Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frank 23-07-2020

After four weeks I'm still waiting for my phone that should be repaired in "5 to 10 days". The phone I sent somehow couldn't be linked to me even though I've sent it with a retour label _I got from them!_.

After 30+ minutes on the phone trying to get to the bottom of this, turns out I didn't send a phone with the correct IMEI. Correct because they asked me to go to Google directly - probably to save some bucks on their own processes - and they swapped my phone. Now I needed to hand over a "proof of swap", even though they couldn't tell me how it looked like, how I should've gotten it or where I can get it from now! Awesome...

After going through all my e-mail of the month of the phone swap, I finally found something that mentioned the new IMEI, great! Finally they agree to send it to their repair service.

The saga continues. A few days later - we're in week 3 now - I get an email saying they can't repair my phone in warranty because damage was detected that points to falling. Sure, true, just repair the camera that broke for the second time then please? Nope, can't do... have to repair everything which costs over half the phone's worth but might be even more if they come across more damage... AWESOME!

There was talk of compensating me early on because of the mishap of the 2 week misplacement of my phone. Ok, let's see if that brings down the cost of the repair might still be wort it right? "We first want to close this case before we talk about compensation". Dude! The whole closing the case is dependent on the fact that I get compensated. Back and forth 2 times, each taking several days - we're almost in week 4 by now - and it's still (politely and empathically worded): "no, no, NO! Procedures, procedures, procedures". Except the fact that the procedure also says that I should get my phone back in 5-10 days but hey, that's only in the customer's disadvantage right? Who cares.

Awe-some.... I'm giving up because I'm done battling a company that can just give a big FU and who's going to do something about it right? I'm certainly not, I'll just vote with my feet and my money and will take it elsewhere.

Tonie 23-07-2020

Super goed geholpen bij het vervangen van mijn defecte Nokia telefoon. Het zelfde type was niet meer beschikbaar maar ze hebben samen met mij een prima alternatief uitgezocht. Thanks.

Jet 23-07-2020

Zeer tevreden, site is duidelijk en zeer snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijn dat relateerde artikelen makkelijk worden aangeboden. Al een keer eerder ook iets besteld wat terug moest, dit ook allemaal goed gegaan en daarna voldoende vertrouwen nog een keer wat te bestellen! Aanrader

Zappy 23-07-2020

Ik zocht een specifiek toestel binnen een bepaald budget, die heb ik hier gevonden.

wim reindsen 23-07-2020

gebruiksvriendelijke shop,makkelijk te bestellen en snelle levering.Alleen had ik de pech dat binnen twee dagen de tel. mij uit de handen viel en een bas in het glas.Ik heb een screen protector bij jullie besteld en er opgeplakt ,verder zeer te vreden

Ben 23-07-2020

Goede reviews.
Ik had een telefoon besteld.
Levering ging super snel.
Vanaf begin tot het eind wordt je goed op de hoogte gehouden wat de status is van je bestelling.

Dus een dikke 10

Willem 23-07-2020

De informatie die wordt gegeven is duidelijk en overzichtelijk. De verzending is prima geregeld.

Janna 22-07-2020

Prettig navigeren op de site van Belsimpel, producten zijn makkelijk te vinden en te vergelijken. De prijzen van de artikelen zijn een aangename verrassing. Goed verpakt en zeer snel bezorgd.

Hein. 22-07-2020

De bestelprocedure is duidelijk en eenvoudig. De levering is correct en conform afspraak.
De prijs van het door mij gekozen product (smartphone) was wel erg zwaar onderhevig aan (te) grote prijsschommelingen. Belsimpel zou beter scoren met een stabielere prijspolitiek en mogelijke kopers sneller doen beslissen.
Beveel de winkel aan, maar attendeer klanten op de sterk wijzigende verkoopprijzen.

Carla 22-07-2020

Al jullie informatie klopt, was zelf al een tijdje op zoek naar een nieuw mobiel ter vervanging van de S8 dat is nu de A71 geworden. Ik kan niets anders zeggen, reviews kloppen, prijstechnisch klopte het, de levering was snel. Ben nog steeds erg te spreken over Belsimpel.

Frans 22-07-2020

Goede prijs, aangesloten bij Thuiswinkel, betrouwbare naam. Snelle verzending, helemaal happy

Lucas70 22-07-2020

Belsimpel is verreweg de duidelijkste en goedkoopste aanbieder. Bestellen via de site is erg simpelmaar vooral duidelijk. Als je de bedtelling hebt gedaan word je via de mail exact op de hoogte gehouden wanneer je mobiel binnenkomt. Dit was dús direct de volgende dag al 😀Top!!!

Ray 22-07-2020

Duidelijke omschrijving en makkelijk te bestellen. Zeer klantvriendelijk!!!!!

Post 22-07-2020

Fijne shop om te winkelen. Overzichtelijk en niet moeilijk om een keuze maken. Bestellen ook heel simpel. Voor mij de tweede keer dat ik hier besteld heb en ik zal het blijven doen in de toekomst. Ook de prijsstelling van wat wordt aangeboden is interessant om te kopen. Ik raad deze winkel aan en ze verdienen van mij ook een tien!

Maud 22-07-2020

Super fijne website. Alles is makkelijk te vinden en artikelen zijn de volgende dag in huis!

J 22-07-2020

Horloge gekocht Samsung Fit E. Na 1 dag al kapot! Gebeld met belsimpel. Vriendelijk te woord gestaan, en duidelijk uitgelegd wat er gedaan kon worden. De dag erna werd het horloge opgehaald, 2 dagen later gerepareerd thuis afgeleverd. Complimenten voor de klantvriendelijkheid en de service!

Ewout Donkers 22-07-2020

Erg duidelijke site met goede prijzen. En het wordt altijd heel snel geleverd ook tijdens de corona tijden.

Rafal 21-07-2020

Zeer goede winkel Mijn bestelling is snel en efficiënt verlopen zonder problemen Apparatuur goed verpakt, alles zoals beschreven Snelle verzending Ik ben zeer tevreden!

Sijmon 21-07-2020

Update op 21/07/2020:
Ik had eerst een hele slechte review gegeven.
Maar daar wil ik nu toch op terug komen.
Ze hebben toch nog op de valreep alles netjes afgehandeld.
Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker, en die heeft mijn verlenging van mijn abonnement bij Vodafone persoonlijk begeleid.
In één woord fantastisch!
Binnen 2 dagen had ik mijn nieuwe telefoon.

Review van 13/07/2020:
Geprobeerd om mijn Vodafone contract te verlengen via Belsimpel. De eerste keer kreeg ik mail dat er al een verlenging op mijn telefoonnummer stond en dat ik die eerst moest annuleren. Vaag want ik heb helemaal nergens een verlenging aangevraagd. Dus contact opgenomen met Vodafone en er stond inderdaad al een order. Die weg laten halen en opnieuw via Belsimpel probeer te verlengen. Opnieuw een melding van een eerdere verlenging op mijn telefoonnummer. Weer met Vodafone contact gehad en er stond niks open. Dus die informatie naar Belsimpel doorgegeven maar nee hoor opnieuw stond er al een verlenging op mijn nummer
Ik ben helemaal "simpel" van Belsimpel voor mij hier never nooit een contract verlenging meer afsluiten!

henny stok 21-07-2020

Prima smartphone, snel bezorgd, makkelijk te bestellen voor een zeer schappelijke prijs.
Zonder abonnement gekocht.

Fred Elstak 21-07-2020

In een woord Zorgeloos.
Vlotte bestelling en zeer snelle levering.
Aanrader.

wim reindsen 21-07-2020

gebruiksvriendelijke shop,makkelijk te bestellen en snelle levering.Alleen had ik de pech dat binnen twee dagen de tel. mij uit de handen viel en een barst in het glas.Ik heb een screen protector bij jullie besteld en er opgeplakt , verder zeer tevreden

Ben Middag 21-07-2020

Prijs en kwaliteit zijn perfect. Service snel en adequaat. Keuze en aanbod zijn evenwichtig en overzichtelijk.

Piet 21-07-2020

Snel en goed geleverd volgens afspraak en de webpagina is goed en overzichtelijk aanrader

JvdH 20-07-2020

De bestelling is netjes afgehandeld en mooi op tijd geleverd. Zoals het hoort.