Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Piet 15-02-2022

Erg ruim aanbod, wat je ook zoekt , een snelle levering en met select heb je nooit verzendkosten, ook bij kleine bestellingen.
Het gemak van rustig thuis (op)zoeken en meteen bestellen en snel in huis.
gemakkelijk, snel en correct.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Piet!

RteA 15-02-2022

Duidelijke communicatie, bevestiging/update van orderstatus, bij ontevredenheid/verkeerde keuze geen probleem zo opgelost. Veel keuze, de prijs zal niet de laagste zijn maar het vertrouwen in de leveringen en de snelheid maken dat ik toch voor BOL kies.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

Roel46 15-02-2022

Winkel goed ingericht. Spullen zijn goed. Levering snel. Als er problemen zijn wordt dat goed opgepakt. Prijzen: weet niet. Ik denk geen bodemprijzen, maar ook geen "dure" winkel. M.a.w. ik beveel bol.com aan.

Henk 15-02-2022

Online winkel met een groot assortiment, niet altijd de goedkoopste maar de keuze is enorm. Voordeel van Bol is dat ze een goed werkende organisatie zijn met een prima service. Ook prettig is dat je veel producten bij een filiaal van AH kan ophalen, dus je geen rekening met de bezorging hoeft te houden. Het op de hoogte houden van het verloop van je bestelling is ook prettig.
Het retour sturen van artikelen is ook goed geregeld, dus je kan met een gerust hart iets kopen.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Henk!

Maurice 15-02-2022

Hello , ik heb verleden week een t b beugel besteld en toe gekregen tot daar geen probleem .maar van zodra ik het uitpakte, kon ik de twee hangbeugels niet onderaan blokkeren met de twee vijzen die erbij zijn , bijgevolg kan ik mijn t v niet blokkeren en kz hij eruit glijden tijdens het kuisen , als ik er niet aan denk dat hij er lis ophangt .
Uk hebbal kontakt op genomen met de verkoper , maar tot heden heb ik nig niets gehoor of gelezen van deze .nu ik bestel niets meer alvorens deze zaak in orde is .
Mvg Allard Maurice

Beste Maurice,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Rogier 15-02-2022

Super service altijd. Levering, prijs en voorwaarden zijn helemaal perfect. Geen gezeur bij retour en snelle betalingen. Ook de bol.com app werkt als een zonnetje. Handig lijstjes aanmaken, notificaties als producten weer op voorraad komen, etc. Mijn to-go winkel!

Super fijn dat je zo tevreden bent, Rogier! 😃

Snel en goed 15-02-2022

ik had een usb stick besteld en had goede service en een snelle levering en een scherpe prijs
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Veel plezier met je bestelling! :)

MNQb 15-02-2022

Bol.com is wel zo'n beetje onze huisleverancier geworden. Site is duidelijk en overzichtelijk. Veel keus. Goede en snelle bezorging. Als er vragen zijn is het ook makkelijk contact op te nemen. De klantenservice doet zijn best alles op te lossen of na te kijken.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Estreet 15-02-2022

Fijne winkel met een prima klantenservice en garantie voorwaarden.
Daar kan een gemiddelde fysieke winkelmogelijkheden wat van leren

Bedankt! :)

Martin 15-02-2022

Prima webwinkel met veel producten in bijna elk segment. Makkelijk bestellen en goede mailopvolging betreffende je bestelling., Beste retourservice, levert vlot, zeer betrouwbaar, heel goede klantenservice en korte wachttijd aan de telefoon.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Martin! 😃

Rene 15-02-2022

Ik bestel redelijk veel bij bol. Van een stofzuiger tot een tosti apparaat maar ook bijvoorbeeld kinderspeelgoed voor mijn kleinkind. Juist met de feestdagen , ook al is de bezorgtijd dan iets langer heb je je bestelde producten op tijd in huis. Ik hoef nooit langer dan een paar dagen te wachten. Verder is het heel gemakkelijk op de website te zoeken naar je product.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Rene!

Rob Koster 15-02-2022

Prima webwinkel. makkelijk bestellen, goede retourservice, levert vlot, zeer betrouwbaar, goede klantenservice en korte wachttijd aan de telefoon.

kampco 15-02-2022

Bol.com heeft veel keuze. Meestal worden de beloofde levertijden gehaald. Bij problemen met samenwerkende leveranciers helpt men ook. De informatie over het bestelproces is duidelijk; soms zelfs een beetje te veel! Fijn dat de reviews gecontroleerd worden.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Kampco!

Jesse 15-02-2022

Een fijne shop waar je voordelig leuke dingen kan terugvinden. Helaas laat de bezorging het soms afweten, maar dat is de koerier dan weer. Nu laten we onze pakketjes naar de AH komen en is ook dat probleem opgelost. En als er toch eens echte problemen zijn, die niets met de bezorging te maken hebben, worden ze snel opgelost! Wij zijn echt fan van bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

En wij zijn van jullie! 😃

Kamila 15-02-2022

Altijd fijn, betrouwbaar en super snel met verzenden. Ik koop meestal boeken en hondenvoer, maar ook steeds vaker andere artikelen. Service is smetteloos, medewerkers vriendelijk. Ik ben al een klant bij bol.com voor meer dan 10 jaar en er is nog nooit ook maar iets voorgevallen wat niet goed was.
Perfect bedrijf, was iedereen maar zo!
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nog jaren lang zo tevreden blijft, Kamila! 😃

Iga 15-02-2022

Je kan tot laat van de avond wat bestellen en nog volgende dag is huis. Perfect voor vergeten cadeautjes. Altijd behulpzaam en goede klantenservice. Ik ben echt tevreden over select optie.onder 20 euro gratis verzenden en geen extra kosten voor avond bezorging. Prijsverschillen zijn mestaal vergoed binnen ee korte tijd.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze Select service, Iga! :)

Harold 15-02-2022

Een prima webshop met een heldere en overzichtelijke site. Over het algemeen snelle levering en eigenlijk nooit geen issues.
Bol is niet altijd goedkoper dan een ander, maar als Select klant betaal je weer geen verzendkosten. Hierdoor is iets wat in eerste instantie duurder is, soms toch weer goedkoper.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Bedankt voor je review, Harold! :)

Jeanet 81412 15-02-2022

Altijd goede ervaringen! Ik bestel vrij regelmatig en eigenlijk nooit problemen. Altijd duidelijke omschrijving bij de producten en goede service.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Heel fijn om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt, Jeanet! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit zo blijft! 😃

LynnH 15-02-2022

Heel makkelijke te gebruiken app of website, vriendelijke en hulpvaardige klantendienst, altijd heel correct, groot assortiment, snelle en correcte levering, je kan met select ook achteraf betalen en in de avond laten leveren wat vaak heel erg handig is.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Lynn!

Laura 15-02-2022

Ik bestel vrij regelmatig bij Bol.com heb echt tot nog toe alleen maar positieve ervaringen. De klantenservice is altijd super aardig en meedenkend en komen moet goede oplossingen.
De bezorging is goed en vaak erg snel.

Enige aandachtspunt is dat sommige producten op Bol wat duurder zijn dan in de winkel, maar dat is voor mij dan ook het enigste aandachtspunt

In een woord Super!

Onwijs bedankt voor de complimenten en de feedback, Laura! 😃

Helma 15-02-2022

Ik kies graag voor bol.com om de snelle levering, de scherpe prijzen en de fantastische service. Mocht iets niet of te laat geleverd worden dan is 1 telefoontje naar de klantenservice genoeg. Waar overigens geen ellenlange doorkiesbandjes zijn, maar je hebt vrijwel direct een medewerker aan de telefoon. Mocht het bestelde artikel toch niet voldoen dan is het retour sturen nooit een probleem en je krijgt zonder meer je geld terug. En het uitgebreide assortiment. Je vind er echt alles wat je zoekt. Ga zo door !!

Gaan we doen, Helma! 💪

Gerrit 15-02-2022

Bol.com is een superstore!! Eenvoudige wijze van bestellen, supersnelle levering en kwalitatief goed spul. Nog nooit heb ik iets terug hoeven sturen naar Bol.com ; dat zegt genoeg.

Ontzettend bedankt voor de complimenten, Gerrit! 😃

Karin 15-02-2022

Ik kan altijd vinden wat ik nodig heb. Dankzij Select supersnel en gratis bezorging. Helemaal tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Karin! :)

Bram 15-02-2022

Bol.com heeft een gebruiksvriendelijke website. Overzichtelijk en bestellingen zijn makkelijk te plaatsen. We worden netjes op de hoogte gehouden van de leverantie dag en tijdsperiode. Niet de goedkoopste in het algemeen wel heel veel aanbod

Lianne 15-02-2022

Prima webshop als je producten uit hun eigen magazijn besteld. Helaas is bol.com tegenwoordig een verzameling van vanallerlei winkels waardoor sommige producten veel duurder zijn dan op andere sites.
Officiele reactie van Bol.com 15-02-2022

Bedankt voor de review en je feedback, Lianne!