Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Marco 09-09-2020

Update op mijn eerdere review:
Na bijna een maand (en 7 leveringsvertragingen) heeft Belsimpel het toestel uitgeleverd.
Een dikke 10 krijgen ze voor de hulpvaardigheid van de medewerkers van de klantenservice.
Het is ze er veel aan gelegen geweest om dit probleem op te lossen
Er is een bosje bloemen gestuurd en de aftersales heeft mij zelfs als tegemoetkoming een magnetische autohouder toegezonden.

Overall heb ik er een goed gevoel bij en geef (met alle perikelen meegerekend) een dikke 7.
Als tip geef ik ze mee dat er een wijziging in hun systeem dient plaats te vinden, waardoor er niet zo vaak een nieuwe leverdatum wordt voorgeschoteld.
Prima opgelost, Belsimpel!

Review 23-8-2020:
Na jarenlang abonnementverlengingen (met telefoon) bij een Belsimpel-concurrent (met volle tevredenheid) afgesloten te hebben, ben ik nu in zee gegaan met Belsimpel. Puur om prijstechnische redenen.
Dat is dus meteen precies de laatste keer geweest. Wat is deze firma wereldkampioen in het vertrouwen bij de klant om zeep helpen!

Sinds de betaling van het toestel (een Samsung S20), presteren zij het om inmiddels 7(!) keer een leveringsvertraging aan mij voor te schotelen.
Het kan natuurlijk gebeuren dat hun leverancier hen in het hemd zet, maar bij Belsimpel zet men het aapje heel snel op de schouder van de klant.
Als je als consument een mail stuurt, dan geven ze aan binnen 24 uur te antwoorden. Gebeurt niet.
Als je een lieftallige dame van Belsimpel aan de lijn krijgt, hoor je hetzelfde standaard ingestudeerde excuus. "Uw probleem gaan we intern bespreken, want dit kan inderdaad niet. U wordt morgen teruggebeld". Gebeurt dus niet.
Het is een aaneenschakeling van problemen doorschuiven naar de klant en niet nakomen van toezeggingen.
Mijn vertrouwen op een goede afloop is volledig verdwenen.
Belsimpel heeft heel wat op te lossen, willen ze hier alsnog een positieve draai aan geven.

Rien 09-09-2020

Goede prijs. Goede omschrijving product. Snelle levering. Tot 's-avonds laat kunnen bestellen.

aezelke 09-09-2020

Klacht na schrijven review opgelost alleen jammer dat het op deze manier moest. Maar ondanks dat happy met mijn nieuwe telefoon. Bedankt

------------------------------------------------------------
Eerdere review 03-09-2020:

Nieuw toestel ontvangen 31 juli retour gestuurd omdat simtray defect. Ben nog steeds aan het wachten op mijn toestel dat al meer als 3 weken ter reparatie is aangeboden

Hans van den Berg 09-09-2020

Telefoon netjes conform afspraak op de juiste datum ontvangen. Zag er allemaal erg goed uit en voldoet tot nu toe naar verwachting. Ben tevreden, over de bestelling, levering en nazorg

Astrid 09-09-2020

Simpel en overzichtelijk shoppen, simpel te kiezen, simpel te bestellen en simpel de bestelling terug te vinden!
Hele fijne webshop!

Zegert 08-09-2020

Zeer betrouwbaar en zeer fijn zaken doen. Zeer duidelijke site met de juiste vereiste informatie voor een wel overwogen keus.

Dré 08-09-2020

Ik heb deze shop gekozen omdat de aankoopprijs het beste was. Het totale proces van aflevering was snel en prima in orde. Niets om over te klagen. Het was mijn eerste ervaring met Belsimpel, de 1e indruk is altijd belangrijk voor een mogelijk vervolg in de toekomst.

Anouk 08-09-2020

Het pakketje was goed beschermd verpakt en in een mooie verpakking geleverd. Een echt cadeautje om open te maken! Ik werd goed op de hoogte gehouden per e-mail. Daarbovenop had ik mijn bestelling al de volgende dag in huis en hoefde ik niet lang te wachten. Het bestellen op de site gaat eenvoudig en vlekkeloos. Ik ben zeker te spreken over de service en mijn bestelde product was ook zeker van goede kwaliteit!

Sandra 08-09-2020

Al meerdere keren iets besteld via Belsimpel! Supersnelle service!! Meestal volgende dag al in huis. En qua prijs is Belsimpel veel voordeliger dan andere aanbieders.

Sjoerd Riemersma 07-09-2020

Ben zeer tevreden, iPhone 8 Plus besteld om 23 uur ,volgende dag om 10,40 uur ontvangen super.

Dees03 07-09-2020

Super service, verkeerde tel hoesje besteld, wel al de folie geopend, wat niet heel slim was van mij. Maar ondanks dat mocht het hoesje retour, en kreeg ik per omgaande het bedrag retour, zelf een nieuwe besteld en ook deze was net als de eerste heel snel hier, de eerste de dag na de bestelling, en het 2e ,2 dagen na bestellen, gewoon netjes goed en zonder poespas goede service!

Kamerbeek 06-09-2020

Zeer tevreden over Belsimpel. Snelle levering en prima product voor een goede prijs.

Chris 06-09-2020

Ik zou me geen betere online provider/ (smart)phone shop kunnen bedenken.. wij hebben binnen het gezin tot nu toe altijd een perfecte en vooral snelle afhandeling van een bestelling/verlenging gehad. Website ook top mny functionaliteit en overzichtelijkheid!! Gewoon belsimpel.nl :D

. 06-09-2020

Belsimpel heeft een ruim assortiment. Goede prijs in in mobile toestellen (Los). Super snelle levering laatste bestelling was op een zaterdag avond volgenden dag ( zondag) bezorgd. Ik koop altijd mijn mobile toestellen en mijn iPads altijd bij belsimpel. Omdat belsimpel goede service heeft en goede prijs in mobile toestellen los. Bij belsimpel meestal de goed koopste wat ik zoek.

Kubi 06-09-2020

Bel simpel Goed en voordeligprijs en goede service voor iedereen .
Goede Side makkelijk te bestellen

Denise 05-09-2020

Ik raad de Belsimpel shop zeker aan. Ik heb al meerdere malen een bestelling geplaatst en dat verliep top. Producten had ik super snel in huis. Goede service en scherpe prijzen!

Michael 05-09-2020

Goede service, snelle levering, keurige verpakking van het bestelde waardoor het netjes aankomt, goede communicatie.

Bjorn 05-09-2020

Goed geregeld, geen gezeur als de telefoon niet voldoet aan de eisen.
Eerlijk en oprecht.

Wal 05-09-2020

Belsimpel was de goedkoopste, daarom hiervoor gekozen. Prima ervaring, vrijdagavond besteld, zaterdag al in huis. Gemakkelijk bestellen via de website en supersnelle levering. Zeer tevreden over ook zeer tevreden met het product.

Vulgor187 05-09-2020

Ik heb al x aantallen toestellen bij Belsimpel besteld en heb nooit problemen gehad (wel met PostNL, maar daar kan Belsimpel niks aan doen). Als ik opzoek ben naar een nieuwe toestel dit is de site waar ik eerst kijk en 9 van de 10 keer koop ik bij Belsimpel. Alleen als een winkel in de buurt de gewenste toestel heeft dan fiets ik naar de winkel. Dit is zeker een aanrader. Ik mis alleen de Belsimpel pen in de verpakking, heb al een tijd geen pen gehad 😆

Djuran Raggers 04-09-2020

Ik vond het fijn dat je gelijk de dag erna het binnen kreeg en het is vertrouwbaar en komen op de tijd wat is aan gegeven

Duifje 04-09-2020

Gewoon een hele leuke ervaring zeker voor mij omdat het mijn eerste bestelling was. Ik ben dus zeer tevreden over de snelle levering en ook hoe deze was verpakt. Gewoon super en zeker voor herhaling vatbaar.

Zoë 04-09-2020

Perongeluk mijn telefoon laten vallen, gebeurt de beste. Maar helaas was die intern ergens beschadigd geraakt... dus heb ik snel (voor het einde van de dag) online op belsimpel wat telefoons vergeleken. En stiekem kon ik dus toch makkelijk een veel beter toestel bestellen (en veroorloven;)). Die de volgende dag al bezorgd werd! Momenteel dit typende op mijn nieuwe mobiel, erg blij mee! Betere camera en sneller! Mijn vriend drie dagen later hetzelfde verhaal 🤭, ook nieuwe besteld en erg blij mee. Wij blijven klant 👍

w f cheng 04-09-2020

Goede acties heel duidelijke siten en gemakkelijkin bestellen. Heb er een los toestel gekocht en was een goede deal en beste service

Martin Rijkhoff 04-09-2020

Prima en snelle service gecombineerd met scherpe prijzen en een ruime keuze