Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yn 18-08-2020

Heel vriendelijke klantenservice.
Probleem snel opgelost.
Volgende dag een nieuwe IPad en geld terug van de andere.

Michiel 18-08-2020

Besteld en netjes volgens afspraak op tijd geleverd. Verder goed geïnformeerd tijdens bestelproces.

Sebastiaan 17-08-2020

Supersnelle levering en scherpe prijzen.
Ik miste alleen de pen die je vroeger bij een bestelling kreeg.

Nienke 16-08-2020

Na aanleiding van de vorige review een telefoontje gehad van belsimpel. Het een en ander werd aan me uitgelegd en alles is netjes opgelost. Uiteindelijk een goede telefoon gekregen en een voucher code voor een eventuele volgende aankoop. Wat ik niet verwachtte.

----------------------------------------------------------Eerdere review 12-8-2020:

Ik kwam met een splinternieuwe iPhone XS naar de winkel. Gister besteld vanochtend geleverd. Allemaal prima Totdat ik de Telefoon uit de doos haalde. De achterkant zat niet goed bevestigd dus ben ik naar de winkel gegaan met het idee om hem om te ruilen. Maar echter kon dit niet. En moest ik hem laten opsturen met als gevolg dat het weer een aantal dagen duurt voordat ik hem in huis heb. Wel kon ik die uit de winkel kopen voor een duurder bedrag en die andere zelf terug sturen. Wat een onzin! Ze zagen zelf dat die telefoon niet goed was en zeiden ja je krijgt gwn een nieuwe opgestuurd

Sjoerd Riemersma 16-08-2020

Vrijdagavond om 23.00 uur iphone 8plus besteld, zaterdagmorgen om 10,40 uur ontvangen.
Ze doen wat ze beloven , klasse

diederik 16-08-2020

al eerder telefoons besteld, nu weer in de vakantieperiode na stuk vallen telefoon, snel en accuraat, telefoon was er de volgende dag. Klein minpuntje, Spaanse telefoon?, had alleen Spaanse handleiding??

H.M.Jacobs-Verberne 16-08-2020

Ben geadviseerd door mijn zoon, hij had zelf goede ervaring met Belsimpel en ik moet zeggen, zo correct en perfect, beter kan niet. Geweldig.

John Tjon 16-08-2020

Gebruiksvriendelijkheid van de site was naar mijn idee prima in orde. Kon genoeg aan biedingen duidelijk vergelijken met goeie vergelijkingscriteria en een keuze maken.

Dick 15-08-2020

Erg duidelijke webshop, waar je gemakkelijk kunt filteren in het ruime aanbod van smartphones.

Koos Aaldering 15-08-2020

2x een universele fietshouder voor een mobiel besteld. Super snelle levering. Produkt is prima. Gebruik deze houder voor montage OSMO pocket op de fiets met een zelf gemaakte adapter.
Belsimpel is betrouwbaar en goed, kan deze leverancier zeker aanbevelen aan anderen.

Liam 15-08-2020

Heel duidelijke shop en altijd scherp aan de prijs.. en levert erg vlot. Mogelijke vragen worden snel beantwoord. Daarom koop ik inmiddels vaker bij deze winkel. Andere winkels soms ook met nieuwe artikelen goed geprijsd, maar die hebben toch meestal minder uitgebreid assortiment.

Stan 15-08-2020

Update: Netjes door Belsimpel uitgelegd en opgeslost. Kreeg zelfs een oplader cadeau.

Eerdere review 09-07-2020:
Telefoon en levering bevallen goed. Al vaker besteld hier en ging eigenlijk altijd perfect.

Alléén jammer dat het doosje al eerder is geopend. Er zat een stickertje over de originele zegel heengeplakt. De originele zegel was al in twee delen gescheurd. Er is kennelijk geprobeerd ook nog te maskeren dat het doosjeal eerder is geopend.

Dat zorgt er voor dat ik belsimpel nu niet meer 100% vertrouw en anderen ook aan zou willen raden 2x na te denken voor ze hier iets bestellen.

Jan 14-08-2020

Order werd snel en correct afgehandeld , binnen no time had ik het bestelde toestel binnen. Prima

Peter 14-08-2020

De prijs was gunstig. Ik werd niet verrast met extra verzendkosten. Razend snelle levering. Helemaal TOP

Hugo 14-08-2020

Ik vind belsimpel een goede, betrouwbare website die ook goede prijzen heeft. Ik heb goede ervaringen en ben erg blij met mijn aankopen bij belsimpel.

Bibi 13-08-2020

Belsimpel gekozen omdat zij op dat moment de beste prijs hadden voor mijn aankoop.
Zoals de naam al deels zegt.. Alles ging simpel.. van bestellen tot aan de levering.
Netjes zoals belooft, geen gedoe, keurig verpakt.. Gewoonweg Simpel !

Karin 13-08-2020

Wat een verademing om zaken te doen met belsimpel.nl.
Duidelijk en overzichtelijk bestellen in de online shop. Iedere keer een bevestinging via mails.
Alles klopte en snelle en uitstekende service. Ze komen de beloftes na. Telefoon de volgende dag in huis. Ga zo door Belsimpel.nl. Een echte aanrader!!!

Lambert 13-08-2020

Website van Belsimpel.nl is gemakkelijk te gebruiken, duidelijke plaatjes bij de praatjes.
Prijzen zijn markt conform en de levering is snel en goed uitgevoerd.

Paul 13-08-2020

Wat zal ik zeggen? Nou, Belsimpel doet gewoon wat gedaan moet worden. Misschien is dat in deze tijd al heel wat, maar wat ze doen, doen ze tot nu toe goed. Mijn Motorola G8 Power werd vlot geleverd. Prima telefoon, met 64Gb opslagruimte , dus genoeg om een paar navigatieprogramma's op te zetten, zoals bv. OSMAND+, en MAGIC EARTH, en om niet te vergeten de prima kaarten van GOOGLE MAPS die je kunt downloaden en offline gebruiken.

anoniem 13-08-2020

De oortjes waren snel binnen. Alles makkelijk te vinden op de website. Kind blij!

Jacques 13-08-2020

Ik heb voor deze webwinkel gekozen omdat deze aanmerkelijk goedkoper was dan andere webshops. De omschrijving van de mobiel die ik heb gekocht was goed en de levering verliep vlot. De mobiel die ik gekocht heb werkt goed en voldoet aan de verwachtingen. Alles bij elkaar een goede tot uitstekende winkelervaring.

Dis 13-08-2020

Prima webshop! Sneller levering, heldere communicatie.
Let wel op dat toestel prijzen variëren per dag.

HenVer 13-08-2020

Goede vergelijkingsmogelijkheden en duidelijke informatie over het product op de site. Levering was de volgende dag. Product voldoet aan verwachtingen en prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Erik 12-08-2020

No nonsense box, doet wat ie moet doen met een mooi geluid, misschien dan geen mogelijkheid om geluid aan te passen, dan doe je dat gewoon via je app op de foon. Handzaam klein, waterdicht en handig, ben erg tevreden!

Linckens 12-08-2020

Al eerder een telefoon met abonnement besteld. Zeer tevreden over de gang van zaken. Goede service en snel geleverd.
Nu een weegschaal besteld, gekozen omdat ze het goedkoopste waren en ik had al de goede ervaringen van deze webwinkel, dus dat telt zeker mee!