Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lilian 15-07-2020

Scherpe prijs, duidelijke specificaties van het product en correcte en snelle levering conform belofte

Ed 15-07-2020

Duidelijke en overzichtelijke webshop met concurrerende prijzen. Snelle levering.

G.Boon 15-07-2020

Supersnel en netjes afgeleverd. Track&trace is snel binnen zodat je kunt zien hoe laat je bestelling binnen is. Kan geen negatief punt verzinnen.

Erik Van Den berg 14-07-2020

Het product de Galaxy Buds Plus zijn super goed en waren toch redelijk goedkoop.
En snel geleverd.
Top bedrijf ,volgende keer als ik iets nodig heb ga ik hier zeker weer bestellen.

Pim 14-07-2020

Duidelijk overzicht en vergelijk mogelijk! Snelle levering en snelle service!

Ja Kirchyunger 14-07-2020

Ik vond het erg prettig via deze weg wat te kopen
Het is overzichtelijk prettig en klantvriendelijk
Ik zal zeker vaker kopen via deze weg

Arie 14-07-2020

gewoon zoals het hoort kort bondig zakelijk en goede service,ben gewoon tevreden over bel simpel.zou deze winkel echt aan bevelen

Hans 14-07-2020

Het is een winkel waarvan je weet dat de producten ook betrouwbaar zijn. Het is een Nederlandse winkel, waarbij ze een scherpe en redelijke prijs vragen voor de producten die je kan kopen. Als je het een beetje in de gaten houdt, dan kom je zelfs echte koopjes tegen.
De levering is snel en het retourneren ook. Eventueel staat het geld weer snel op je rekening.

Kirsten 14-07-2020

Update op 14/07/2020:
Eerder heb ik in een recensie geschreven over de problemen die ik ondervond met Belsimpel over een niet goed functionerende telefoon, waarop ik geen garantie kreeg vanwege een valschade die later was ontstaan. Het hele proces duurde lang en verliep moeizaam, maar uiteindelijk bleek uit onderzoek dat er inderdaad een probleem was met de telefoon en daarnaast een valschade. Belsimpel heeft de kosten betaald van het probleem, ik van de valschade. Dit vond ik een eerlijke oplossing. Blijft toch een beetje een naar gevoel dat dit zoveel moeite moest kosten en ook de kosten van de reparatie van de valschade vond ik erg hoog, te weten 200 euro. Maar vooruit, de telefoon doet het weer, dus dat is het belangrijkste. Dus toch wel enigzins tevreden.

Review van 19/06/2020:
Binnen een half jaar begon het gekochte toestel steeds vaker uit te vallen en startte steeds moeilijker. Teruggestuurd voor reparatie, maar tien kregen we een offerte voor reparatie voor 500 euro omdat er een kleine valschade was. Die was ontstaan lang na probleem. Belsimpel verwees naar garantievoorwaarden en wees garantie af. Volgens De Consumentenbond was dit niet correct, maar Belsimpel bleef het maar verkeerd begrijpen. Ik was zeer ontevreden en toen ik het verzoek kreeg voor een recensie op de website, heb ik dat opgeschreven. Toen werd ik teruggebeld door een aardige man. We kwamen overeen dat de telefoon zou worden opengemaakt en serieus zou worden gekeken waar het probleem vandaan kwam. Hij zou twee dagen later contact opnemen. Vervolgens kwam de telefoon ongerepareerd retour en die man belde ook niet meer terug. Ik heb dit gemeld per email, hopend dat het een misverstand zou zijn. Maar geen reactie. Geen contact via klantenservice, te druk. Ik ben zeer teleurgesteld in Belsimpel. Eerst garnatie ontkennen, daarna beloftes niet nakomen, geen contact meer optreden. Is dit de manier waarop ze onder hun garantieverplichtingen proberen uit te komen?

Jim 14-07-2020

Duidelijke site, snelle afwerking en levering en goede communicatie. Doen wat ze beloven. Gunstige prijs van het product. Op basis van deze levering beveel ik de winkel aan.

Jimmy 14-07-2020

Super makkelijk. De prijis/ kwaliteit ook goed.
Echt een aanrader.
Klantenservice is goed bereikbaar

Dutman 14-07-2020

Precies wat je nodig hebt. Afhandeling voorbeeldig, prijs vlijmscherp. Chapeau.

van Kampen 14-07-2020

Duidelijke site. De beste in zijn soort. Ik kom hier zeker terug voor mijn volgende telefoon.

Jeffrey 13-07-2020

Snelle levering en product netjes verpakt. Duidelijke communicatie. De telefoon voldoet aan mijn verwachtingen en gebruik ik als tweede telefoon voornamelijk in de avond in plaats van mijn iPhone 11

M.L. H 13-07-2020

Ik ben super blij met belsimpel.nl! De site geeft echt een hele goede prijs ( echt goedkoper dan andere sites) en levert enorm snel. Ik zou belsimpel zeker aanraden!

Vanni 13-07-2020

I ordered 2 phones over one week. Both have been delivered unbelievably quickly - in less than 18h from ordering and with the best price. Very satisfied!

Federer 13-07-2020

prima service. wat ik er van verwacht had en duidelijk in het verwerken van mijn bestelling. en natuurlijk een prima prijs van mijn bestelling.

Panashe Pasipamire 13-07-2020

The website provided excellent customer service with a quick delivery service. I also liked how they guarantee product quality.

wetsies 13-07-2020

Mooie aanbieding en goede service. Snelle levering. Prijzen fluctueren (max 5 euro verschil) wel erg veel.

JanWillem 13-07-2020

Ik vind deze shop (Belsimpel) erg goed, ik heb voor ze gekozen omdat ze erg goed in de markt liggen en de prijzen goed zijn! De gebruiksvriendelijkheid van de site is super, erg duidelijk en de bestelling is zo geplaatst. Wat ze zeggen over de levering komen ze ook na voor 23.00 besteld volgende dag gratis in huis!

Elma 12-07-2020

Voordeligste prijs voor de telefoon, overzichtelijke website.
Levering was snel en goedinclusief het telefoonhoesje.

E Kok 12-07-2020

Voorheen een review geschreven over belsimpel ivm een fabrieksdefect van mijn telefoon. Na mails en reviews van mijn kant bleken ze nu wel in staat om een passende oplossing te bieden. Hammer dat er eerst druk uitgeoefend moet worden maar uiteindelijk toch een nette oplossing zoalsje van een degelijke (web) winkel mag verwachten.

-------------------------------------------------------
Eerdere review 7-7-2020:

Helaas erg slechte service. Ik heb een defecte telefoon ontvangen en belsimpel lijkt niet in staat deze te kunnen repareren. Nu willen ze dat ik bijbetaald voor een fatsoenlijk werkend apparaat, terwijl deze telefoon vanaf dag 1 niet gewerkt heeft. Erg jammer. Ik zou zeker niet aanbevelen om hier aankopen te doen, want als er wat mis is, sta je er alleen voor en mag je een rekening betalen. Tevens worden er afspraken gemaakt, en niet nagekomen (mbt contact leggen)

Manon L 12-07-2020

Gemakkelijk besteld, snel in huis ( op zondag geleverd ) super tof product!

john doveren 12-07-2020

dit gaat gewoon prima zo.
goed, makkelijk, snel en gewoon stukken goedkoper.
al meerdere dingen gekocht, goed verpakt.

Harm 11-07-2020

Heb de AirPods pro besteld tegen de scherpste prijs en ze werden heel snel geleverd. Goed en stevig verpakt in ontvangst genomen. De 30 dagen uitproberen is ook een hele fijne optie