Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Angelique 08-07-2020

Ik zoek altijd naar de voordeligste abonnementen , vaak in combinatie met een nieuwe telefoon en kwam nu bij belsimpel uit

Pieter 08-07-2020

Ronduit een fantastische shop! Scherpe aanbiedingen, snelle en goede service en een overzichtelijke websitei. Inmiddels al diverse bestellingen gedaan en altijd uiterst tevreden geweest. Ik zoek niet meer verder en ga altijd gelijk naar Belsimpel.nl

Ellen Huisman 08-07-2020

Mijn bestelling van de telefoon werd razendsnel verwerkt. De volgende dag werd hij al afgeleverd.
Top dus!

C.Goossen 08-07-2020

Zeer snelle levering van een goed product, avonds besteld volgende dag in huis. Volgens de slogan.

Jerome 08-07-2020

De telefoon werd prompt bezorgt, was helemaal in orde, netjes om handtekening gevraagd. De specificaties kwamen overeen met de website.

Joyce 08-07-2020

Prettige en fijne website, makkelijk bestelproces en zoals beloofd de dag erop geleverd

Hendrik 08-07-2020

Prima telefoon. Wel even wennen omdat de knoppen op een andere plek zitten dan mijn vorige Samsung. Levering was weer top en volgens afspraak!

Marcel 07-07-2020

Een andere, grote online winkel kon niet op tijd leveren wat ik zocht, Belsimpel wel. Ondanks dat die dag betalen via Ideal slecht ging bij mijn bank (lag NIET aan Belsimpel) het item toch mooi op tijd in huis gekregen.

Ton 07-07-2020

Een zeer overzichtelijke en klantvriendelijke winkel en
snelle afhandeling van je bestelling.

Davy Van Cappellen 07-07-2020

Wij hebben afgelopen jaren meerdere artikelen besteld bij Belsimpel en nooit geen problemen gehad nergens mee. Belsimpel maakt waar wat ze je beloven zelf in corona tijd en dat werkt fijn. Je kan er op bouwen. En niet onbelangrijk is dat ze ook nog eens de laagste in prijs zijn...

Karin 07-07-2020

De site is makkelijk vindbaar en goed te gebruiken. Fijn dat je zoek keuze zeer secuur kunt invoeren. Dat scheelt heel veel tijd.
Bezorging gratis en snelle en nette levering.

ysabel 07-07-2020

Had airpods gekocht bij belsimpel, maar die gingen snel stuk. Heb meteen gebeld en alles is opgelost. Ze doen het nu weer als nieuw. Goede service.

---------------------------------------------------------
Eerdere review 10-6-2020:

Zijn goede oortjes. Goede kwaliteit en de modussen zijn erg fijn. Na 1,5 week ging het rechteroortje al kapot bij mij wat ik best wel snel vind.. kan ook pech zijn maar je verwacht can zulke dure oortjes wel dat ze lang mee gaan

Brigit 07-07-2020

Goedkoop, duidelijk, betrouwbaar en klantvriendelijk. Prima webshop. Ik zou hem iedereen aanbevelen.

Mathijs Marneef 07-07-2020

Bestelling was goed geleverd en snel. Op de website heb ik snel en makkelijk mijn product kunnen vinden wat ik heel belangrijk vind. Betaling ging ook simpel en snel.

Jos 06-07-2020

Helemaal okay omdat ze doen wat ze beloven. Scherpe prijzen en ook nog eens op tijd bezorgd zonder enige problemen !

Hans Kwantes 06-07-2020

Mijn bestelling had ik heel snel in huis, ze doen echt wat ze beloven en heel vriendelijk.

Michel 06-07-2020

Heb al meerdere telefoons hier gekocht nooit geen problemen met garantie gehad werd altijd prima opgelost.mijn volgende telefoon bestel ik weer hierzo

Enrico Milazzo 06-07-2020

de belsimpel site is een lust voor je ogen, heel duidelijk en alles zo te vinden. Geweldig

HannnieS. 06-07-2020

Heb het even nagezocht: sinds 2013 koop ik al mijn mobiele telefoon bij Belsimpel. Bij het googelen van een bepaald type telefoon kwam ik o.a. vanwege de prijs bij Belsimpel terecht. zo ook bij mijn tweede toestel in 2016. Vorige maand mijn derde
telefoon bij Belsimpel gekocht. Bestellen gaat simpel, efficient. Prettige en zeer snel werkende website

PetBer 06-07-2020

goede keuzemogelijkheden, duidelijke uitleg, snelle levering, goede ervaringen in het verleden.

Nienke 06-07-2020

Zondagavond besteld en maandagmiddag had ik de airpods in huis. Super levering, zeker aangezien de concurrent er zoveel langer over doet. Dus volgende keer weer Belsimpel en geen concurrent.

N. LENG 06-07-2020

Alle bestellingen overeenkomen met de informaties op de website van Belsimpel. Heel snel services worden bezorgd en ook goede kwaliteit producten hebben geleverd.

Inge 06-07-2020

Erg blij met de levering van mijn product. De bestelling was snel in huis en er was heldere communicatie wat betreft de levering. Daarnaast heeft Belsimpel de beste prijs.

a. de haan 06-07-2020

Product besteld, deze werd de volgende dag geleverd, product bleek defect, kosteloos retour gezonden, nieuw product opgestuurd gekregen. tot mijn verassing kreeg ik een paar dagen later een handgeschreven kaart met welgemeende excuses en een reep chocolade. top!

Gerard 05-07-2020

Mooie aanbiedingOppoA5..eenvoudig te bestellen...snelle levering...beetje minder vond ik de aanbeveling van accesoires...werd aangeraden een bescherm bumper erbij te kopen...bleek dat die er standaard bij geleverd werd ...nu twee...verder top!