Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Inge D. 31-08-2020

Door eerdere positieve ervaringen met Belsimpel opnieuw gekozen voor deze winkel.
Ditmaal voor een Apple iphone 11, wit en met 128GB geheugen. Vanwege de hoge aanschafprijs kies je toch ook een winkel met een scherpe prijs, naast de service die "tot het uiterste gaat".
De 128 GB uitvoering was slechts €18 duurder dan de 64 GB, dus de keuze was snel gemaakt.
Op zondag besteld en maandag in huis m.a.w. top levering en niks geen onduidelijkheid.
Bedankt Belsimpel en tot de volgende keer, online of in de winkel!

Naomi 31-08-2020

Belsimpel had de beste aanbieding. Daarom gekozen om hier te bestellen. Verder was de order snel verwerkt en verzonden. Super tevreden!

Monica 30-08-2020

Het was een hele leuke aanbieding en snel geleverd. En de goedkoopste van dit mobiel.Top!

Greyhound 30-08-2020

Zeer overzichtelijke webshop. Telefoon ook in 1 dag geleverd. Doen wat ze beloven. Verder is bijna alles te vinden op de site. Zo wel uitleg van de telefoon plus diverse tips en trucs.

Moksel 30-08-2020

Prima winkel, goedkoopste voor de Bose koptelefoon en zelfs op zaterdagavond besteld de volgende middag bezorgd!

Marco 30-08-2020

Altijd een snelle correcte levering tegen een scherpe prijs. Duidelijke website dus je komt nooit voor verassingen te staan

Marcel Frijhoff 30-08-2020

De goedkoopste en ... prima service. Zaterdag besteld en zondag al bezorgd. Helemaal verbaasd.
Had geen ervaring met Belsimpel, maar het is een aanrader

Jochem 29-08-2020

Prima service. Op zaterdag besteld, op zondag in huis. Goed verpakt. Niets op aan te merken.

Barber Lenny 29-08-2020

AirPods Pro 2 besteld via de site, de prijs lag een stuk lager dan bijvoorbeeld de grote internet verkopers (bol en Coolblue) . Daarnaast een snelle levering, ik had ze de volgende dag al in huis! Zeker een aanrader

Wallie 28-08-2020

Makkelijke en duidelijke website. Mijn bestelling keurig op tijd geleverd. Prijs /kwaliteit uitstekend.

Hen 28-08-2020

Het is voor mij al een vertrouwd adres, heb er reeds meerdere bestelling gedaan. iedere keer opnieuw maken zij waar wat ze beloven

Top winkel! 28-08-2020

Ik heb voor Belsimpel gekozen omdat ik de winkel vooral vertrouw. Ze leveren snel en informeren over je bestelstatus.
Weer een goed product gekocht voor m'n dochter en ze is heel blij met haar telefoon!

Marcel 28-08-2020

Niet de eerste en ook zeker niet de laatste keer dat ik bij Belsimpel heb besteld; goede prijzen, snelle en nette levering.

B.C. 28-08-2020

Alle artikelen en abonnementen zijn duidelijk weergegeven en gemakkelijk te vinden. Verder ben ik erg goed aan de telefoon geholpen door de klantenservice!

Ronald 28-08-2020

Zoals altijd, een super snelle afhandeling en levering van de bestelling.
En ook altijd een goede prijs voor het product.

Peter 28-08-2020

Belsimpel ontrekt zich aan het consumentenrecht en geeft geen 2 jaar garantie. Ze verschuilen zich achter eigen voorwaarden. Dit is niet eens slechte service, gewoon geen service. Zwaar teleurgesteld.

menno 28-08-2020

Goede kwaliteit goede service en zeer snelle bezorging. Product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Satisfied Lady 28-08-2020

Ik ben zeer tevreden met zowel haar assortiment als service. Mijn bestelling was snel geleverd en ik mag ook nog 30 dagen bedenken maar dit keer ik zal het gewoon houden.

Iwan 28-08-2020

Ondertussen al meerder veel telefoons en Airpods gekocht via Belsimpel.
Snelle levering, prima prijs en super service, voor mij altijd eerste keuze.

Angela 28-08-2020

Prima site om je nieuwe telefoon te kopen vorige ook via hier gekocht wat ik alleen wel jammer vind is dat in een paar dagen tijd de telefoon ineens 8 euro duurder was toen heb ik maar besloten de telefoon direct te kopen in plaats van te wachten tot ik mijn loon had voorderest wel snel geleverd en goed verpakt

Stani 27-08-2020

Makkelijk snel en betrouwbaar. Alles ging als gesmeerd. Grote keuze, bleek ook nog goedkoopste. Volgende dag van de gekochte spullen kunnen genieten. Zeer tevreden.

Jan 27-08-2020

Gemakkelijke site, duidelijk en simpel in uitleg. Geen toeters en bellen maar kort en krachtig wat nodig is. Gemakkelijk te bestellen en snelle levering.

Anne 27-08-2020

Super tevreden over deze winkel. Tweede keer dat ik hier mijn telefoon koop. Retourneren van het samen gekochte hoesje was geen probleem. Meteen geld terug gekregen. Goed en voordelig!

Simone 27-08-2020

De prijs van de Google box was interessant, dus hier besteld. De volgende dag was het product al in huis, dus alles super snel en goed verpakt.

Imsa 27-08-2020

Duidelijke website, eerlijke prijs, doen niet moeilijk over ruilen en leveren snel. Zeker een aanrader om te bestellen