Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Patrick 22-11-2020

Zondag nieuwe telefoon besteld, maandag bezorgd :) Aftersales is trouwens ook top. Ander toestel ter reparatie opgestuurd en netjes afgehandeld. Ik koop al mijn telefoons al jaren naar volle tevredenheid bij Belsimpel.

Annet 22-11-2020

Belsimpel verkocht het artikel dat ik zocht voor de laagste prijs. Levering was één dag later dan aangegeven, maar alsnog heel snel.

Piet 21-11-2020

De backcase voor de iPhone 12 pro Max. werd razendsnel bezorgd en was prima verpakt. Als klant kun je niet beter bediend worden.

Laura 21-11-2020

Ik heb samsung buds + aangeschaft via Belsimpel omdat dit de laagste prijs was. Geen spijt van gehad. Snel geleverd en helemaal tevreden.

Cloë 21-11-2020

Goede productomschrijving en vlotte levering.
Ook weet ik dat de service bij eventueel problemen binnen de garantietermijn uitstekend is.

Frank 21-11-2020

Besteld voor om 20.00, andere dag geleverd voor 14.00. Zeer maar dan ook zeer tevreden.

Jochem 20-11-2020

Zeer vriendelijk personeel. Ik verscheen vrij snel na openingstijd, maar de winkel lag er strak en verzorgd bij. Er werd keurig de tijd genomen en ook de Covid maatregelen werden goed gehandhaafd.

Glenn 20-11-2020

Omdat mijn telefoon niet tussen de geschikte telefoons stond bij de Huawei GT2e smartwatch, heb ik eerst even gebeld. Ik werd heel vriendelijk, maar ook heel goed geholpen. Dus ik heb deze meteen besteld en de volgende dag was hij binnen.
Zeker een hele leuke smart watch voor die prijs.

Sharon 20-11-2020

Snel en simpel. Ik heb de paar weken terug een Samsung besteld op de website van belsimpel, dat is was makkelijk en eenvoudig te doen en de volgende dag werd het toestel al geleverd.

Maurice 20-11-2020

Gsm was kapot en wist welke telefoon ik wilde hebben. Kwam bij belsimpel.nl na Google search omdat deze een goede prijs had en een hele snelle levering. Had hem om 21:30 besteld en de volgende dag om 15:00 in huis. Helemaal top!

Ad 19-11-2020

een heldere site , vlotte levering en een goede prijs- en kwaliteitverhouding

Jan 19-11-2020

Was in de BelSimpelwinkel geweest en men had daar het toestel niet op voorraad. Toen diezelfde dag het toestel in de BelSimpel webshop gekocht. Volgende dag in huis. Alles goed geregeld. Toestel Samsung M21 lijkt ook goed

Wil 18-11-2020

Duidelijke website betreffende keuzes
Snelle levering van het juiste product

Eric Johan Willems 18-11-2020

AirPods Pro waren nergens goedkoper te krijgen dan hier.
Makkelijk te bestellen en ongelofelijk snel geleverd
Erg blij met deze aankoop en de snelle service!

Stan 17-11-2020

Snel, top service en beste prijs altijd! Ik koopte al vijf telefoontjes met belsimplel!

Veravb 17-11-2020

Supergoede communicatie. Alles van start tot finish van mijn aankoop werd gecommuniceerd. Harstikke duidelijke website, gaat heel gevoelsmatig. Specificaties van product fijn aangegeven en makkelijk te vergelijken met andere producten.

H Timmerman 17-11-2020

Galaxy a51 via fisc free aangeschaft jammer dat het niet de goedkoopste winkel was maar afhandeling was netjes en snel

Jeroen 17-11-2020

Airpods 2 besteld via belsimpel. Ze geven duidelijke informatie en reviews. Daarnaast is het een betrouwbare partij waar we al eerder iets besteld hebben. Levering was keurig verpakt en netjes op tijd.

Jeroen 17-11-2020

Heldere opbouw en zeer klantvriendelijk. Mooie en aantrekkelijke prijzen en zal hier zeker in de toekomst weer bestellen. Ik ben uitermate tevreden met de levering van mijn nieuwe Apple AirPodsPro; fantastisch product voor een aantrekkelijke prijs bij Belsimpel

john otto 17-11-2020

Al paar keer nieuwe telefoon besteld altijd goed en snel geregeld, overzichtelijke website.

Goede aanbiedingen.

Hans 16-11-2020

Ik bestel al jaren mijn mobiele telefoons bij Belsimpel. Zowel privé als zakelijk; snelle levering, prima service, goede prijzen.

Lizzy 16-11-2020

Belsimpel voor een nieuwe tablet? Dat had ik niet verwacht. Maar via de prijsvergelijking van Kieskeurig kwam ik hier terecht. De scherpste prijs en dan ook nog eens een snelle en goede levering. Complimenten!

Harrie 15-11-2020

Prima site, makkelijk en perfecte uitleg. Bestelling dag erna al snel geleverd, super toestel en raad iedereen aan om bij Belsimpel eens te kijken. Dan kijk je nergens anders meer, alleen maar lof.

Fred 15-11-2020

Niet voor de eerste keer een telefoon en accessoires besteld. Altijd snel en correct geleverd

P.Sm. 14-11-2020

Prijs en levering van de bestelling correct en volgens afspraak uitgevoerd.