Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Imsa 27-08-2020

Duidelijke website, eerlijke prijs, doen niet moeilijk over ruilen en leveren snel. Zeker een aanrader om te bestellen

Katinca 27-08-2020

Door een goede aanbieding kwam ik bij Belsimpel.nl terecht. Duidelijke site zonder poespas. Keurige afhandeling en levering volgens afspraak. Ik twijfelde even over de nano-simkaart, daarom en 9 en geen 10.

JW de Boer 26-08-2020

De verzending en verpakking werden snel en goed uitgevoerd
Hiervoor mijn dank en tot een volgende keer

Colette 26-08-2020

Duidelijke informatie bij het product, supersnelle levering. Goede aanbieding.

Martin 26-08-2020

Makkelijk en overzichtelijke pagina en makkelijk bestellen ! (bestelsimpel :) )
Wordt ook super snel geleverd, op zaterdagmiddag besteld en zondagmiddag al in huis.

Jaap de Raat 26-08-2020

Ik heb voor Belsimpel gekozen vanwege de uitstekende prijs /kwaliteitsverhouding. Belsimpel geeft betrouwbare informatie. Ik heb mijn eigen pakket samengesteld. Voortdurend ben ik op de hoogte gehouden over de stand van zaken m.b.t. de levering. Ik heb op tijd gekregen wat ik heb besteld.

Chris 25-08-2020

Ik heb al verschillende telefoons bij Belsimpel gekocht en ben zeer tevreden. De prijzen zijn altijd lager dan bij andere internetwinkels en ze worden zeer snel geleverd.
Deze keer de Xiaomi Note 10 Lite gekocht. Een prima smartphone met hele goede specificaties. Ik had hiervoor een Iphone 8 plus, maar de Xiaomi bevalt mij een stuk beter. Wellicht een tikkie minder snel dan de Iphone, maar dan praat je over tienden van seconden. Ik ben er heel tevreden mee alsook met de service van Belsimpel. De volgende smartphone ga ik ook bij jullie bestellen!

Ed 25-08-2020

Een aanrader. Goede overzichtelijke website met nagenoeg altijd de laagste prijzen. Levert zeer snel.

linda 25-08-2020

de gebruiksvriendelijkheid van de site is duidelijk en de levering ben ik zeer tevreden mee

NTB94 25-08-2020

Telefoon is snel en goed geleverd, inclusief hoesje. Goede service en informatie.

John 25-08-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze de laagste prijzen hebben en de levering was uitstekend binnen 24 uur dus top.

Evelien Ribberink 25-08-2020

Super snelle levering, goed en stevig verpakt maar niet met overmatig veel materiaal, top!

AL Schmidt 24-08-2020

Prima shop duidelijk en snelle levering, thuiscopie heffing wordt niet doorbelast naar gebruiker, dit
in tegenstelling tot evt winkel aankoop, welke vaak veel duurder zijn in aanschaf

3596672313 24-08-2020

zeer tevreden, snelle levering, goedkoop, goede keuze en uitstekende omschrijving.

Edouard 24-08-2020

Ten opzichte van vele webwinkels goed bereikbaar en duidelijkheid ten aanzien van levertermijn. Kortom snel en gemakkelijk besteld en geleverd.

Marieke 24-08-2020

Let op, Belsimpel is misschien een tientje goedkoper bij aanschaf, maar binnen 4 maanden viel de iphone van mijn dochter zonder aanwijwbare reden van het ene moment op het andere definitief uit, en dan ben je hem gemiddeld 9 werkdagen (iphone) kwijt voor reparatie. Geen leentoestel oid, het antwoord van de klantenservice was dat ik maar aan vrienden en kennissen "moest vragen of we daar een oud toestel konden lenen". Wie kan er tegenwoordig nog 9 dagen zonder mobiel, al het schoolwerk loopt via de mobiel!

Hein 24-08-2020

Transparant en komen afspraken na. Snelle levering Zondag besteld, maandag in huis. Pakket tijdens transport goed te volgen.

Ornella 23-08-2020

Op zondag AirPods 2 besteld en maandag al in huis. Super sneller levering! Ik ben een tevreden klant.

Huseyin 23-08-2020

Online nieuw los toestel bestelt. Had een paar jaar geleden al in de winkel een toestel gekocht. Had in de winkel goede ervaring. Nu online gekocht, en top. Toestel was op voorraad, en levering uitgevoerd zoals vooraf aangegeven.

Mazen sankar 23-08-2020

Het bezorgen was heel snel en de telefoon is heel goed en goed service ook.

Tobias 23-08-2020

Top bedrijf, meerdere keren een telefoon besteld. Altijd snelle levering eigenlijk nog nooit problemen mee gehad. Door middel van de keurmerken kan je ook erachter komen of de website betrouwbaar is door het plaatje simpel weg te slepen naar een nieuw tabblad en als je dan word doorgelinkt naar keurmerk.info zit je sowieso goed. Dikke 10/10 van mij.

kvdh 23-08-2020

Belsimpel is compleet, nergens vind je meer informatie over alle telefoons en specificaties dan op deze website!

Zeeuw 23-08-2020

Zoals altijd perfect. S´avonds om middernacht besteld en de volgende dag geleverd. Wauw....

Daniel 23-08-2020

Ok , je ziet ze op tv en op internet. Klinkt bijna te goed om waar te zijn maar toch is het een grote zaak. Nou goed, ik had iets nodig en belsimpel had het voor een goede prijs. Niks dan lof! Goede communicatie en geleverd zoals aangegeven.

Niels Oskam 22-08-2020

Ik heb op deze webshop de airpods 2 besteld. Ik moest ze snel hebben want die dag erna zou ik op vakantie gaan en zonder muziek in de auto is niet te doen. Gelukkig waren ze de volgende dag al binnen en ik heb heerlijk genoten van de airpods (zeker een aanrader!!!)