Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dictus 21-06-2020

Bestellen gaat makkelijk/duidelijk en voldoende uitleg bij t product. Levering snel en ZEER discreet wat een prettig gevoel gaf daar t toch om een dure inhoud gaat 👍.

paul 21-06-2020

Bestellen gaat makkelijk, telefoon snel in huis. Prijs nieuwe Iphone gelijk aan elders. Had 2 jaar eerder hier ook mijn telefoon gekocht.

André 21-06-2020

Breed assortiment, eenvoudige en heldere site, snelle en correcte levering. Precies zoals ik het graag zie.

Sietse van der Bij 21-06-2020

Duidelijke site en goede ondersteuning van de klantenservice. Snel verzonden en daarmee al met al zeer tevreden.

M.J. 21-06-2020

Telefoon gekocht, simlockvrij. Goedkoopste en snelste levering. ( Zaterdagavond besteld, zondag geleverd).
Dat is wat je als klant wilt. Laagste prijs, beste service.

Kiki 21-06-2020

Super snelle levering, zelf eerder geleverd dan aangegeven was. Advies op website is ook zeer goed.

Jan 20-06-2020

Al meerdere malen op deze site besteld. Altijd een goeie prijs en geen narigheid achteraf. De artikelen komen op tijd en netjes verpakt. Nog nooit problemen gehad met deze site en ook nog nooit iets terug hoeven sturen. De omschrijvingen op de site zijn zo duidelijk, dat je bijna niet verkeerd kunt bestellen. Ik vind hem super en blijf er zeker bestellen.

rudmer van der wal 20-06-2020

De AirPods waren het goedkoopst op jullie website. Snelle levering en goede kwaliteit.

Joke 20-06-2020

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling! Mijn vorig toestel was ook een Huawei. Ik heb dit toestel gekocht om meer app's te kunnen gebruiken. Het bestellen was echt "simpel"! En de levering was supersnel, vrijdag's besteld en echt zaterdag, op het toegezonden tijdstip, geleverd! Dit had ik niet verwacht, want laatst had ik kleding besteld bij een webwinkel die ook deze slogan gebruikt, maar daar zat, tussen de bestelling en levering, 11 dagen. Ja, ik ben heel blij met het toestel en deze goede ervaring!

Frysje 20-06-2020

goede informatie, overzichtelijke side, en lage prijzen,en snelle levering ,super tevreden

Andre 19-06-2020

Goede website en wat op de site staat word na gekomen. Ben blij met mijn zoveelste aankoop bij belsimpel

M 19-06-2020

Duidelijke website met voldoende informatie! Goede en snelle service. Heel blij met de iPhone se 2e generatie en mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Jan 19-06-2020

De webshop is klantvriendelijk ingericht met voldoende informatie om een keus te kunnen maken.
Ik kocht een mob. telefoon die de andere dag werd afgeleverd. Super! De volgende week wilde ik er nog een bestellen, maar toen was die opeens € 8 duurder. Toen bij een ander gekocht waar nog dezelfde prijs gold.

Winus 19-06-2020

Goede klantenservice die vragen echt leest en passende antwoorden geeft. Ook als je iets terugstuurt gaat dat hele proces vlekkeloos.

Ruta 19-06-2020

Ik heb mijn galaxy watch hier gekocht, omdat er stond,,morgen thuis". En dat was zo - volgende dag had ik mijn watch in mijn handen

Peter 19-06-2020

Ik vond heel snel het artikel dat ik nodig had, de prijs is goed en een zeer snelle levering.

Frans Kingma 18-06-2020

Altijd correcte en snelle levering, in dit geval van een goed geprijsde smartphone.

M.Schmitz 18-06-2020

Snelle, ongecompliceerde levering. Zoals het hoort en je kunt verwachten van Belsimpel.
Gewoon een goed en betrouwbaar bedrijf.
Doet wat ie zegt.

Erwinh 18-06-2020

Had moeite om op een snelle manier de Iphone SE 2020 in bezit te krijgen maar Belsimpel had hem op voorraad en zorgde voor een vlotte levering!

patrick 18-06-2020

Voor mijn Xiaomi MI8 lite zocht ik een stevig hoesje. Na wat reviews te hebben gelezen heb ik een Spigen case bij Belsimpel besteld. Deze werd snel geleverd en past perfect.

D.J.Hoogeveen 18-06-2020

Ik heb bij BelSimpel! Een: Samsung Galaxy Xcover Pro besteld, ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het contact met de klanten service! Erg nette afhandeling. Tevens het product keurig geleverd

Cherry Damen 18-06-2020

Ik heb gekozen voor Belsimpel omdat de prijs het laagste was van alle aanbieders; da’s toch belangrijk! En tevens omdat Belsimpel een bekende, vertrouwbare naam heeft. De site was zeer klantvriendelijk en eenvoudig. Bestellen, betalen en klaar! De volgende dag was het bestelde al afgeleverd, met vooraf info over de levertijd; in 1 woord: Top!

Michael 18-06-2020

Je hoeft bij een bestelling niet lang te wachten tot je je product ontvangt. Je kunt zelfs kiezen wanneer de bezorging plaats vindt. Ik zou hier zo weer bestellen. Top webwinkel! Snelle levering en goede service!

Tom 18-06-2020

Bestelling was makkelijk geplaatst en de bezorging ging vlot. De volgende dag had ik mijn koptelefoon al in huis.

Nick 18-06-2020

oortjes zijn snel geleverd en waren een goede prijs. ik zou de volgende keer weer bij belsimpel kopen als de prijs het beste is.