Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Renate 09-12-2020

Duidelijke website. Bestellen is eenvoudig. Snelle levering en goede communicatie mbt levering. En niet geheel onbelangrijk, gunstige prijzen.

Dirk 09-12-2020

Heel tevreden over snelheid van levering. Gisteren besteld, vandaag in huis. Super!

Mark 09-12-2020

Supergoede aanbiedingen en snelle duidelijkelevering, komen na wat ze beloven.

Esther 09-12-2020

Ik heb recent de OnePlus Nord aangeschaft via Belsimpel. De levering was ontzettend snel en ik werd goed geïnformeerd over de levering. Daarnaast gaven ze een goede black friday korting, heel fijn! Zeker een aanrader.

Robbie 09-12-2020

Het bestel- en leverproces was me duidelijk voordat ik de order plaatste. Uiteindelijk verliep de bestelling en bezorging voorspoedig. Fijne webshop zonder poespas. Je weet wat je van tevoren van ze kan verwachten. Niks op aan te merken. Ik kan Belsimpel zeker aanraden.

Yvonne 08-12-2020

Goede betrouwbare shop, mooie aanbiedingen en snelle levering.
Als je iets besteld hebt wat je terug wilt sturen krijg je netjes een melding dat het product door hen ontvangen is en ook krijg je het geld snel terug gestort op je rekening.
Klantenservice is vriendelijk en correct.

Ka 07-12-2020

Snelle levering. Heb per mail een vraag gesteld, kreeg op een zeer korte termijn antwoord terug

Angela Boer 07-12-2020

Fijne shop, veel keus. Snelle levering. Duidelijke communicatie. Alles prima

Richard 07-12-2020

Al driekwart jaar zonder goed functionerende telefoon. Wat een bagger organisatie. Van het kastje naar de muur ......

Hoes 07-12-2020

Duidelijke website, keuze kon makkelijken snel gemaakt worden. Het bestelde product werd snel en juist geleverd.

B. U. 07-12-2020

Prima webshop en goede prijzen. Had per ongeluk eerst het verkeerde type smartwatch besteld en heb toen direct de juiste besteld en andere retour gedaan. Terugbetaling was snel geregeld.

Enig punt is wel dat de verpakking van de smartwatch open was geweest en er een nieuw soort zegel overheen was geplakt. De smartwatch zelf had geen beschermfolie meer, dus vermoedelijk toch een demo model of iets dergelijks. Horloge verder in goede staat en geen gebruikssporen, ook de batterij gaat gewoon 2 dagen mee. Daarom maar besloten hem niet terug te sturen, maar liever heb ik gewoon een verzegelde verpakking.

Corinne 07-12-2020

Ik bestel al jaren mijn telefoons en abonnementen bij belsimpel. Meestal gaat dit goed, dit keer ging ongeveer alles fout bij het bestellen van 2 toestellen en 2 abonnementen voor mijn man en mij. Accessoires kwamen bij mijn man terecht i.p.v. bij mij. Maar het ergste was dat de abonnementen niet klopten en dat dat niet meer veranderd kon worden bij KPN zonder ook de toestellen terug te sturen. Die hadden, wij net geïnstalleerd, dus had er geen zin in om dat te doen. Het later bij bestelde hoesje werd te laat bezorgd (ok coronatijd), maar de toestellen kwamen op tijd.

Ayoub 07-12-2020

Een stuk goedkoper dan andere. Snelle bezorging. Nooit issues gehad, ook niet deze keer, top!

Gerben 07-12-2020

Zeer goed, klantgericht en snel. Mijn bestelling werd de volgende dag thuis afgeleverd en bij afwezigheid bij een postnl punt afgeleverd. De qualiteit was ook zeer goed en alles naar wens.

Jos 06-12-2020

Ik heb voor de tweede keer mijn hardloophorloge bij Belsimpel gekocht. Ik was toen heel blij dat dit gewoon bij een betrouwbare en bekende shop kon ipv via AliExpress of zo. Toen erg goed geholpen en mijn horloge snel en voor een mooie prijs gekregen. Nu heb ik de opvolger van mijn hardloophorloge aangeschaft en weer kon dat via Belsimpel. Weer heel tevreden met de snelheid. En de prijs was ook heel prima! Erg blij weer en een aanrader! Ook voor hardloophorloges!

Sander 06-12-2020

Voor 23.59 besteld is niet morgen in huis! Ik had in de ochtend mijn bestelling al geplaatst dus ruim op tijd. Levering kon echter niet doorgaan omdat de provider niet tijdig reageerde. Hier achteraan gebeld, wat blijkt Belsimpel heeft het abonnement niet op voorraad?! Wat een onzin! De oplossing? De bestelling zou over EEN AANTAL WERKDAGEN opnieuw op worden gepakt. Per direct de bestelling geannuleerd!

Slecht, onbetrouwbaar!!! 06-12-2020

Op de website staat geadverteerd ‘bestel voor 23:30, morgen in huis’
Trap er niet mensen! Dit is een LEUGEN!
Eergisteren heb ik besteld en ik heb nog steeds niks ontvangen, op de website wordt gewoon dagelijks de bezorg datum aangepast. Nu staat er weer dat het morgen komt. Dat is dus al 3 dagen wachten. Maar ik heb er geen vertrouwen meer in dat het komt.
We passen onze hele planning aan om thuis te zijn voor ontvangst, we zitten nu dus als 2 dagen thuis en moet voor morgen maar weer regelen dat er iemand thuis aanwezig is.
Ik had op zijn minst verwacht dat ik op de hoogte zou worden gesteld via e-mail met een uitleg en excuus voor de vertraging. Maar nee hoor, als ik niet op de website had gekeken had ik niets geweten.
Als ik had geweten dat belsimpel valse beloftes weergeeft had ik gewoon bij bol.com besteld of naar een winkel gegaan.

Loes 05-12-2020

Snel en volgens afspraak geleverd. Duidelijke, heldere communicatie.
Kortom ik ben een heel tevreden klant.

Miranda 05-12-2020

Deze shop was op dat moment de enige die mijn iPhone 12 groen nog op voorraad had, binnen 24 uur kon leveren en scherp geprijsd was!

Jblnl180 04-12-2020

Goede service en snelle levering en de black friday deal was de keuze om bij jullie te bestellen.

Loeki 04-12-2020

Snelle levering, prima producten, goede prijs ben blij met mijn hoesje, precies zoals ik verwacht had.

Jolan 04-12-2020

De website is zeer overzichtelijk, je kan makkelijk vinden wat je zoekt. Het bestellen is zeer eenvoudig en de levering is heel snel. Ook de communicatie rondom de levering is heel duidelijk. Kortom: ik ben zeer tevreden!

Ilona 04-12-2020

Snelle levering, duidelijke informatie over afhandeling bestelling en bezorging. Prima product. Zeer tevreden.

Bert 04-12-2020

Prima die melding dat je kan verlengen 👍 meteen gedaan, want zoals altijd een goede aanbieding en superSIMPEL te regelen

CAMG Smits 04-12-2020

Inmiddels, tot grote tevredenheid, 2e GSM bij "Belsimpel" gekocht. Dit mede vanwege het feit dat het merk Xiaomi, 3 jaar geleden, bij hen als een van de eerste te koop was. De goed onderbouwde, eerlijke recensies, top 10 lijsten en de prima prijs/kwaliteit verhouding is Belsimpel voor mij inmiddels 'the place tot be" voor de aanschaf van een nieuwe gsm.