Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Zonnebloem 05-08-2020

Een winkel die vertrouwen en goede service biedt. Elke koop krijgt een soepel verloop.

ron engelaer 05-08-2020

na een lang traject met mijn htc u ultra die kapot was en ik hem terug kreeg met schade heeft belsimpel mij erg goed geholpen door iedere dag mijn te informeren over de status ,
ik ben benaderd door belsimpel omdat het nu al zolang duurt met mijn telefoon dat ik een mooi aanbod heb gekregen ik ben iedere keer als ik belde super vriendelijk behandeld en het negatieve werd omgezet in positief bericht ik ben erg blij met deze afhandeling

henk 05-08-2020

aardig medewerker je word goed geholpen ik heb wat gekocht ben zeer tevreden
heb het alle tijd om wat uit te zoeken

LS 05-08-2020

Super snelle en perfecte levering.
Heeft verder geen motivatie nodig
Dus bestel er gewoon.

Peter 05-08-2020

Gewoon niets op aan te merken, doen zoals altijd wat er beloofd wordt.
Zowel het bestellen via de site als de aflevering prima

Gauke 05-08-2020

Ook deze bestelling kwam weer netjes op tijd bij mij thuis. Geen vertraging door Corona.
Prima service

Maarten 05-08-2020

Ruim aanbod voor een goede prijs. Het bestel proces is gemakkelijk uit te voeren en gedurende de verwerking en levering word je goed op de hoogte gehouden.

Fred 04-08-2020

Geweldige site , ik bestel er regelmatig en ben altijd zeer tevreden , vandaag besteld morgen geleverd , goed verpakt en op afhaalpunten te bezorgen

arjan 04-08-2020

Duidelijke site.. snel door bladeren..veel info over je onderwerp.. volgende dag al in de bus

Erwin 04-08-2020

Beste prijs, snelle en gratis bezorging (ook direct bij afhaalpunt, wat ik fijn vind)

Arjan Companje 03-08-2020

Kreeg van Collega een dagdeal. Iculture. Met Belsimpel. Op zoek naar AirPods Pro.
Doosje netjes met dag 1 huis. Discreet verpakt. Doosje binnenstebuiten en via een webshop/ adres.
Nette aanbieding. En Blij met de Apple AirPods Pro .

Bart 03-08-2020

Fantastische klantervaring gehad. Ik was een bijzondere case bij Tele2, maar jullie reageerde super snel, meedenkend en accuraat. Ga zo door, kan menig bedrijf nog wat van leren!

Gret 02-08-2020

Goede webwinkel met +punt dat het service winkels heeft. Bij Belsimpel vind ik eigenlijk altijd de laagste prijs maar wel met een goede service en betrouwbaarheid! Met daarbij een zeer snelle levering.

Nieuwe telefoon binnen 1 dag 02-08-2020

Na een vergelijking tussen diverse modellen en vervolgens een eenvoudige en gebruiksvriendelijken bestelling via de website snel en perfect verpakt geleverd binnen 1 dag.

Ray 02-08-2020

Goede zeer snelle levering. Zondag besteld en Maandag bij het afhaalpunt bezorgd.

CARINA 02-08-2020

Op zaterdag twee nieuwe telefoons besteld via de site, zondag geleverd! Alles was zeer duidelijk en makkelijk te bestellen.

Ruben 02-08-2020

Betrouwbare winkel. Altijd goed en snel geholpen. En ook qua prijs kom ik altijd weer bij Belsimpel terecht.

Jan Hein 02-08-2020

Mijn nieuwe telefoon toch weer bij Belsimpel gekocht. Prijs en naar nu blijk ook de kwaliteit is prima. En hij werd de volgende dag geleverd. OP ZONDAG!!

Karin 01-08-2020

Prijs/kwaliteit verhouding. Goedkoopste site waar Apple air-pods werden aangeboden.

Karima 01-08-2020

Aardige medewerker die met mij meedacht voor de meest voordelige actie. Ook wilde ik geen grote telefoon en gaf medewerker mij opties waar ik uit heb gekozen. Bestelling was vlot en had de mooie Samsung met alles erop en eraan binnen no time thuis geleverd.

Patrick Brouw 01-08-2020

Goede prijs en razendsnelle levering. Ook de website is duidelijk. Je kan goed vergelijken etc.

boem 01-08-2020

goed en duidelijk goeie kwaliteit goeie dingen altijd al heb hier vaker dingen gekocht

John 01-08-2020

Apple Air Pods besteld bij Belsimpel en er was er iets misgegaan, mail verstuurd waarop ik netjes antwoord kreeg dat zij een fout hadden gemaakt en de Air Pods direct verstuur hebben, dag erna Air Pods ontvangen en een mail met excuus ( Om de zure nasmaak van je bestelling te verzachten, wil ik je een voucher aanbieden van €10,- om een accessoire uit te zoeken op onze website.
Dat is nu 100% service heel netjes opgelost

Rob 01-08-2020

Doet wat is beloofd.
Mijn ervaring was zeer goed.
Vooral ook wat betreft 2e kans product met grote korting en wat gebruikssporen. Heb geen gebruikssporen kunnen ontdekken. Apparaat werkt ook zo als beloofd

Ramona 01-08-2020

Duidelijke website, na bestellen direct de bevestiging en even later al een mailtje dat hij klaar was voor verzending. Het ging allemaal zo snel! Echt heel fijn. Als je een 10 geeft dan valt er niets te verbeteren, voor mij is het een 10 want ik zou niet weten wat er beter kan!