Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martin Rijkhoff 04-09-2020

Prima en snelle service gecombineerd met scherpe prijzen en een ruime keuze

Trudy 04-09-2020

Nou ik kreeg van iemand van mijn familie het advies om bij belsimpel mijn gsm te kopen.
Want hij had ook al een paar keer bij belsimpel een gsm aangeschaft en was zeer tevreden.En zo ben ik ook bij belsimpel terecht gekomen.En ben heel tevreden.

Diana 04-09-2020

Ik heb voor Belsimpel gekozen omdat de prijs/product verhouding prima was.
De site is heel erg overzichtelijk, en er is makkelijk op te shoppen.
De bestelling was eenvoudig te maken en de verzending was secuur en snel

Marie 04-09-2020

Prachtige Samsung tablet ontvangen na bestelling per internet.
Waarom voor Belsimpel gekozen: de laagste prijs en winkel dichtbij. Fijn idee voor als
er wat mee is.

Jet 03-09-2020

Goede duidelijke website. Klant beoordelingen. Lage prijzen. Terugzenden van een toestel is mogelijk. Veel modellen op voorraad. Veel merken. Goedkope en dure toestellen.

Morganier 03-09-2020

Shop is helder, snel en goed te begrijpen. Bestelling eenvoudig en levering supersnel! Omschrijving van de verschillende telefoons was duidelijk met voor en nadelen e.d. Zondag gaf mijn oude telefoon de geest, die middag besteld en maandag rond 14 uur had ik hem bij een afhaalpunt van Post.nl in handen. Prijs was de scherpste van wat ik kon vinden. Ergo: een vette 10

Menno 03-09-2020

Super service, helemaal niks mis mee. Het enige wat jammer is is dat de telefoon die ik had besteld er twee dagen later voor €50,- goedkoper op stond. Kunnen zij ook niks aan doen natuurlijk. Dus vandaar een dikke 10.

B Romeijn. 03-09-2020

Via Kieskeurig kwam ik bij de belsimpel site uit, daar mijn keus gemaakt en dat was een goede keus, mijn bestelling kwam vlot en correct aan dus ik raad iedereen belsimpel aan.

Floyd 02-09-2020

Hier Airpods Gen 2 en een JBL Xtreme 2 gekocht via Tweakers omdat de winkel het goedkoopst was en goede reviews had. In de avond besteld en volgende middag al in huis! Goed verpakt en doet het goed. Top winkel!

B Romeijn. 02-09-2020

Via Kieskeurig kwam ik bij de belsimpel site uit, daar mijn keus gemaakt en dat was een goede keus, mijn bestelling kwam vlot en correct aan dus ik raad iedereen belsimpel aan, PERFECT.

Larissa 02-09-2020

Snelle service. Het product kwam snel volgens afspraak wat ik ook gewend ben van Belsimpel. Bedankt! 😊

Mona Liza Verseijden 02-09-2020

Goedkoop, klantvriendelijk en een mega-snelle levering van hetgeen je besteld. Duidelijke mails hoe de stappen zijn die er komen gaan en ja gebruiksvriendelijkheid mag ook genoemd worden.

Ben 02-09-2020

Heel simpel via internet bestellen en afrekenen. Snelle en correcte aflevering, prima.

Rien 02-09-2020

Heb gekozen voor Belsimpel, door de heldere website met transparante lage prijzen van abonnementen, telefoons en de snelle communicatie per mail.
Vandaag besteld is morgen in huis snelle en goede service.

Wouter 02-09-2020

De producten zijn goed gedocumenteerd. Plus en minpunten van het product worden genoemd. Op basis hiervan kun je het toestel vinden wat bij jou past.

christa 02-09-2020

Mijn dochter wilde een speciale draadloze koptelefoon hebben. Deze heeft ze bij jullie gevonden. Goedkoopste en langer garantie erop. Helemaal blij was ze natuurlijk. En ook nog binnen 24 uur geleverd. Top.

Sara 01-09-2020

Levering wordt meerdere malen uitgesteld, in tussentijd krijg ik mails met verkeerde info, en er wordt via de klantenservice totaal niet meegedacht om het op te lossen.

Justin wilms 01-09-2020

Goede communicatie mails.
Post nl was eerst aan het verkeerde adres dus kon ik hem op de volgende dag ophalen maar daar kunnen jullie ook niks aan doen.
Zeker een aanbeveling Vanwege de snelle en goede service

Mark 01-09-2020

Het product was (en is het nog steeds) gewoon goed en het was op tijd bezorgd, alleen zat er een Bulgaarse beschrijving bij waar ik niet verder mee kwam.

Maarten 01-09-2020

Belsimpel heeft altijd een groot aanbod aan mobiele telefoons met alle specificaties, recensies en plus- en minpunten op een overzichtelijke pagina. Dit maakt het kiezen van een smartphone erg makkelijk. Ik ben ook erg tevreden over de snelle levering, waar andere webwinkels nog wel eens een steekje laten vallen.

Sander van Tongeren 01-09-2020

Duidelijke website. Zeer snelle levering van de bestelde Xiaomi mi 10 lite.
Ben hier zeer tevreden over.

Sima 01-09-2020

Fantastic watch and a really superb delivery, the watch itself it very easy to use, hold battery for ever and syncs just as good with your iPhone ( using the galaxy wearable app) as it does on your android phone, Great if you want an all in one device to track your steps, heart rate, notifications for sms, email and even most apps on your phone

Dimphy 31-08-2020

verrassend snel en goed, alleen de aangeboden "hulp" pagina's bij de telefoon waren niet toegespitst op de gekochte telefoon.

Belinda 31-08-2020

Ik koop altijd mijn telefoons bij Belsimpel. Ze hebben een duidelijke website en de levering van de telefoon is altijd snel. Ook wordt de telefoon goed verpakt en zie je aan de buitenkant niet dat er een telefoon in zou kunnen zitten (met het oog op diefstal). Mijn vriend heeft zijn eerste smartphone ook bij Belsimpel gekocht. Ik had hem dit aangeraden. Ook hij is zeer tevreden. Kortom: ik ben fan van Belsimpel en kan het iedereen aanbevelen👍

M.A. v. E. 31-08-2020

Mooie en overzichtelijke site, snelle en correcte levering. De 2020 SE is geweldig!