel duidelijk en makkelijk op de site te bestellen .
Snelle levering !
Kortom bij belsimpel is het goed makkelijk en goedkoop en leuk en simpel en dat is heel fijn dank u

Stijn 16-12-2020

Had AirPods Pro bij belsimpel besteld en had ze de volgende dag al in huis. Ondanks de drukte van sinterklaas.

Peter Kooijman 16-12-2020

Hoesje keurig en netjes geleverd. Met track and trace. Zeer goede service blijf zo doorgaan team Belsimpel. Blijf veilig en gezond

pst 16-12-2020

Ik heb gekozen voor deze shop vanwege de scherpe prijzen.
Nu heb ik ervaren dat dit een prima shop is vanwege de problemen met mijn smartwatch.
Ruilen of inleveren was totaal geen punt. Vanwege de zeer goede aftersale kom ik zeer zeker terug gij Belsimpel.nl

Robert-Paul Eits 16-12-2020

Ik had al een tijdje problemen met mijn accu en hij werd steeds slechter. Ik mijn telefoon opgestuurd voor reparatie. Na weken wachten, eindelijk een reactie van Dynafix. (Zij zijn blijkbaar het reparatie bedrijf van Belsimpel). Zij stuurden een mail dat ik het allemaal zelf mocht gaan betalen. Ze beweerde dat het waterschade was. Ik vond dat zeer vreemd, omdat mijn telefoon nooit in contact met water is geweest. Ik even gegoogled op Dynafix en als snel werd het duidelijk dat het ware oplichters zijn. Er was niks positiefs over te vinden. Bijna iedereen die in contact was geweest had hetzelfde probleem. Nu is het dus zeer slecht dat zo'n groot bedrijf als Belsimpel haar telefoons ter reparatie nog steeds naar Dynafix stuurt. Zeer, zeer teleurgesteld in Belsimpel!
RVZ 17-12-2020

Waterschade is een standaard antwoord bij Belsimpel..Mijn waterdichte horloge, zonder schade en nooit in contact geweest met water, had het ook zeiden ze. Oplichters zijn het!

CB 16-12-2020

Vriendelijke te woord gestaan door een van de mensen van Belsimpe. Vakkundig geholpen, hierdoor bestelling geplaatst.

Sieneke 15-12-2020

De website is duidelijk en makkelijk te gebruiken, mijn bestelling verliep vlekkeloos en supersnel. In eerste instantie kon ik niet naar mijn bank surfen om te betalen, via de mail kon ik makkelijk alsnog betalen.

Elwin 15-12-2020

Het is precies wat je wilt. Belsimpel is niet super, niet slecht, het doet wat het moet doen. Ik heb een telefoon voor een eerlijke prijs met snelle levering gekocht en dat is precies wat ik kreeg. In vergelijking tot een mediamarkt/coolblue zou ik persoonlijk gewoon kijken waar het product goedkoper is. Levering duurde iets langer dan verwacht, maar dat kwam door PostNL en black Friday.

Frank 14-12-2020

Ik heb vaker bij Belsimpel besteld. Nooit problemen gehad. Vandaag besteld was bij mij ook iedere keer morgen in huis. Goede prijzen.... Al met al een prima winkel!

dennis bosman 14-12-2020

Ben super goed geholpen, zelfs toen er iets fout is gegaan super service en behandeld zo als je van een goed bedrijf mag verwachte.

Ed 14-12-2020

Via fiscfree een nieuwe IPhone gekocht bij BelSimpel. Levering stond eigenlijk twee weken later gepland, maar na twee dagen al in huis. Dus helemaal top! Ook administratief verliep alles uitstekend. Site is overzichtelijk en geeft goede extra opties aan. Een tevreden klant.

Willy 14-12-2020

Ik heb al goede ervaring met iPad en toen ik nieuwe telefoon nodig had ging ik ondanks 5€ goedkoper bij de concurrent toch naar Belsimpel betrouwbaar en op tijd bezorgd ik zou iedereen Belsimpel aanraden.

lain 14-12-2020

Kloppende en goede beschrijving van producten en hele snelle levering (volgende dag). Heel blij met mijn nieuwe telefoon.

Henrianne Bultman 14-12-2020

Ik heb tijdens Black Friday de AirPods Pro besteld. Ik vond dat ondanks de drukte rondom Black Friday en Sinterklaas dat de levering erg snel was. Alles werd heel duidelijk aangeven via de mail. Ook ontvang ik gelukkig niet veel reclame via mijn mail namens jullie, dat komt nogal vaak voor namelijk!

M.A.Meijer 14-12-2020

inmiddels nu 2e telefoon aangeschaft bij bel simpel en ik ben uiterst tevreden over de snelle levering en goede service.
Prijs /kwaliteit verhouding is prima en een aanrader voor iedereen.

BENJI 13-12-2020

Uitstekende, snelle service. Zoals beloofd vrijdag voor 24u besteld. 's zaterdags afgeleverd. Ik kan u Belsimpel ten zeerste aanraden.