Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Marion 27-06-2020

super bestelling ze doen gewoon wat ze zeggen...vandaag besteld morgen in huis echt top

Anita 27-06-2020

Goede prijs, fantastisch snelle levering. Als voor de tweede keer erg tevreden.

Ronald 27-06-2020

Vaak de goedkoopste en zeer snelle levering. Ik heb nu de Samsung Galaxy Buds plus besteld. Zaterdag besteld, zondag al in huis. En ze zijn perfect voorop het werk en om te gamen, zitten goed in mijn oren.

Herman Hofman 27-06-2020

Heldere shop met gewoon Nederlandse taal, alles duidelijk geschreven. Prima site. Daarbij komt nog dat de prijs van de gekochte smartphone zeer concurrerend is. Verzending prima. Kan niet anders dan een groot compliment maken.

W.Bruisten 27-06-2020

Mooie en duidelijke website. Zeer snelle levering. Dit wss mijn tweede toestel bij belsimpel. Mijn buurman heeft er onlangs ook een nieuw toestel gekocht op mijn aanraden.

Criticus 27-06-2020

Alles was deze maal ook weer prima in orde goed verpakt en volgens afspraak geleverd net als de vorige bestellingen.

Carin 27-06-2020

Goed advies gekregen, wel problemen met abonnement. Internet valt weg, moet je weer de mobiel herstarten en als De telefoon gaat en je antwoord dan wordt de verbinding verbroken. Zeer vervelend.

Hendrik 27-06-2020

Turbo afhandeling. Concurrerende prijs. Iphone xr is een prachtige telefoon, die geheel aan mijn verwachtingen beantwoordt.
Kan aanschaf via Belsimpel van harte aanbevelen.

Gerritsen Koen 27-06-2020

Bestelling was de dag erna keurig netjes verpakt bezorgd. Brievenbus bus post.
Artikel voldoet aan mijn verwachtingen.
Alles top geregeld.

Fabricius 26-06-2020

Vlot bestelproces. Goed geïnformeerd over het moment van bezorging. Zeer tevreden over het product.

Regillio 26-06-2020

Airpods pro besteld, product goed snel geleverd en goedkoop. Ik vindt deze site top!!

Paul S. 26-06-2020

Why can't all online stores be like Belsimpel?! I ordered a phone and a sim card in the evening (good prices), and they were both with me the next day.

The sim card gave me some problems so I phoned Belsimpel. It was the fault of the network operator, but Belsimpel went a step beyond great customer service by taking it on themselves and helped me out.

When I called them, they spoke in English with me, and followed up with an email written in English too. This attention they pay to their customers is outstanding, and without hesitation I wholeheartedly recommend Belsimpel!

Willem 26-06-2020

Koop hier graag mijn gsm abonnementen, zo simpel is het om hier te vergelijken en bijna altijd zijn zij de goedkoopste. Toppie

Anoniem 26-06-2020

Belsimpel was echt top, ze hebben mijn pakketje in een dag geleverd en de prijs was ook nog eens ontzettend laag. Ze hielden me ook over elke stap op de hoogte. Ik zou ze voor iedereen aanbevelen.

Sohaib 26-06-2020

I have bought many times from this site and it's really amazing, fast delivery, good and friendly staff, overall every thing is good and I would recommend it for everyone

Outer Limits BV 25-06-2020

Snel, eenvoudig, accuraat en beslist goedkoper dan andere aanbieders. Perfect vergelijkend overzicht van alle aanbieders. Zeer tevreden

Sytske1960 25-06-2020

Goed leesbare site.
Makkelijke bestelprocedure.
Snel geleverd.
Goed verpakt.

Anthony 25-06-2020

Had een fitband gekocht. Prijs was goed en levering was op tijd. Eigenlijk wat je verwacht van een webshop.

Renny 25-06-2020

Uiterst behulpzame en klantvriendelijke benadering. Er werd mee gedacht. Ik werd goed geholpen voor hetgeen ik kwam. Deskundig en vriendelijk.

Edsko 25-06-2020

Ik had al een voorkeur voor een nieuwe telefoon, waardoor ik niet veel meer hoefde te zoeken.
Mijn vriendin kon niet goed kiezen, heeft heel veel reviews gelezen en kwam uit op een Nokia 6.2.
Ikzelf heb de A71 van Samsung via jullie gekocht.
Beiden zijn we zeer tevreden, over het toestel en hoe we het bij jullie hebben kunnen bestellen. En de goedkoopste.
Bestellen was simpel, levering snel en netjes.
Prima tevreden dus.

Leo Vugts 25-06-2020

Op woensdag in de Belsimpel winkel te Tilburg informatie ingewonnen. Zij hebben mij enkele smartphones geadviseerd die het beste bij mij pastte. Heb donderdag een telefoon besteld, vrijdag in perfecte staat afgeleverd. Na het installeren (in het weekend) ben ik de woensdag erna nog even naar de Belsimpel winkel gegaan om wat kleine dingetjes te installeren en na te kijken. Ben daar weer perfect geholpen met de mededeling dat, als er iets is, ik altijd welkom ben. Grote klasse.

H. Hoekman 25-06-2020

Prima webshop met veel keus . Snelle levering en bestelde telefoon goed verpakt.

Toon 25-06-2020

Overzichtelijke site, snelle levering en goede prijzen.
Ik heb voor belsimpel gekozen door de prijs en de naamsbekendheid (tv)

Selwyn 25-06-2020

Gewoon goed snel en duidelijk. Ik zou hier zeker weer bestellen in de toekomst als ik een nieuwe telefoon of iets anders nodig zal hebben.

Richard westdijk 25-06-2020

Het bestellen gaat gemakkelijk ,de bestelling volgen gaat perfect ,de bezorging is erg snel en acuraat