Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

S. Veen 16-07-2020

4 jaar terug een zeer goede ervaring met jullie shop. Het was dan ook niet moeilijk om ook nu weer voor jullie te kiezen.

4 jaar terug kocht ik een LG G4 met accessoires bij jullie. De mogelijkheden voor accessoires was toen breed.

Dit keer heb ik een LG V40 ThinQ aangeschaft. Ik geef jullie dit keer een 9, omdat de keuze uit accessoires dit keer minimaal is.

De levering was ondanks de corona-crisis nog steeds de volgende dag. Dit doordat jullie een goed contract hebben afgesloten met deze bezorgdienst.

Snelle service dus!

Prima telefoon. De accessoires zouden alleen wat meer mogen. Maar... Het heeft me zeker niet weerhouden om deze top telefoon in jullie top winkel aan te schaffen.

Ga zo door! 👍

Bleeker 16-07-2020

Altijd daar bestellen
Heel snelle en goede service
Tot volgende keer
Succes

Kobus 16-07-2020

snelle service en correct goede begeleiding met duidelijke aanwijzingen, top site

Max 16-07-2020

Met fiscaal voordeel via werkgever geshopt op Belsimpel, alles ging erg vlot en had mijn AirPods de volgende dag binnen :)

Johan 16-07-2020

Simpele website en producten hebben goede prijs. Levering is ook super snel!

Joske 16-07-2020

De shop is duidelijk en makkelijk en de producten worden verzorgd en netjes en super snel geleverd.
Wel eerst betalen en terecht.

Marinus Jansen 16-07-2020

Prettig en vakkundig geholpen. Ik zocht een tablet en heb eerst een prijsvergelijking gedaan op internet. Mijn uitgekozen tablet was niet op voorraad, maar werd de volgende dag thuisbezorgd.

Jelle 16-07-2020

Ik kocht een iPad 2019 32gb. Precies gekregen wat ik wou. Ook snel bezorgd en ik ben tevreden met mijn aankoop! Ook fijn dat Belsimpel de goedkoopste was.

naushad-allie 16-07-2020

vriendelijke jonge man en heeft kennis van het product uitgebreid uitleg gegeven

Ingrid 16-07-2020

Mijn zoon ging met groep 8 naar Vlieland. Hij zette daar net 1 stap op het mooie eiland toen hij aangestoten werd en daardoor viel zijn mobieltje. Hij was hierover erg verdrietig. Je kan een jongen van 12 geen groter verdriet doen dan geen mobieltje te hebben. Dus heb ik met mijn hand over mijn hart gestreken en een nieuw mobieltje besteld. En de volgende dag werd deze op zijn camping bezorgd. Kind blij en moeder blij. Kortom hele snelle service.

Sandra 16-07-2020

Eerst gebeld met de vriendelijke medewerker over de actuele voorraad van de artikelen. Er mochten maar 2 per bestelling per pakket verstuurd worden . Aangezien ik er 3 wilde kwamen er dus prima 2 doosjes aan de volgende dag.

Tiny 16-07-2020

Ik heb al eerder bij belsimpel aankopen gedaan en zoals al bij eerdere bestellingen verliep het gehele traject ook nu uitstekend!
Wat beloofd werd is ook uitgevoerd.
Prima winkel.

Angelique 16-07-2020

Duidelijke informatie. Super snelle afhandeling en verzending. Gewoon perfect.

Trimsalon Lingemeer 16-07-2020

Ik heb een tablet besteld en de volgende dag was het er al. Tot mijn grote verbazing. Mijn klantenbestand is nu gedigitaliseerd en heb ik altijd bij de hand

Sam 16-07-2020

We hadden eerst vergeleken qua normale sites zoals marktplaats en coolblue maar kwamen alleen op dure opties uit tot mijn moeder (de digibeet haarzelf) kwam met belsimpel. En tot verbazing was de duurste optie op marktplaats hier het goedkoopst juist! Gelijk gedaan, verder alles snel en netjes afgehandeld. Sindsdien altijd belsimpel gebruikt. Super handig

Koos 15-07-2020

Bel simpel heeft een duidelijke en overzichtelijke site.
De prijzen zijn zeer scherp.
De levering was snel en adequate met duidelijke informatie daar over.

Emmy 15-07-2020

Zeer snelle levering van mijn nieuwe Oppo telefoon. 's Avonds besteld de volgende dag in huis.

Dirk Steenvoorden 15-07-2020

Ik heb Belsimpel uitgekozen omdat ze mij de gewenste smartphone, de Moto G pro, het goedkoopst konden leveren.
De levering ging supersnel en zonder problemen

Henk Brock 15-07-2020

Duidelijke en overzichtelijke site. Wist wat ik wilde hebben en de prijsstelling was prima. Bestelproces goed vormgegeven en makkelijk uit te voeren. Snelle levering ondanks de nog merkbare Corona vertragingen bij andere leveranciers. Kortom een verdiende 10

CdB 15-07-2020

Goede en overzichtelijke site. Doen wat ze zeggen. Leveren wat er op site staat. Super snelle levering en keurig verzorgd pakket.
Top!!!

Leo 15-07-2020

Snelle levering en zeer scherpe prijs. Duidelijke objectieve site waarop zowel voor- als nadelen van toestel worden weergegeven

Franssnoek 15-07-2020

Super wepschop niks op aan te merken tot nu toe al mijn Samsung producten hier besteld.

Maurice 15-07-2020

Snel en simpel álles kunnen vinden wat ik zocht, en óók nog eens de goedkoopste. ( die man met regenjas en zonnebril, daargelaten, GEINTJE)

Verder, daadwerkelijk alles, maar dan ook alles, conform afspraak en gedaan, en gehouden aan alles wat 'beloofd' was. Super site, 'BEN' (alweer een geintje) al voor de tweede keer zeer verrast dat er nog zulke klantvriendelijke site zijn. Nét alsof je live in een winkel staat. Ik krijg (helaas) geen provisie, maar ik kan Belsimpel aan iedereen aanraden. En ik ben ';echt niet de gemakkelijkste, vraag mijn exen maar eens!

Dennis 15-07-2020

Ik zocht een telefoon van One Plus in een speciale kleurstelling en deze was vrij slecht verkrijgbaar via andere aanbieders, Bel Simpel had deze wel beschikbaar.
De telefoon was goed verpakt verstuurd en werd netjes de volgende dag geleverd.

Volgens de website van Bel Simpel werd de telefoon zonder hoes geleverd waardoor ik een hoes heb mee besteld.
Echter bleek er wel een hoes in de doos te zitten bij de telefoon, geen ramp natuurlijk maar dat hadden ze eigenlijk beter moeten checken.

Lilian 15-07-2020

Scherpe prijs, duidelijke specificaties van het product en correcte en snelle levering conform belofte