Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Edwin 26-08-2022

De website is overzichtelijk ,leveringen komen voor 80% op de dag zoals afgesproken.
De klantenservice is goed bereikbaar via chat en anders via een belsessie. Als je select neemt (aanrader) betaal je geen verzendkosten , na 2 bestellingen speel je al kiet.

Het assortiment is groot en divers. Soms is er op i telnet iets te vinden wat goedkoper is echter heb je dan de uitdaging of de levering ook zo soepel gaat.
Officiele reactie van Bol.com 31-08-2022

Hi Edwin, bedankt voor je complimenten!

Herman 26-08-2022

Als ik wat nodig ben regelmatig kom ik uit op Bol.com vaak wel snel geleverd meerdere producten in een sending is vaak wel meerdere leverdagen.
Overal ben ik zeer tevreden.
Ps. Ik gebruik bol.com ook voor verlang lijstje
Wat ik nog zou willen.
Officiele reactie van Bol.com 31-08-2022

Hi Herman, dank voor deze feedback!

marjan 26-08-2022

Bol.com is een superwinkel, ingeval van twijfel of problemen wordt er puik werk verricht.
Officiele reactie van Bol.com 31-08-2022

Bedankt voor je complimenten, Marjan!

NAA 26-08-2022

Groot assortiment.
Ben 8 van de tien keer tevreden. Toevallig bij de laatste 2 dingen die ik heb aangeschaft wat minder. Waar ik erg veel plezier van heb is van Select i.v.m. avondbezorging. Ook de Klantenservice is oke. Alles bij elkaar een 8.
Officiele reactie van Bol.com 31-08-2022

Bedankt voor je review, NAA!

bol en dhl 25-08-2022

concept

BOL en DHL
Als ik artikelen bij een postorderbedrijf bestel, doe ik dat met de bedoeling deze direct thuis te ontvangen. Anders is het vanzelfsprekend dat je bedrijven en winkels rechtstreeks bezoekt. Voordelen van dit laatste zijn het ter plekke kunnen beoordelen of het artikel bevalt en het onmiddellijk in bezit nemen daarvan, bij thuis bezorgen is het echter: gemak dient de mens.
De nieuwe handelwijze van bol.com doet mij besluiten aldaar geen producten meer af te nemen. Wat is er aan de hand? Wel Bol.com doet zaken met pakketbezorger DHL, welke laatstgenoemde geen trek heeft de artikelen rechtstreeks op het huisadres af te leveren. Het vorenstaande geschiedde al eens eerder. Jongstleden zondag bestelde ik een tweetal artikelen van het merk Brabantia (gemakkelijk bij Blokker in de winkel te kopen) respectievelijk vuilniszakken en een strijkplankovertrek. Een e-mailbericht maakte duidelijk dat de strijkplankovertrek op maandag zal worden bezorgd. Het tweede bericht vermeldde dat de vuilniszakken op dinsdag worden bezorgd.
Op maandagmiddag krijg ik bericht dat men mij niet thuis heeft getroffen en dat men het een dag later opnieuw zal proberen. Wel verdomme ik was wél thuis, evenals mijn echtgenote. Ik zat zelf achter het raam bij mijn pc en ik heb geen DHL gezien. Op dinsdag schrijft DHL opnieuw dat ik niet thuis was. Ook dat was onjuist. Men meldde dat mijn pakket nu was afgegeven bij een afhaalpunt in Valkenburg ZH. De vuilniszakken bleken overigens dinsdagavond in mijn brievenbus te liggen. Het afhaalpunt in Valkenburg is voor mij met de auto een enorm eind omrijden, want ik kan bij mij vandaan (Oegstgeest) niet de Oude Rijn oversteken. Dat kan óf in Leiden óf in Katwijk. Hemelsbreed valt de afstand nog mee. Er is wel een fietsersbrug naast mijn appartement, dus neem ik de fiets. Het aangegeven adres was ook nog moeilijk te vinden. Daar aangekomen blijkt het afhaalpunt een particulier huisadres te zijn. Ik vraag aan de eigenaar van de woning of ik hier wel aan het goede adres ben en vertel hem van mijn inspanningen. “Oh”, zegt hij, “woont u toevallig in die flat naast de fietsersbrug in Oegstgeest?” Ik antwoord bevestigend. “Nou dan bent u de zoveelste al die hier een pakje komt ophalen met eenzelfde verhaal. Zaken kunnen soms raar lopen hè? Mijn buurvrouw hier recht tegenover moest vorige week haar pakketje in het centrum van Oegstgeest ophalen, terwijl ik hier een afhaalpunt ben. De bezorger heeft waarschijnlijk geen trek in een bezoek aan de flat.” Toegegeven, je moet wel eerst een buitentrapje op om de flat te bereiken. De man geeft mij netjes het pakje nadat hij mijn legitimatiebewijs heeft ingezien. Ik mopper natuurlijk. Thuis gekomen zie ik dat de strijkplankovertrek de verkeerde is. Ik moet hem dus retourneren. Via internet krijg ik een retourlabel doorgestuurd en mag vervolgens het pakje bij een verzendadres inleveren. Waar? Jawel in Valkenburg bij supermarkt Hoogvliet. Opnieuw op de fiets dus. Het was mooi weer!
Duidelijk is dat ik geen boodschappen meer bij Bol.com moet doen. Zometeen ga ik sneakers kopen. Bij de schoenenwinkel natuurlijk. Dan kan ik ze passen, leuke babbel maken en het artikel meteen mee naar huis nemen. Dat betekent tevredenheid, niet hoeven retourneren, snelle werking, leuke bediening en vakmanschap.
Ed Wijnants

anita 25-08-2022

doordat ik bij bol nu al een paar jaar winkel en de producten altijd naar goed zijn maar ik ben ook altijd tevreden met de verzending en dat jullie altijd een mail sturen wanneer ik het pakket kan verwachten al met al ben ik zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

Bedankt voor je review, Anita!

Belle 25-08-2022

Zeer tevreden klant van Bol.com. Produckten altijd wat ik dacht dat het moet zijn, snelle service.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

Dat horen we graag, Belle!

Henny 25-08-2022

Prima geregeld met een prima service en terugkoppeling naar de klant. Bol heeft het goed voor elkaar!
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

Daar doen we hard ons best voor, Henny!

Suzepoes 25-08-2022

Altijd snelle levering, alles op voorraad. Ik ben al jaren klant en ben zeer tevreden over Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

Bedankt voor je vertrouwen in ons, Suzepoes!

Danielle 25-08-2022

Super is Bol.com snelle levering hebben bijna alles op voorraad en met select is het nog leuker om te bestellen . .
Ben een zeer tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

We zijn blij dat je zo geniet van Select, Danielle. Daar doen we het voor!

Peter 25-08-2022

Bij bol.com kopen is zekerheid van leveren goede klantenservice en duidelijke informatieverstrekking.
Zeer tevreden ook over de bedrijven die via de site van bol producten verkopen.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

Bedankt voor je review, Peter!

Gerda van Blanken 24-08-2022

Heel tevreden, je kunt makkelijk iets retour sturen en ze handelen klachten ook goed af.
Pakketjes worden ook mooi op tijd afgeleverd.
Blij met Bol.com !!👌
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

Bedankt dat je dit aan ons laat weten, Gerda!

G van Adrichem 24-08-2022

Van af het begin ben ik klant van Bol.com, ik kijk wel eens naar andere reclames, maar dan moet ik weken lang wachten op aflevering, bij Bol wordt altijd netjes vermeld, wanneer de levering is, ook als je iets reserveert is het op de genoemde datum in huis. Ik had 2x boeken besteld bij Bol en zouden door de Post.nl geleverd worden, mooi geen boeken gehad, na een telefoontje naar de klantenservice had ik de boeken gratis opnieuw 1 dag later in huis. Verder nooit geen problemen gehad, en ik blijf een blije klant van Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

En wij zijn blij met jou als klant, G!

BassieBerkelland 24-08-2022

Uitgebreid assortiment. Aantrekkelijke prijzen. Snel geleverd. Meestal geen verzendkosten. Aardige bezorgers. Makkelijk te bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

We zijn blij met jou als klant, Bassie!

Jiskebak 24-08-2022

Prima webshop met duidelijke productinformatie. Zeker de voorgestelde alternatieven worden gewaardeerd
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

Bedankt voor je review en feedback over de website, Jiskebak!

Henk Smallenburg 24-08-2022

Ik koop al jaren boeken en andere producten via Bol.com en het is nooit echt fout gegaan.
Een keer een boek dat toch niet verkrijgbaar bleek te zijn (tweedehands). Snel mijn geld
teruggestort gekregen. Bij een gekochte ereader die eerst niet goed leek te werken en
bij nader inzien toch wel, alle assistentie van de leverancier gekregen via de bemiddeling van Bol.com.
Ik ben tevreden over Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

Bedankt voor deze complimenten, Henk!

Hans 24-08-2022

De laatste tijd regelmatig besteld, omdat er zo,n ruime keuze is en ik niet van stadshoppen houd. Altijd vlotte afhandeling en probleemloos
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

Wat goed om te lezen, Hans! We zijn blij met jou als klant.

Tineke 24-08-2022

Prima , leveringen altijd goed.
Service uitstekend, zeker wanneer een artikel niet voldoet .
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

We staan voor je klaar, Tineke!

Zina 24-08-2022

Ruim assortiment en goede prijzen. Geldt ook voor de wederverkopers. Groot gemak is het laten bezorgen bij een afhaalpunt.
Verder snelle levering en die ene keer dat ik garantie nodig had, prima en snel geregeld !
Ik bestel er dus vaak.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Zina!

John.S 24-08-2022

Een breed assortiment voor concurrerende prijzen. Snelle levering waar je op kan vertrouwen, en als er al iets onduidelijk is een klantenservice die bereikbaar is en met echte oplossingen komt. Hoewel ik altijd vergelijk kom ik uiteindelijk vaak bij bol.com uit. Prima service voor een mooie prijs.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

Onwijs bedankt voor je feedback, John!

Gowan 24-08-2022

Ben al klant sinds 2003 en ben ontzettend blij met het aanbod. Je kan makkelijk vergelijken en ook al blijf ik kritisch mbt de prijs door ook bij de concurrenten te kijken, toch eindig ik meestal bij Bol.com. Wat ook super is, is als je het item toch niet wil of tevreden over bent, kan je het altijd terug sturen. Ik heb echt nog nooit problemen gehad!
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

We hopen dat de volgende 19 jaar net zo vlekkeloos verlopen, Gowan!

Irene Verhoeven-Linnemann. 24-08-2022

Goede services en betrouwbare toezending. De toezending wordt vooraf gemeld en bij de receptie van ons chalet afgegeven. Ik ben er tevreden over.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2022

Dag Irene, bedankt voor je positieve review!

Mary 24-08-2022

Ik vindbol.com een heerlijke site heb er al bijna iedere week wat gekocht en ben daar erg blij mee . Niet duur en goeie service
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Fijn dat je zo graag op onze site komt, Mary! 💙

Linda 24-08-2022

Als je iets nodig hebt vind je het wel bij bol.com
Goede prijs en snelle levering.

Bedankt voor je positieve review, Linda! 😊

Martinitoren1952 24-08-2022

Bol.com is al jaren mijn "hofleverancier". Wat ik elders niet vind blijkt leverbaar te zijn via Bol.com . öf ze hebben het zelf in het magazijn , óf het is leverbaar via een van de aangesloten bedrijven ,
Dankzij mijn Select-abonnement ben ik ook vrij van het betalen van verzendkosten . Ook kom je dan wat ruimer in de kleren te zitten voor wat betreft je aflevertijd en plaats .
Kortom : ik heb alleen maar goede ervaringen en zou dit bedrijf ook probleemloos aan anderen aanbevelen .

Wij zijn enorm trots om jouw "hofleverancier" te zijn! 😀