Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harry 07-12-2021

Delijke goederen gekende merken, goede prijzen en snelle levering, goede service

Bedankt!😃

Merel Bakker 07-12-2021

De website en app zijn allebei makkelijk en duidelijk in gebruik. Ik gebruik deze winkel dan ook graag voor het aanschaffen van welke spullen dan ook. Ze hebben bijna alles. Klantenservice is goed te bereiken en kunnen je ook altijd helpen. Zijn ook erg vriendelijk. Ik ben zeer tevreden en zal deze winkel dan ook zeker aan iedereen aanbevelen.
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Fijn dat je zo tevreden bent, Merel! Je kan altijd op ons rekenen.

NG 07-12-2021

Altijd snelle levering, makkelijk (achteraf) betalen en producten worden goed verpakt verzonden. Bij een defect super snelle en goede service geleverd. Makkelijk contact op te nemen met de klantenservice. Snelle reactie. Fijn dat je verlanglijstjes kunt maken met je favoriete producten!

Bedankt voor je review!😃

Bol.com 07-12-2021

Goede informatie over producten, snelle levering met duidelijk aangeven wanneer wordt bezorgd. Achteraf betalen kan altijd en kost niks. Bezorging is gratis als Bol.com zelf de levering verzorgd.
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😃

Ineke 07-12-2021

Ik koop al jaren bij Bol.com en maak gebruik van Select wat bestellen nog makkelijker maakt. Kortom betrouwbaar en goede service!
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Ineke!

Sarah 07-12-2021

Al jaren klant. Zeer tevreden. Ik word ten alle tijde goed geïnformeerd via de mail. Snelle levering. Retour beleid zeer tevreden over.
Echt een aanrader!!
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Enorm bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Sarah! Dat waarderen we enorm.

suze 07-12-2021

ben super tevreden over bol.com altyd optyd en in goede staat, ook met betalingen, heel fijn
Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Ontzettend fijn dat je zo tevreden bent, Suze!😃

harry 05-12-2021

Ben reeds jaren klant en heb tot hiertoe alle bestellingen onberispelijk ontvangen.
Ook reeds tweemaal een "refurbished" artikel (in zeer goede staat) aangekocht.
Officiele reactie van Bol.com 06-12-2021

Fijn dat je zo tevreden bent, Harry!

RP 04-12-2021

De bezorging van GLS is gewoon slecht,van de laatste 2 pakketjes is er 1 in de verkeerde straat afgeleverd en de andere 3 buren verderop zonder een bericht achter te laten. Komt ook nog bij dat van de laatste bestelling het verkeerde product geleverd is dus moeten we dat gaan retourneren.

Beste RP,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Timelaps 04-12-2021

Indien je een groot artikel koopt. Kun je dat binnen een bepaald termijn terug sturen. Dat lukt niet. Ik heb iedere dag gebeld om te vragen wanneer het retour gemelde artikel wordt opgehaald. Omdat men namelijk op de afgesproken datum niet het artikel kwam halen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en men geeft elkaar de schuld. Nu, een week later. Is het artikel nog steeds niet opgehaald en er is ook geen retour melding naar postnl gestuurd. Bij bol.com rekken ze waarschijnlijk de retour tijd, zodat je met een kapot artikel blijft zitten.

Beste Timelaps,

Arie 03-12-2021

Altijd snelle levering, altijd direct geld retour of een nieuw product bij defect
Officiele reactie van Bol.com 06-12-2021

Je kan altijd op ons rekenen, Arie!

Marcel 03-12-2021

Al zeker een jaar of tien ben ik een Bol.commer. Het assortiment is inmiddels zeer breed, van kleding tot cosmetica en schrijfwaren tot echte kerstbomen (echt waar!). In al mijn bestellingen is het slechte twee maal fout gegaan, een belletje met de klantenservice en binnen twee dagen is ook de oplossing gebracht. Zeker in de vreemde tijd waar we nu in zitten is het vanaf huis bestellen en een tracktrace bezorging ideaal. Kortom, Bol.com bedankt en op naar een verlenging van onze klant- leverancierrelatie in 2022.
Officiele reactie van Bol.com 06-12-2021

Onwijs bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Marcel! Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Harry 03-12-2021

Snelle levering binnen 24 uur of de opgegeven datum.
Bij thuis aflevering wordt je op de hoogte gehouden van de geleverde tijd.
Ook bij 1 van de vele afhaalpunten hetzelfde.
Tijden kloppen tot nog toe altijd.
Daar waar je vroeger nog een halve dag moest wachten is dit beperkt tot een paar uur.
Officiele reactie van Bol.com 06-12-2021

Heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Harry!

Jozefa 03-12-2021

Gemakkelijk te bestellen, snelle en correcte levering. Werk graag met bol.com.Knap

Bedankt, Jozefa!😃

Wilfred 03-12-2021

Update van 03-12-'21: Bol.com heeft contact met mij opgenomen, en mij een goede oplossing aangeboden. Ik ben er erg blij mee, en waardeer het zeer. Hierdoor is m'n vertrouwen in Bol.com weer wat gestegen. Eind goed, al goed!
Officiele reactie van Bol.com 03-12-2021

Fijn dat er een oplossing is gekomen en je weer vertrouwen weer is gestegen, Wilfred! 😃

angel 02-12-2021

Super fijn online winkel. Snelle levering. Staan altijd klaar om je te helpen. Nette winkel. Je wordt via de mail heel goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Angel! 😃

cees casquette 02-12-2021

Goede website met veel variatie aan aangeboden goederen. Helaas wordt door Bol.com ook veel gebruik gemaakt van andere leveranciers voor levering. Daar gaat het vaak fout. De kwaliteit laat te wensen over en ook slechte leveringen in de zin van helemaal niet tot (veel) te laat. Bol.com tracht dit wel netjes op te lossen maar er heerst dan al teleurstelling en ergernis.
In het verleden regelde Bol.com alles zelf en toen ging het wel goed.
Officiele reactie van Bol.com 03-12-2021

Bedankt voor je review en je feedback, Cees!

Wia Schaap 02-12-2021

Koop er regelmatig,
Mocht er iets zijn, ze lossen het altijd keurig op.
Ik beveel Bol.Com zeker aan!!!

Bedankt! 😃

NIET doen 02-12-2021

Zeer Slecht ! alle keren dat ik een bestelling heb gedaan bij bol.com is het misgegaan. Klantenservice zeer moeilijk te bereiken en neemt geen verantwoordelijkheid.

Beste klant,

Alex76 01-12-2021

Ik vind de afhandeling van de bestelling erg goed; en de bezorging verloopt, bijna, altijd vlekkeloos. En door de goede informatie over de producten; heb ik nog nooit een miskoop gedaan. Ik ben heel erg tevreden over Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 03-12-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Alex! 😃

Jacques 01-12-2021

Goede service in het algemeen, beloofde tijdspanne van levering wordt gerespecteerd, snelle afhandeling van klachten (alhoewel in mijn persoonlijke ervaring heel miniem ) Misschien toch nog meer duidelijkheid wanneer derden (externe leveranciers/winkels) betrokken zijn in het verhaal.
Officiele reactie van Bol.com 03-12-2021

Bedankt voor je review en je feedback, Jacques! :)

ismet 01-12-2021

Goed Service en altijd bereikbaar
Ze doen ook niet moeilijk voor retour en belangrijkste is Gratis verzending

Gegroet

Bilici
Officiele reactie van Bol.com 03-12-2021

Je kan altijd op ons rekenen, Ismet!

Andre 01-12-2021

Alles wat ik de afgelopen jaren bij Bol hebt gekocht wordt op de afgesproken dag geleverd. Netjes verpakt. En goede service. Totaal geen klachten over dit bedrijf
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Doet ons goed om dit te lezen, Andre! Fijn dat je zo tevreden bent😃

Cat van den Elzen 01-12-2021

Prima shop. Vlotte en nette levering. Geen bezorgkosten, ben zeer tevreden. Bestel al jaren via Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 01-12-2021

Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen! 😃

Willeke139 01-12-2021

Veel aanbod en daardoor voor elk wat wils..
Of het nu 10 euro kost of 100 euro..
Snel geleverd en heb zelf al jaren select en daardoor hoef je niet altijd aan het bedrag te komen om gratis te verzenden.. Echt super fijn..
Ook de punten die je spaart is een leuk gratis programma van Bol.com..

Bedankt voor de complimenten, Willeke! 😃