Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 30-10-2020

Informatie over de toestellen op internet duidelijk en voldoende. De aanschaf snel en voordelig.

Fred 29-10-2020

Goede selectie op de site, scherpe prijs en de iPhone was binnen een dag binnen, prima dus!

Wim 29-10-2020

De shop is gemakkelijk te vinden en de product omschrijving is duidelijk. Het product was goedkoper dan op ander websites en dit was de reden voor de aankoop bij belsimpel.
Snel besteld en snel geleverd.

Anouk 29-10-2020

Gewoon altijd zoals je van ze verwacht, nog nooit is de service tegengevallen. Altijd netjes op tijd en nooit problemen! Top.

Isa 29-10-2020

Heb hier nu 2x iets besteld, en beide keren gingen het zonder problemen en was alles naar wens! Top winkel

Twee zeer tevreden klanten 29-10-2020

Prima telefoon, zeer snelle levering en een voordelig abonnement! Voor zowel mijn vrouw als ik.

JB 28-10-2020

Al meerdere malen dingen besteld via Belsimpel. Concurrerende prijzen en super snelle verzending. De bestelling kwam goed verpakt aan (met de 'belsimpel kant' naar binnen toe = veiliger). Ze helpen je altijd graag, goede service!

Matt 28-10-2020

Al meerder losse telefoons bij belsimpel besteld en ook abonnement met telefoon via hun afgesloten. Ze zijn vaak het goedkoopst van alle internet aanbieders en hebben ook een erg duidelijke en prettige site.
De service is ook echt top! Als er iets aan de hand is kan je ze gemakkelijk bellen of mailen met je vraag en lossen ze dit onmiddellijk naar tevredenheid op.

José 28-10-2020

Altijd goede prijzen en veel aanbod. Tot nu toe voor de AirPods en de AirPods pro de goedkoopste. Als ik een nieuwe telefoon nodig heb koop ik hem hier

Michael 28-10-2020

Belsimpel geeft men vertrouwen in online shoppen door duidelijk de producten op de site te omschrijven, daarnaast kan men snel op verschillende manieren in contact komen met een medewerker.

Melitta Bogya 27-10-2020

Goede aanbiedingen, gemakkelijk betalen en snel en netjes aan de deur! Het pakketje kwam namelijk perfect op tijd aan en was goed en veilig verpakt .

M Boer 27-10-2020

Super handig bestellen bij jullie. Via fiscfree bij jullie terecht gekomen. Leuke aanbieding en snelle levertijd. Met verkregen code makkelijk te betalen.

Jen 27-10-2020

Apple AirPods besteld. Later op de avond besteld en de volgende dag al geleverd. Voor de laagste prijs ten opzichte van andere websites. Goede service en snel geregeld.

P. v.d. C. 26-10-2020

Klantvriendelijk. Geen lange wachttijden. Goede Coronamaatregelen getroffen.

Albert 26-10-2020

De Voor een mooie prijs bestelde iPhone 11 was razendsnel bezorgt en voldoet aan de verwachtingen.

gio 26-10-2020

Dit is mijn 3e bestelling geweest. De webshop is duidelijk, overzichtelijk en naar mijn mening compleet voor wat ik nodig had. De bestellingen waren de volgende dag al binnen en overal goed van op de hoogte gehouden! Aanrader

P.D. 25-10-2020

Ideaal dat ik zo laat nog kon bestellen. De volgende dag werd mijn pakket geleverd. En het bestellen zelf gaat echt gemakkelijk. Duidelijk en overzichtelijk. Veilig met betalen en dus snel geleverd. Zeker een aanrader!

Henk van Doorn 25-10-2020

Aanvulling terugkoppeling afhandeling defect Samsung galaxy buds. Een van de buds was defect binnen de garantieperiode. Aanvankelijk werd telefonisch geadviseerd om op de website de reparatie in gang te zetten. Echter de gemailde code werkte niet. Na veel proberen en nog 2x bellen kregen we de goede code. Daarna verliep het proces op de website voorspoedig en is de reparatie onder garantie vlot uitgevoerd. Uiteindelijk indirect tevreden dus.

---------------------------------------------------

Review 18-9-2020:
prima prijs. echter als er iets mis is met het product is er geen logische wijze om gebruik te maken van garantie. Via de website wordt je in cirkels geleid zonder bij de oplossing te komen.

Maureen 25-10-2020

De webshop is duidelijk. Ook het bestellen gaat zeer snel makkelijk en eenvoudig. Daarnaast is belwinkel zeker niet duur. Voor mij ging het om de aankoop van een los toestel

Inge 25-10-2020

Prijs/kwaliteitverhouding is erg goed. De website is overzichtelijk en vergelijken is mogelijk.

Lamizuber 24-10-2020

Ik vond het een leuke winkel iedereen aanbevelen meer te komen en leuke ervaring

Victor 24-10-2020

Het zoeken naar een nieuwe telefoon was kinderspel dankzij de overzichtelijke website met alle informatie die je nodig hebt voor handen.

Ik heb op een zaterdag de knoop doorgehakt en heb een nieuw toestel besteld. De dag erna, op een zondag, stond de bezorger al voor mijn deur met mijn nieuwe toestel, geweldig! Wat een snelheid.

Ik ben super tevreden met mijn nieuwe toestel en de goede service eromheen maakt het helemaal af!

Butterfly 24-10-2020

Prima shop voor je mobiel te kopen. Dit is mijn 3e aankoop in 6 jaar, tot tevredenheid. Jammer dat het mee bestelde hoesje te groot was, maar dit is zeer professioneel opgelost door binnen 3 dagen een ander passend hoesje te sturen.

Jacques Goos 24-10-2020

Gewoon zonder omwegen de bestelling uitgevoerd en geleverd op de aangegeven tijd.

K van der Meer 24-10-2020

Bij belsimpel het zegt het al gaat het simpel vlug en een goede prijs, ook de service achteraf wordt je goed geholpen.