Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annet ten D 26-09-2020

Duidelijke website, duidelijke info over de producten, goedkoop dus ik koop nooit een smartphone ergens anders, en snel geleverd (op zondag!).

Carlo 25-09-2020

Makkelijk te vinden wat je zoekt. Simpel te bestellen en op tijd alles afgeleverd

HJ 25-09-2020

De shop van Belsimpel is heel overzichtelijk en de informatie is compleet. Daarnaast heeft Belsimpel altijd de beste prijzen. Dat is dan ook de reden dat ik altijd de telefoons voor het hele gezin bij Belsimpel bestel. En niet te vergeten: de service is top. Heb je vragen? Dan vind je de antwoorden op de site, en anders is Belsimpel heel goed bereikbaar. De gebruiksvriendelijkheid van de shop is optimaal. En...ze leveren snel en goed! Belsimpel is echt een aanrader!

Martien 25-09-2020

Duidelijke site en goede prijzen.
Telefoon snel geleverd en bestelling via track & trace te volgen.

Kortom ik ben dik tevreden.

Gaby 24-09-2020

Via Belsimpel JBL box besteld. Keurig op tijd geleverd. Niets op aan te merken. Makkelijk en snel

Kylian Kastelijn 23-09-2020

Ik vind dit een fijne overzichtelijke webshop bestellen is zo gebeurd de verzending is ook super snel en het belangrijkste denk ik zelf dat belsimpel.nl een lage prijs bied aan de consument

Iris Konijnenburg 23-09-2020

Hele snelle levering. De ene avond mijn nieuwe telefoon besteld. De volgende dag al voor 12uur s' middags binnen! Fijn om alle ontwikkelingen betreft de afhandeling vd bestelling op de hoogte gehouden te worden. Een goede ervaring!

Anoniem 23-09-2020

Ik had de bestelling eind van de middag geplaatst en de volgende dag was het netjes thuis bezorgd. Het is mijn eerste ervaring geweest en de bestelling is naar tevredenheid afgerond.

M v Zanten 23-09-2020

Makkelijk te vinden , scherpe prijs en geleverd volgens aangeven termijn ( binnen 24 uur)

martin 23-09-2020

Veel keuze in nieuwe telefoons, ook zonder abonnement. Altijd de laagste prijs op het web, dat geldt ook voor net nieuw uitgekomen telefoons. Ik koos voor een budgettelefoon. Goede specs voor de beste prijs!

Roland 22-09-2020

Een smartwatch besteld. Duidelijke site, goede prijs, lekker snel verzonden en in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status.

Anoniem 22-09-2020

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Bestelling netjes en onbeschadigd ontvangen.

Marcellus 22-09-2020

Correcte en snelle levering met een duidelijke communicatie
In de middag besteld en de volgende ochtend al met de post geleverd.

Björn 22-09-2020

Super snelle levering. En word in een goede stevige doos bezorgd. Ook zijn ze goedkoper daarom heb ik hier mijn airpods 2 besteld.

Menno 22-09-2020

Zeer overzichtelijke site, heel veel keuze en makkelijk vergelijken. Goede service, snel geleverd. Kortom, top site.

Lisa 22-09-2020

Ruim een week geleden had ik mijn AirPods aangemeld als defect. 2 dagen later had ik nieuwe AirPods in huis! Super snelle en goede serves.

Daniel 21-09-2020

Ik heb gekozen om mijn telefoon bij belsimpel te kopen, omdat ik bijna al mijn mobiele telefoons al bij belsimpel heb gekocht. Belsimpel levert altijd snel en alle accessoires erbij. Het is makkelijk om te bestellen en alle gegevens waren nog opgeslagen van de vorige aankoop. Kortom, top webwinkel.

b schultz 21-09-2020

prima levering zeer snel en goedkoop ,zeer complete info en een super mooie telefoon voor het geld

Joris 21-09-2020

Snelle levering en goede prijs! Door productiefout laadde mijn linker Airpod niet op en was in feite kapot. Maar met garantie van Apple heb ik makkelijk een nieuwe geregeld.

l.habets 21-09-2020

alles correct geregeld en duidelijk:
webshop inzake uitzoeken, bestellen, betalen en tijdig leveren.
chapeau.

Rensje 21-09-2020

Goede shop met hele snelle levering! Zondagavond om 23.00 besteld en maandag in de ochtend al in huis. Was een iPhone 11 die ook nog eens goed geprijsd was. Al met al een hele blije dochter.

Kees 21-09-2020

Goede prijsstelling en nakomen van afspraken over leveringstijden. Tevens ben ik uiterst tevreden over de manier waarop over de bestelling wordt gecommuniceerd. Top.

Ruben Verhees 20-09-2020

Het is een fijn product die levert wat hij moet doen. Gaat lang mee en zit comfortabel. Ziet er mooi en strak uit en is makkelijk schoon te maken

Sjaak 20-09-2020

De prijs van het product was laag en zonder bezorgkosten. En de bezorging was inderdaad de dag na de bestelling. Geweldig.

Mats van Hekzen 20-09-2020

goede online winkel. Mijn keuze om hier mijn oortjes te kopen was de prijs en de betrouwbaarheid. Het nadeel vond ik info wilde vragen over het product, maar dat geen optie was bij het bellen.