Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stijn 12-08-2020

Prima site een goede prijs (De Goedkoopste webwinkel die ik kon vinden) en snelle levering
Een minpuntje was dat ze maar een kleur hadden

Dian 12-08-2020

Snelle levering. Ondanks een verkeerde combinatie van postcode + woonplaats toch op het juiste adres bezorgd.

Laurens 12-08-2020

Prima omschrijving van het bestelde toestel voor senioren, mijn tante is er enorm blij en geholpen mee en kan het goed bediend.

Carla 11-08-2020

Ik heb bij jullie een smartwatch gekocht, deze was toch niet helemaal wat ik er van verwachtte dus heb ik hem geretourneerd en een ander type bij jullie besteld. Beide keren keurig de andere dag bezorgd, netjes verpakt. En van het retour gezonden horloge had ik ook heel snel een bevestiging en het geld retour, super tevreden!

Christel 11-08-2020

Breed assortiment met, in vergelijking met andere aanbieders, vaak de laagste prijs. Snelle levering, Goede communicatie, prettig zoeken op de website. Ook handig dat als je niet direct met IDeal kunt betalen, je een link in de mail krijgt waarmee je je bestelling kunt afronden. Je hoeft dan niet weer opnieuw te bestellen en alle gegevens in te voeren.

Marcel 11-08-2020

Was op zoek naar Ipad Air 64GB voor goede prijs. Site van Belsimpel was gebruiksvriendelijk, prijs was perfect, en had de Ipad volgende dag in huis.
Top!

Hannah 11-08-2020

Mooie aanbieding voor Airpods pro ! Super prijs en prima leveringstijd ook. Alles wat positief.

Olaf 11-08-2020

Wat een snelheid! En ook nog een prettige prijs. De bezorging is prima en op tijd. Waarom zou je het moeilijk doen als het (Bel)simpel kan!

Stephan 11-08-2020

De online shop werkt echt prima! Zijn vaak de goedkoopste en bieden de snelste verzending. Echt onwijs gaaf.

Simone 10-08-2020

Telefoon ruim 30euro goedkoper dan elders..! Netjes volgende dag bezorgd, alleen jammer dat de inhoud(op site) van doos niet klopte, daardoor heb ik extra oordopjes besteld.
Bezorger kwam pas nadat ik zei dat ik moest tekenen ff naar boven. En corona telt niet want ik moest gewoon tekenen ipv veiligheidscode opgeven.

Simone Cosaert 10-08-2020

Belsimpel heeft een fantastische klantenservice. Dat is heel wat waard. Je merkt het pas wanneer er iets mis is. Ik kies al jaren voor Belsimpel voor de goede service en de prijs. Ik beveel ook een ieder deze winkel aan. Er wordt altijd een oplossing gezocht en gevonden.

Dick 10-08-2020

Prijs van de producten goed, leveringsgegevens en levertijd duidelijk en correct aangegeven, verpakking en aflevering prima.

Sasha 10-08-2020

This is my first time ordering through Belsimpel for myself (have ordered twice in the past for my partner), and in my opinion, everything runs smooth. Belsimpel offers the best prices in NL coupled with great customer support and overall service. Highly recommend purchasing via Belsimpel.

Femmy 10-08-2020

Besteld op zondag rond 17 uur. Een uur later al bericht dat de telefoon klaar was voor verzending. Maandag ochtend om 10 uur al in huis. GEWELDIG, Dikke 10

Marianne 10-08-2020

Ik koos voor Belsimpel.nl omdat de mobiel, die ik op het oog had, het goedkoopst was bij Belsimpel. Tegelijk een hoesje erbij besteld. De informatie op de site was ook heel helder. Alles kwam mooi op tijd binnen. Geen problemen ervaren.

Roos 09-08-2020

Bel simpel is een fijne shop om iets te bestellen. Wat je besteld is meestal net iets goedkoper als ergens anders. We kijken meestal eerst daar op de site of ze het hebben.

Sjoerd 09-08-2020

De shop is simpel, duidelijk en komt de afspraken goed en snel na. En natuurlijk schep in prijs + goede combideals.

Gert-Jan 09-08-2020

Ik heb hier een nieuwe oplader gekocht voor mijn mobiele telefoon. Het bestellen ging goed, de bezorging was goed en het product bevalt prima.

Raphuel 09-08-2020

Helemaal niets op aan te merken. Fijne een eenvoudige website, zeer snelle levering, en alles correct verlopen. Inmiddels twee aankopen gedaan. Beiden perfect.

Tilly Rietveld 09-08-2020

Goede Shop gebruiksvriemdelijk;wel jammer dat op dit moment geen handleiding Nederlands voor Motorola Moto G8 Plus verkrijgbaar is;familie helpt dat scheelt.
Groet ......

Damian 09-08-2020

Ik vind dit een goeie en eerlijke shop, de informatie die bij mijn product stond klopt 100%. Ook had ik een snelle levering en was mijn product goed ingepakt, ik raad deze webshop zeker aan en zou hier zeker nog meer producten gaan bestellen.

Jessie 09-08-2020

Wederom een goede ervaring met Belsimpel. Geen gedoe, gewoon geleverd krijgen wat ik heb besteld en binnen 24 uur. Het product zit goed verpakt en voldoet volledig aan de omschrijving.

ConnyB 09-08-2020

Mooie aanbieding voor erg prijzige Powerbeats pro van dr Dre. Super goed geluid, vallen niet uit en echt draadloos. Handig in gebruik en opladen in houder. Werden binnen een uur van aankoop al verzonden en had ze dus snel binnen

Fred Bosch 09-08-2020

Update 9-8-2020:
Na eerder problemen te hebben gehad met de Pixel 3a heeft Bel Simpel dit voor mijn prima opgelost.
Fijn dat je kan terugvallen op hun dienste.
Was een fabrieks fout.

Eerdere review 1-8-2020:
Leuk dat op de site staat snelle levering etc heb mijn toestel ter reparatie gebracht nu 2 weken geleden ( geen service gaf mijn toestel aan) tot op heden nog niks gehoord veel gebeld naar bel simpel word je naar je account door verwezen zie ik een toestel die ik 3 jaar geleden heb gekocht mijn nieuwe toestel staat er niet eens op laat staan dat ik de reparatie kan volgen...of deze al verstuurd is of...

Kevin 08-08-2020

Super snelle levering.
Duidelijk omschrijving van het product en goede prijs.