Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1244 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Huub van den Bosch 01-10-2020

Deze telefoon werkt voor ouderen veel handiger ik ben er blij mee en de gebruiksprijs per maand is ook interessant

Celine 30-09-2020

Een goede website met een snelle levering zoals die word beloofd.
Goede lage prijzen.

Mevrouw Paul 30-09-2020

Na mijn bestelling kreeg ik direct een mailtje dat mijn aankoop was voltooid, daar krijg je direct een fijner gevoeld van. Verder werd mijn pakketje al de dag erna bezorgd! Waardoor ik gelijk mijn product kon uitpakken en gebruiken.

Ina Lakeman 30-09-2020

Prima gsm, snelle levering, goede prijs. Ik ben heel tevreden over belsimpel.

Vincent 30-09-2020

Belsimpel is naar mijn ervaring een prima shop. Ik had mijn telefoon snel in huis. Ik had hem hier besteld omdat zij nagenoeg de enige waren die de FairPhone aanbieden. Prima levering, Bedankt

Els 30-09-2020

De webshop werkt prettig, levering was goed op tijd, prijs oké. Kortom: goede keus

Alex 30-09-2020

Beetje ruzie gehad om te bestellen kwam er eerst niet helemaal uit. Kreeg geen bevestiging. Die kwam iets later. Levering was daarin tegen snel en goed verpakt .

IngridH 30-09-2020

Belsimpel, altijd snel en correct. App is mooi simpel en overzichtelijk. Vol vertrouwen bestel ik altijd alleen hier. Dan weet ik dat het goed komt.

Andrew L. 29-09-2020

Beste J en J,

Tja, wat zal ik zeggen (schrijven), aankopen via internet is iets wat je moet durven en doen. Belsimpel is zeer actief op en in diverse media. Wat blijkt, ZE MAKEN HET MEER DAN WAAR!!! Dus, wat mij betreft mag je het aan de grote klok hangen.

Via de site een "storing" aan mijn nog vrij nieuwe toestel gemeld. Snelle respons met duidelijke richtlijnen hoe e.e.a te regelen. Keurig ontvangstbericht, met verwijzing voor "contact", bij eventuele vragen.

Voor ik het weet is het toestel, gerepareerd, zeer goed en beschermd verpakt, terug via de post/koerier. Wordt niet zomaar afgegeven, maar gecontroleerd op gegevens en handtekening. Kortom, top service en klantvriendelijk.

Marianne 29-09-2020

Goede duidelijke webshop. Overzichtelijk, goede merken, lage prijs en snelle levering,

Peggy 29-09-2020

Volgende dag mijn smartwatch in huis en stuk voordeliger dan de concurrent, vorige smartphones ook gekocht via Belsimpel.nl. Dus 100% tevreden over Belsimpel.nl

Alex 29-09-2020

Goede shop met schappelijke prijzen. Uitgebreide site wat vergelijken vergemakkelijkt. Snelle verzending en goed verpakt. Top shop!

MeRrE 29-09-2020

overzichtelijke website met voldoende keuze. zeer tevreden over de next day delivery. ik zou zeker deze belsimpel gebruiken voor mijn volgende aankoop

Co 29-09-2020

Kon gemakkelijk de bestelling plaatsen en deze werd ook snel afgeleverd. Een minpuntje was dat er op de site niet duidelijk bij vermeld stond dat er bij het toestel een hoesje standaard bij werd geleverd. Er werd juist op gewezen dat voor de veiligheid een hoesje bij besteld moest worden. Zit nu met twee exact dezelfde hoesjes.

Martijn Oude Heuvel 29-09-2020

Bij Belsimpel vind je altijd alle producten die met telefoons of tablets te maken hebben voor de aller beste prijs. van telefoons tot hoesjes en bijv tablet toetsenborden.
Klantenservice is bij mij tot nu toe altijd goed geweest. Verkeerde product bestelt, geen probleem je kan het gewoon omruilen.
Pakketjes zijn altijd de volgende dag binnen.
Of te wel Belsimpel is al een hele tijd mijn go to webshop.

elif yildiz 28-09-2020

ik heb mijn pakket de volgende dag op het afgesproken datum ontvangen. Ik vond het heel makkelijk en fijn om het product te vinden. Alles was heel duidelijk beschreven en het product werkt ook heel goed.

47theo 27-09-2020

Nou leveren sneller kan niet en puike internetwinkel met concurerende prijzen..

Hendrik 27-09-2020

Ik heb nu diverse keren telefoons en accessoires besteld bij belsimpel. Elke keer werd ik goed geïnformeerd en werd er keurig de volgende dag geleverd. Ik kan deze webshop van harte aanbevelen, zeker ook omdat het toestel bij mijn abonnementen ook nog eens (aanzienlijk) goedkoper was dan bij andere webshops. Belsimpel is wat mij betreft van harte aanbevolen!

Twan W 27-09-2020

Ik vond het winkelen erg gemakkelijk, mijn telefoon (s20 plus) was hier goedkoper dan bij andere winkels bovendien werd mijn telefoon gratis de volgende dag bezorgd, wat op een zondag was.

Tervoort 27-09-2020

We waren erg verbaast dat we een bestelling plaatste op vrijdagavond om 22.30 en zaterdagochtend om 11.00 uur het pakketje al bezorgd werd.... en dat nog wel op het waddeneiland Texel.
Geweldig wat een service !

Diederik 27-09-2020

Levert wat aangevraagd wordt. De deal qua geld retour voor oude mobiel was onhandig. Ik ben op dat moment een aanschaf aan het doen en vind het prima om later een cashback te krijgen op de extra accessoires zoals een extra oplader, maar de aanschaf daarvan ga ik niet uitstellen tot het moment van retour gestuurd hebben.

Harm Drenth 27-09-2020

Belsimpel heeft mijn eerdere klacht opgepakt en aangegeven mijn feedback gebruikt te hebben om processen aan te passen. Persoonlijk heb ik dat nog niet kunnen controleren, omdat ik nog geen nieuwe bestelling heb gedaan. Maar gezien de gesprekken en toezeggingen ga ik er vanuit dat dit wel goed zit.

-----------------------------------------------------------
Eerdere review 07-09-2020:

Aankoop IPhone 11 via site Belsimpel, omdat er stond vermeld “voor 23:30 uur besteld, morgen in huis”. Dat bleek een misvatting! Na bestellen en eerst betaald te hebben, kwam er een bevestigingsmail. “Door drukte bij PostNL vanwege Corona is er sprake van vertraging”. Belsimpel benadrukte dat dit niet hun schuld was... Dus wel belofte op site vermelden als verkoopargument, maar de schuld vervolgens afschuiven op een ander! Beetje zielig dit en misplaatst.

Julia 27-09-2020

Een zeer overzichtelijke website en snelle levering. Een ruime keuze. Ook handig dat ik direct een verzekering heb kunnen afsluiten.

Bastiaan 26-09-2020

Belsimpel is gewoon een goed bedrijf. Ze hebben een fysieke winkel: handig als je toch persoonlijk contact wilt voor vragen.

Als je dat allemaal niet nodig hebt, dan bestel je via internet. Binnen een dag je spullen voor een goede prijs.

Kees 26-09-2020

Dit is de tweede telefoon die geleverd is door Belsimpel zeer tevreden zijn we. Het zal zeker niet de laatste zijn.
Snel en een goede levering van het toestel.