Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Jeejee 22-08-2020

Wederom gekozen voor belsimpel. Naast mobiele telefoons ook al eens een tablet en een horloge aangeschaft. Overzichtelijk en goedkoper dan elders. Tevens snelle bezorging en geen gedoe met ruilen.

Jansen 22-08-2020

* overzichtelijke website
* product ziet er uit zoals op de foto's
* duidelijke communicatie over de levering
* bestelling ophalen in de winkel is mogelijk (dus niet de hele dag op de bezorger wachten)
* snelle levering
* de rustige/drukke momenten in de winkel staan vermeld op de website (en het was idd rustig toen ik er was)
* vriendelijk personeel

Loek 21-08-2020

No nonsence, je krijgt wat je verwacht, wanneer je het verwacht en zoals je het verwacht. 100 % tevreden!

Fernando 21-08-2020

Snel geleverd scherpe prijs en goed op de hoogte gehouden gewoon een prima ervaring

Meef 21-08-2020

Ik heb gekozen voor deze site omdat ik iemand anders zijn ervaring heb vernomen die goed was. Dit blijkt prima te kloppen, snelle levering, goed toestel en goede prijs/kwaliteit!

J.H.Bollen 21-08-2020

Mijn bestelling is keurig op tijd geleverd. Het was prima verpakt. Complimenten.

Loes Rammers 20-08-2020

Oplader van mijn telefoon was door mn nieuwe hond kapot gebeten🙈, dus bij belsimpel n nieuwe oplader besteld! Volgende dag al in huis, super service!
Alsnog, bedankt!

Erna 20-08-2020

Het product wat ik gekocht heb, was bij jullie het goedkoopste, je kon zelf de datum uitkiezen, snelle verzending
Toppie

M.R.D.V. 20-08-2020

Ik heb gekozen voor Belsimpel omdat ik de beste deal kon krijgen voor het artikel dat ik wou kopen. Levering was vlot.

Thomas Bosma 20-08-2020

Ik vindt belsimpel een goede, klantvriendelijke winkel. Na mijn bestelling gelijk een bevestiging ontvangen. Product kwam in nette staat aan en in goede verpakking. Ik zou deze winkel aanraden omdat zij een goedkope prijs geven. Ook een snelle levering!

Harmen 20-08-2020

Vroeger was ik erg enthousiast over Belsimpel maar dat hebben ze vrij effectief de wereld uit weten te werken.

Na pakweg een half jaar was de Sony Xperia XZ2 Compact die ik voor €418,- had gekocht defect: door een update vanuit Sony kon ik niet meer via 4G bellen. Om bereikbaar te blijven moest ik bellen en internetten via 3G. We waren het er redelijk snel over eens dat reparatie niet mogelijk was omdat de bal daarvoor bij Sony ligt. Prima, snap ik best. Omdat ik per se een compacte telefoon wilde was de zoektocht naar een vervangend toestel nogal lastig. Even later zou de Xperia 10 II uitkomen en die was wel geschikt.

Ik heb voorgesteld aan Belsimpel dat ik het nieuwe toestel gewoon bestel (à €369) en ik mijn XZ2 Compact opstuur als de Xperia 10 II binnen is. Dan kon Belsimpel die crediteren en was alles weer rond. Belsimpel ging hier “onder voorbehoud mee akkoord” omdat ze niet wisten in welke staat mijn XZ2 compact verkeerde. Het zou kunnen dat de creditering “iets lager” zou zijn dan het volledige aankoopbedrag. Prima, ik snap best dat ze even willen zien of het scherm niet gebarsten is etc. Maar als het toestel in een normale gebruikte staat verkeert, heb ik gewoon recht op een nieuw vervangend toestel. Als ik niet akkoord ging met hun voorstel zou ik de Xperia 10 II altijd nog kunnen retourneren.

Toen de Xperia 10 II binnen was heb ik mijn XZ2 Compact opgestuurd. Belsimpel wist te melden dat het een “sterk gebruikt toestel” was omdat er wat krasjes op zaten. Daarom konden ze maar €200 crediteren. Minder dan de helft van de nieuwprijs! Na een half jaar!

Uiteraard ging ik daar niet mee akkoord. Belsimpel moet mij herstel of vervanging bieden. Nu beweerden ze ineens dat herstel wel mogelijk was. Prima, je doet maar. Vervolgens is er een software-rollback gedaan. Daardoor kan het toestel geen beveiligingsupdates ontvangen en is het alsnog niet conform. Ook beweerden ze niet te kunnen testen of het probleem nu opgelost was. Als er nog problemen waren raadden ze me aan om voor hun “coulante aanbod” van €200 te gaan.

Uiteindelijk gaf Belsimpel aan dat ze toch een Xperia 10 II als vervangend toestel konden bieden. Dit was een “outlet”-toestel. Ze hadden er dus alsnog geen boodschap aan dat ze verplicht zijn een nieuw vervangend toestel te bieden. Ook wilden ze het niet verrekenen met het toestel dat ik al bij ze gekocht had en mocht dat toestel niet meer retour. Ik heb nu dus twee exemplaren van de Xperia 10 II en dit hele avontuur heeft met €369 gekost.
=================================
Update: naar aanleiding van mijn beoordeling heeft Belsimpel contact opgenomen. Ze vonden dat de case niet goed afgehandeld was. Ik kon de extra Xperia 10 II terugsturen en ze hebben €369,- uitgekeerd. Ze gaan ook intern kijken hoe ze dit soort zaken beter af kunnen handelen. Daarmee is de zaak goed afgehandeld. Wel is het jammer dat daar 4 maanden aan gezeur voor nodig is en dat Belsimpel pas in actie komt nadat er reviews geplaatst zijn. Al met al gaat de ervaring van “waardeloos” naar “voldoende”.

Renske 20-08-2020

Al eerder bij Belsimpel besteld, en heel tevreden. Snelle goede levering, super duidelijke site en webshop, makkelijk in gebruik.

Martin deBeuk 20-08-2020

Ik heb Prima gewinkeld, het product was goed te vinden, ook de aanbevelingen van mogelijk bijpassende artikelen was uistekend en op maat.

Pat 19-08-2020

Zeer snelle levering ondanks dat er meerdere actie golden in deze periode. Website is functioneel met voldoende informatie om een product goed te kunnen beoordelen en een goede keuze te kunnen maken.

Jeroen van Dijk 19-08-2020

Goede service, klantgericht en goede acties.
Vandaag door medewerkster X ook perfect geholpen!!

J. Wang 19-08-2020

I have very nice experience with this shoping. I chose a gift for my partner's birthday. The descriptions of the smartphones on this webshop are very clear and friendly. I placed my order in the afternoon around 6:00 pm, and to my surprise, my chosen iphone was packed and mailed out within one hour after my order. What's more, I got the package next evening! Good speed. More friendly is that one can choose the delivery time slot as he wants. Good experience, I will recommand this webshop to all my friends.

Martijn 19-08-2020

Perfect! Bestelproces verloopt super en het toestel werd de volgende dag al bezorgd. Kortom; aanrader!

Bart 19-08-2020

snelle service (binnen 24 uur artikel binnen). Goede prijs-kwaliteit verhouding en prima garantie, dus helemaal top!

Errol 19-08-2020

Zeer tevreden met de snelheid van de levering en ook tevreden de prijs t.o.v. andere webwinkels

Michael 19-08-2020

Update:
Klantenservice heeft reeds contact opgenomen. Mijn klacht is in behandeling. Wanneer er resultaat komt is nog even afwachten. Maar hiervan wordt ik op de hoogte gebracht zodra er meer bekend is. Belsimpel is dit met lg aan het afhandelen.
Ik ben voor nu ieder geval gerust gesteld.

Bij het eind resultaat meld ik me nog een keer

-----------------------------------------------------
Eerdere review 18-08-2020:
Tot nu toe het enige wat goed is gegaan is de eenvoud van bestellen en de snelle levering.

2x dezelfde klacht ingediend die 2x niet beantwoord wordt binnen 24 uur. 24 uur is de belofte die ze maken. Dat er niet meteen een oplossing is, is prima. Maar laat even weten dat er aan gewerkt word.

Vanwege het uitblijven van contact voel ik me nu genoodzaakt een winkel op te zoeken. Deze zijn helaas niet 1,2,3 in de buurt.

De klacht is ook aan LG toebedeeld. Maar gezien belsimpel de tussenpartij is waarmee ik een overeenkomst heb, verwacht ik van hen de oplossing.

Bedro 19-08-2020

Altijd tevreden...ik heb er meer dan 5 smartphones gekocht voor mijn familie..de beste prijs

Alfons 18-08-2020

Wij wilden een mooie telefoon kado geven en vonden een schitterende Motorola telefoon in de aanbieding voor weinig geld: slechts € 79,=! Nou, zo kun je nog eens een kadootje geven, nietwaar? De bestelling was voor 23:00 uur 's avonds gedaan en ondanks de vakantietijd de volgende morgen vroeg al bezorgd! Geweldig! Zo snel heb ik nog nooit meegemaakt. Goed gedaan, Belsimpel.nl! Dat is nog eens service!

Michael 18-08-2020

Duidelijke en simpele website, product was zoals beloofd de volgende dag geleverd.

Jan 18-08-2020

Duidelijke site met ruim aanbod en scherpe prijzen! Bestelling snel te plaatsen en super-snel geleverd!

Yn 18-08-2020

Heel vriendelijke klantenservice.
Probleem snel opgelost.
Volgende dag een nieuwe IPad en geld terug van de andere.