Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1245 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

F. van Dijk 16-10-2020

Duidelijke omschrijvingen, goede prijs en snelle levering. Goede informatie omtrent de levering

RB 16-10-2020

Zeer ruim assortiment toestellen en vrijwel verzekerd van de laagste prijs, dus verder zoeken heeft eigenlijk geen zin. Bij bestelling op zaterdag werd, en daar had ik echt niet op gerekend, het toestel op zondag al geleverd! Top!

Arjan Vlierhaar 16-10-2020

Fijne en duidelijke website om je telefoon te bestellen. Snelle levering zodat ik de telefoon de volgende dag al in gebruik kon nemen. Al met al prima voor elkaar.

Henk Roelfs 15-10-2020

Belsimpel heeft het allergrootste assortiment. De prijzen zijn het scherpste van heel Nederland. Ze doen wat ze beloven en de afterservice is perfect!

Wiesje Elfferich 15-10-2020

Ik werd goed geholpen door de vrouwelijke medewerker in de winkel in Den Haag. Zij dacht goed mee en was behulpzaam toen de goedkeuring van het contract even duurde en ik tussendoor naar de tandarts moest en daarna de telefoon (fairphone; fijn dat Belsimpel ie verkoopt!) kwam ophalen. Het enige wat jammer was is dat ik moest wachten buiten en de enige zichtbare medewerker geen actie ondernam om een andere collega te roepen of mij te vragen even te wachten.

M.garskamp 15-10-2020

Klant vriendelijk vlotte levering van product. Zou er zeker weer wat bestellen is mij goed bevallen

Jan 15-10-2020

De levering was snel en goed. De koppeling voor betalen met fiscfree was in eerste instantie onduidelijk. Je gaat er nog. vanuit dat je de bon bij de betaling in moet vullen en niet vooraf. Voor de rest prima geregeld allemaal.

rudkol 14-10-2020

Makkelijk bereikbaar en duidelijk in omschrijven van de mogelijkheden, alles onder 1 dak......prima

Karin 14-10-2020

‘s avonds laat besteld & de ochtend erna al binnen. Product was ook naar wens, zou dus zeker weer bestellen bij belsimpel!

Henk 14-10-2020

Bestellen is zeer makkelijk. Levertijd super kort en zeer goed pakket kunnen volgen.
Via belsimpel ook gebruiksaanwijzing NL gebruiksaanwijzing kunnen downloaden.
Kortom: Top

Sjoerd L. 14-10-2020

Ik heb al 2 keer een telefoon (met abonnement) besteld via Belsimpel, dat ging prima. Laatst een bluetooth-speaker gekocht via de site, een mooi geluid komt eruit. De levering was ook vlekkeloos.

Petra 14-10-2020

Fijne overzichtelijke website en de bestelling netjes de volgende dag in huis, zoals beloofd

Corne 14-10-2020

Heel veel keus alles snel te vinden goed en netjes geleverd goede afhandeling voor fiskfree.
Dank je

Alex de Boer 14-10-2020

Doen wat ze beloven.
Bestellen ging zeer eenvoudig en snel.
Levering was keurig op tijd. Artikel, in mijn geval een telefoon, was keurig en veilig verpakt.
Kortom, top gedaan. 👍🏻

Rina 13-10-2020

Ten eerste super snel... Ik heb eerder voor iemand anders bij jullie besteld. Dat ging heel gemakkelijk. Daardoor heb ik besloten om mijn nieuwe tablet ook bij Julie te bestellen. Veel keus goedkoper dan andere aanbieders. En supersnel geleverd. Dikke 10 van mij.

Martin 13-10-2020

Duidelijke uitleg op de website, makkelijk om bestelling te plaatsen en zeer snelle levering.

Jan van de Ven 13-10-2020

Goede en snelle levering voor een goede prijs
Zondagavond om 22:00 uur besteld en Maandag om 14:00 uur binnen terwijl het uit Groningen moest komen en ik woon in Brabant Eerst werd gezegd levering tussen 09:00 en 11:00 maar dat had ik al door dat dat te positief was

W. 13-10-2020

Voornamelijk voor de prijs maar ook omdat ze bij eerdere bestellingen de afspraken nakomen v.w.b. snelheid van bezorgen.

marco 13-10-2020

belsimpel kwam niet als eerste voor bij zoekopdracht voor mijn aankoop, uiteindelijk kwam ik wel op site van belsimpel en bleken ze de goedkoopste te zijn van product wat ik gekocht heb, wederom goede ervaring met belsimpel

E van Dongen 13-10-2020

Ik vind dat er fijn gehandeld wordt, je krijgt bij elke vooruitgang in je bestelling een mailtje en wordt er dus goed bij betrokken. Ik merk daardoor dat ze echt hun best doen om je bestelling zo goed en snel mogelijk te verzenden en aan postnl over te dragen, hier kreeg ik uiteraard ook een mail over met de track and trace code. Het werkt allemaal perfect!

jantjo 13-10-2020

Goede prijs, duidelijke specificaties, komen afspraken goed na en een eerlijke en goede service en aftersale.

Wim 13-10-2020

Bij de aanschaf van de Alcatel 1se was belsimpel prijstechnisch voor mij aantrekkelijk en heb prima ervaringen met de webshop en de snelle levering

Monique 12-10-2020

Deze shop is heel eenvoudig en lekker makkelijk. Zeer betrouwbaar ik zou het zeker aanbevelen voor andere mensen.

P. de Jong 12-10-2020

Goeie shop, veel keus, een van de goedkoopste aanbieders van telefoons. Al 6 telefoons gekocht via Belsimpel en altijd tot volle tevredenheid.

Ted 12-10-2020

Per abuis had ik een motorola aangeschaft zonder NFC. Toen ik wilde inloggen bij de belastingdienst kwam ik er achter dat het niet ging. Aangezien NFC voor mij onontbeerlijk is, heb ik de nieuwe (heel klein beetje gebruikte) motorola netjes in de originele verpakking gedaan en retour gezonden. Uiteraard bij BELSIMPEL een andere Morola aangeschaft met NFC. Tot mijn blijde verassing kreeg ik het gehele aankoopbedrag van de telefoon zonder NFC in zijn geheel teruggestort op mijn rekening. Dit ging ook nog eens supersnel en zonder discussie. HULDE AAN BELSIMPEL.