Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

DC 19-09-2020

Mijn HTC smartphone stopte er na 1,5 jaar plotseling mee. Ik kreeg 'em met geen mogelijkheid meer aan. Ik moest mijn HTC opsturen naar Dynafix, die stuurde het toestel ongerepareerd weer retour, zij repareren geen HTC's meer. Toen moest ik het toestel opsturen naar het Belsimpel hoofdkantoor. Inmiddels zijn we ruim anderhalve maand verder en is mijn toestel nog steeds niet terug. Nu komt Belsimpel met een, volgens hen, geweldig aanbod. Als 'extra service' (omdat het allemaal zo lang duurt) bieden ze mij een outlettoestel aan (waar ik ook nog voor moet bijbetalen). Als ik aangeef dat ik geen outlettoestel wil maar een nieuw toestel en daar het verschil wel van wil bijleggen, kan dit niet. Uitleg is: je HTC is ook niet nieuw meer en het outlettoestel is in elk geval nieuwer dan je HTC........ Ik ben benieuwd wat de definitie van garantie betekent voor Belsimpel.
Ik ben allesbehalve gelukkig met deze afhandeling en zal derhalve iedereen afraden om in zee te gaan met Belsimpel. Waardeloze organisatie!!

Stan 19-09-2020

Bovenal: een su-per-sne-le service, keer op keer! Reden om te blijven terugkomen.

Het is een overzichtelijke site, alles goed vindbaar. Het enige (kleine) minpuntje vind ik, dat ik de gedetailleerde specificaties van toestellen niet naast elkaar kan zetten in eéé vergelijking tussen toestellen. Nu moet ik veel bladeren tussen pagina's , de pop-up erbij halen en dan door de specs scrollen. Een makkelijke vergelijking op één resultaat-pagina zou wel prettig zijn.

Ten tweede vraag ik me af, of er een vast tijdstip is waarop de prijzen worden aangepast. Ik keek om 01:00 uur naar een toestel en om 08:00 besteld. Inmiddels was er een prijsverhoging doorgevoerd van zo'n 30 euri. Handig om te weten op welk (vast?) moment prijzen worden aangepast aan de rest van de markt. (De prijs bleef wel de laagste in de markt, maar toch....het was een onwelkome verrassing.)

DVullings 19-09-2020

De website is erg overzichtelijk, mijn bestelling was naar verwachtng en het pakketje werd binnen 24 uur bezorgd (van vrijdag op zaterdag).

Nico 18-09-2020

We hebben een Xiaomi Redmi Note 9 bij belsimpel besteld. Helaas binnen 2 weken het toestel defect. Na contact te hebben gehad zou het toestel binnen 10 werkdagen gerepareerd terug komen. Helaas nadat we het toestel hadden verzonden kwam er maar geen bericht vanuit belsimpel.
Via de mail gevraagd naar de status van de reparatie, het duurt inmiddels al langer dan 2 weken zonder verdere informatie.
Uiteindelijk zijn we na 4 weken wachten terug gebeld met de mededeling dat er een NIEUW toestel verzonden zou worden, het oude toestel (2 weken oud) is niet te repareren. Waarna ik de medewerker nog 2 maal heb gevraagd of dat dit een nieuw toestel zou zijn en geen gebruikte. Het zou inderdaad een nieuw toestel zijn. Dit is tevens opgenomen in het telefoon gesprek.

Bij ontvangst van het nieuwe toestel zit er enkel een telefoon in het doosje, geen oplader, boekjes en beschermfolie. De telefoon was zelfs al ingesteld al dan niet in het Pools. Raar we zouden een nieuw toestel ontvangen.

Dus maar weer bellen met de klanten(service). Ja meneer er is met u afgesproken dat er een gereviseerd toestel zou worden verzonden. ????? hoe kan dat nou? We hebben de samenvatting van het telefoon gesprek laten mailen, en inderdaad er staat u krijgt een nieuw toestel. Wat nou afgesproken voor een revisietoestel?

We zijn zeer teleurgesteld in de gang van zaken, we brengen het toestel zelf terug en EISEN het aankoopbedrag terug. NOOIT WEER BELSIMPEL voor ons.

Ananto Dirksen 18-09-2020

Mijn vorige hoesje was versleten, al na ruim een jaar. Omdat ik volgend voorjaar een nieuwe telefoon koop (waarschijnlijk), zocht ik een goedkoop nieuw hoesje en kwam uit bij dit Mobilize classic gelly wallet. Ik was blij verrast te merken dat deze book case strak sluit. Een bookcase kan soms zo wiebelig zijn, te ruim gesneden of zo. Ik bedoel dan bij het dichtklappen. Verder zit de telefoon zelf heel stak in de gelly case; die haal je er dus niet heel snel uit. Maar dat doe ik bijna nooit, dus geen probleem. Ik had er niet op gerekend dat je dit hoesje niet rechtop kunt zetten op bv. youtube te kijken. nooit geweten dat er book cases zijn die deze functie niet hebben. In de praktijk stoort dit me echter niet, want ik kan hem wel helemaal omvouwen en dan ligt hij toch een klein beetje schuin op het magneetflapje, genoeg om te voorkomen dat het beeld omschakelt naar staand. Het hoesje voelt stevig aan, sluit prima met het magneetje en valt eigenlijk nauwelijks op. Er zitten twee vakjes in voor pasjes en een groot inschuifvak, maar die gebruik ik allemaal maar heel zelden. Omdat het hoesje een doorzichtige jelly case heeft voor de telefoon, zie ik nu iets meer van mijn mooie Nokia 7 plus. Vraag voor mij blijft: hoe lang gaat dit hoesje mee? Hoe lang blijven de stiksels heel? Dat zal moeten blijken. De eerste indruk is in elk geval prima. En last but not least, de prijs bij Belsimpel was wat je noemt een no-brainer. Echt supergoedkoop! Kortom, prima deal. Belsimpel regelt verkoop en verzending supersnel, zoals ik van ze gewend ben.

online besteld 18-09-2020

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ze via mijn werk aangesloten zijn bij fiscfree en daar is belsimpel ook bij aangesloten. Veel keuze in verschillende merken. 1 dag na dat mijn bestelling goed gekeurd was via mijn werk had ik mijn telefoon in huis. Goede en snelle service. Een echte aanrader.

Theo 18-09-2020

Snelle levering, overzichtelijke website, goede previews, betaling makkelijk en safe. Geen gezeur shop! Aanrader

Femke 18-09-2020

Al een aantal keer wat besteld bij Belsimpel. Altijd erg tevreden. De verzending is super snel en de producten zijn goed verpakt. Scherpe prijzen!

Eltjo 17-09-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding voor de telefoon, deze nu al 3 keer besteld. Snelle levering.

DK1985 17-09-2020

Zeer fijne winkel, alle denkbare toestellen op 1 plaats. Onlangs een P30 pro besteld en werd zeer snel geleverd. Verbeterpunten zijn er ook, site vind ik persoonlijk niet altijd even overzichtelijk, er staan soms een hoop dingen door elkaar heen. Verder geen reden tot klagen. Prima ervaringen!

Trijnko 17-09-2020

Belsimpel is een betrouwbaar bedrijf, meestal wordt het bestelde artikel de volgende dag geleverd. Ik kon het door mij bestelde toestel nergens anders goedkoper vinden.

Ed 17-09-2020

Bestellen ging makkelijk! Smartwatch keurig en goed verpakt tijdig geleverd.

V.V. 17-09-2020

Bestelling gedaan omdat deze de goedkoopste was. Helaas merk je dit aan alles, geen communicatie, geen levering en geen begrip vanuit hun kant. Al eerder telefonisch contact gehad, afgescheept met een ja ligt aan de leverancier tegen de tijd dat het toestel er is krijg je wel compensatie. Inmiddels een week verder en leverdatum al 3x aangepast. Gister gemaild, toen die weer was aangepast dat ik wederom niets gehoord had. 3 uur later krijg je een mail dat de levering vertraagd is. Nu een dag later, wederom leverdatum aangepast...

Pluto63 17-09-2020

Snelle levering. Al had het 1 dag sneller gekund als de bezorger had aangebeld (ik was de hele dag thuis) en niet een briefje in de bus had gedaan waarop stond dat ik niet thuis was.

Ik had een Xiaomi Mi Note 10 besteld en wilde er een telefoonhoesje bij. Ik had in de zoekbalk ingetikt telefoonhoesje Xiaomi Mi Note 10 en kreeg 2 mogelijkheden. Ik heb toen een cover besteld, maar ik had niet in de gaten dat dit een verkeerde cover was voor een ander type Xiaomi. Het zou fijn zijn als Belsimpel dit ook aangeeft naar de klant voordat zij de bestelling verzenden. Dan was het niet nodig geweest om de cover retour te sturen.

Danny 17-09-2020

Wat Belsimpel zo aantrekkelijk maakt is de service, heldere communicatie, gebruiksvriendelijke website. De levering van de door mij bestelde artikelen verliep volgens afspraak. Kortom, Belsimpel beveel ik aan

Anoniem 17-09-2020

Het product was snel binnen. Ook was het pakket netjes en zorgvuldig verpakt.

Pjotr 16-09-2020

Via Kieskeurig.nl bleek Belsimpel de goedkoopste te zijn die Apple Airpods verkocht, veel lager dan gedacht! Via een paar klikken op de site had ik ze de volgende dag binnen. Alles verlopen zoals je droomt dat het zou lopen. Geen slecht woord te melden.

Michael 16-09-2020

Eerder wat problemen gehad. Maar alles is perfect opgelost. Volgende telefoon haal ik weer bij belsimpel.

Reinier 16-09-2020

Een zeer slechte webwinkel. Koop een smartphone Huawei P40 lite en is al na twee weken kapot. Toestel is nu al een maand in reparatie. Wacht nog steeds op wanneer het terug gestuurd wordt en krijg steeds geen antwoord. Stel oplichters zijn het geworden. Mijn laatste keer dat ik daar wat koop als ex trouwe klant. Ik raad deze winkel echt af. Bij problemen en ze hebben hun geld binnen voeren ze weinig tot niks uit.

John Cobussen 16-09-2020

De juiste voorwaarden en goed behandeld ben zeer goed geholpen en het horloge is snel geleverd

MP 16-09-2020

Duidelijke site, goede foto"s van de artikelen. Daardoor kun je, bv bij telefoonhoesjes, checken of de vereisten kloppen, camera opening, flitseropening etc. Ook toestel geheel in overeenstemming met beschreven. Snelle levering, tot 3x toe in 1 week (niet handig van mij natuurlijk). Heel tevreden.

Offie 16-09-2020

Blij verrast door de service van een ongelooflijk snelle levering.Ik kocht een nieuwe oplader voor mijn telefoon en kreeg een originele merksneloplader.Ben zeer tevreden.Duidelijke website en superservice.

Bert 15-09-2020

Omdat niet helemaal duidelijk was of de telefoon over NFC beschikte heb ik gebeld met jullie klantenservice. De medewerkster was erg behulpzaam en heeft het netjes voor me uitgezocht. Deze goede service in combinatie met een scherpe prijs is de reden dat ik op een zaterdagavond mijn bestelling heb geplaatst.
Ik was helemaal verbaasd dat het toestel zondag ochtend al geleverd werd.
Echt klasse

Joop 15-09-2020

Veel keuze, prima website, scherpe prijzen. En..... Perfecte service.
Al vaker besteld, telkens goede ervaring.

Stefan 15-09-2020

De site was zeer toegankelijk en mijn telefoon werd zeer snel geleverd, super!