Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Ferry 05-07-2020

De service en snelheid hoe je geholpen wordt is top. Website is overzichtelijk

MEB 05-07-2020

Belsimpel bood het te kopen product als een van de goedkoopsten aan. Binnen 24 uur werd het product zonder problemen geleverd.

Kim 05-07-2020

Gebruiksvriendelijke website, gemakkelijk in gebruik. Afhandeling betaling/verzending ging heel snel en netjes. In goede staat ontvangen.

Paul 05-07-2020

Goede overzichtelijke webshop. Vooral de snelheid van terugkoppeling van het bestelproces is fijn, je weet constant wat er gebeurt en wat je mag verwachten. Ik bestel hier al een aantal jaren alle telefoons voor ons hele gezin en ook zakelijk. Het is nog nooit fout gegaan. Aanrader.

Olaf 05-07-2020

2 weken geleden een iPhone XS los besteld bij BelSimpel en al een lange tijd terug de AirPods Vrijdag besteld en de zaterdag binnengekregen. Goede service, nergens op aan te merken!

Barbara 05-07-2020

Oppo A91 Blue,
Een relatief onbekend merk maar fijne telefoon met heel veel mogelijkheden en bijzonder goede uitleg op website. Ik ben er erg blij mee.

h.rosier 05-07-2020

alles was prima snel geleverd zoals beloofd een goed toestel hartelijk dank

Henk de Vries 05-07-2020

de nokia 8110 was wel erg goedkoop en dat kon ik echt niet links laten liggen ,
de services en bezorging ging ook lekker soepel .

Bert 05-07-2020

Omdat ik al eerder een telefoon gekocht had, bij Belsimpel en alles snel en vlot geleverd is, voor een gemiddelde prijs, heb ik nu mijn nieuwe telefoon weer bij Belsimpel gekocht.
En alles was weer als de vorige.

Harry 05-07-2020

Bestelling om 21:30 gedaan, volgende dag al in huis. Bijna sneller dan dat je met de fiets het product om de hoek gaat kopen. Ik zou niet weten wat er nog verbeterd kan worden.

Francisco 04-07-2020

Prettige ervaring met belsimpel ,altijd vriendelijk personeel en altijd goede aanbiedingen.

E Schakel 04-07-2020

Ik heb zo juist bij Belsimpel een nieuwe telefoon besteld bij mijn abonnement. zoals gewoonlijk bij Belsimpel super makkelijk te regelen, telefoon kwam dag later netjes binnen, dus helemaal tevreden!

Joop 04-07-2020

Fijne website, overzichtelijk, snelle levering
Via site besteld omdat er geen winkel van van Belsimpel bij ons is
Eerdere ervaring in winkel was ook top 👍

emma 04-07-2020

Ik heb bij belsimpel besteld het is allemaal heel snel geregeld en ook nog voor een lagere prijs dan in andere winkels. Snelle bezorging als je besteld heb je het volgende dag in huis. Alles nettjes mooi ingepakt. Super service!!!

Wouters, Bill 04-07-2020

Goede winkel met een divers aanbod in telefoons, tablets. De winkels heeft in zijn aanbod nagenoeg alle bekende merken. Makkelijke betaling en zeer snelle levering. Goede nazorg indien nodig. Al met al een aanrader.

Didi 03-07-2020

Mijn pakketje werd super snel bezorgd. Het was allemaal goed verpakt en ik heb dus een erg fijne ervaring gehad met belsimpel

Miriam 03-07-2020

Snelle service, kwamen als goedkoopste naar voren.
De volgende dag al in huis.

Kelly 03-07-2020

Binnen een dag binnen, netjes verpakt en voldeed aan alle verwachtingen. Het was een zeer geslaagd cadeau!

Francien Mus-Westdijk 03-07-2020

Dit is de 2e maal dat Ik koop bij een webshop ik vind alles keurig en perfect en ook nog eens snel geregeld. En wat ook nog eens zeer goed is dat is de prijs van de telefoon Xiaomi Redmi 7 die ik heb gekocht bij Belsimpel. Op de site voor het kopen ging ook alles goed en dit vond ik ook zeer perfect wat ze vertelde klopt ook: voor 23 uur bestelt de volgende dag in huis. Al om ongeveer 14.30 uur. Dus dit bedrijf doet wat hij belooft. Dat kan je niet van alle websites zeggen. Goed en verzorgd ingepakt, perfect. Deze telefoon was nog goedkoper als wanneer je hem bij Alie Express zou kopen! - En vooral SNELLER. Nog bedankt allen

Sjaak 03-07-2020

Product gevonden tegen een scherpe prijs en correct afgeleverd. En het bevalt goed.

Ben 03-07-2020

Goede en snelle levering was er gelijk de volgende dag .
Ook mooi verpakt zodat het door brievenbus kon

Daan Heemstra 03-07-2020

Goede service, duidelijke site en een snelle levering. Daarnaast zijn de producten ook van goede kwaliteit.

Sophie 02-07-2020

Fijne service en snelle levering. Heel handig als je oude telefoon het opeens niet meer doet dat je de volgende dag al een nieuwe kunt hebben. Ook de prijs van mijn Huawei p30 lite was erg goed, een stuk goedkoper dan andere webshops!

Jan van Oosten 02-07-2020

Mijn bestelling voor een smartwatch is keurig en supervlot afgehandeld. De informatie op de bestelsite is duidelijk, de prijzen zijn marktconform waardoor ik niets meer te wensen heb.

ronald 02-07-2020

Prima en duidelijke website met heel veel keus... en altijd hele snelle levering. Ik bestel altijd via belsimpel