Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Thom 13-09-2022

Fijne app, prima producten en prima service eveneens is het assortiment ruim voldoende. Zelf kies ik voor betalen achteraf en ben daar zeer tevreden over wel is het behoorlijk irritant dat er leveranciers zijn die dit niet toestaan binnen de website van BOL.com.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Thom, bedankt voor je feedback!

Sindi 13-09-2022

heel groot aanbod, snelle leveringen, eerlijke prijzen, makkelijk retourneren en loopt het toch mis, vooral super goede naverkoop dienst. Dat verdient een dikke pluim!

Bedankt voor deze prachtige pluim, Sindi! 👍

Paul Zonhoven 13-09-2022

Heel veel voorradig, veel keuze op de website uit verschillende handelaars en natuurlijk ook de prijzen. Snelle leveringen en sellect is zeker aan te raden. Niet tevreden? Gratis terug sturen! Ik ben dik tevreden!!!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Paul, oprecht bedankt voor deze 10!

Daissen 13-09-2022

Ik vind Bol.com een zeer goede webwinkel want je kan er heel veel vinden en het word duidelijk aangegeven wanneer je bestelling geleverd word. Voldoende keuze op de website. Goede uitleg erbij. Leuke reviews bij de meeste producten en mocht er een keer wat mis zijn, is de klantenservice goed bereikbaar. Altijd een goede oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo'n tevreden klant bent, Daissen!

marianne 13-09-2022

Aanbod is goed, website is goed, klantenservice werkt prima, verzenden met Select is een aanrader wanneer je meerdere malen bij Bol bestelt.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je aanbeveling, Marianne!

Geertepeert 13-09-2022

Goed assortiment, fijne app, snelle bezorging, prima en eerlijke klantenservice.

Bedankt voor je positieve feedback, Geert! 😊

Sander 13-09-2022

Breed assortiment, snelle leveringen, bij problemen wordt er snel gereageerd en actie ondernomen.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We staan voor je klaar, Sander!

Marije 13-09-2022

Prima webshop, alleen soms zitten er gekke bedrijven tussen (afzetters). Deze mensen kopen hun spullen bijv. in bij Aliexpress en verkopen het dan weer via bol.com. Dus je moet zelf goed kunnen filteren waar je nou precies wat besteld.
Service is verder erg goed.

Geert 13-09-2022

Het is gemakkelijk artikelen te vinden en te bestellen, ook de betaling is altijd gemakkelijk te regelen, Verder als iets niet naar mijn zin is, zoals ik dacht besteld te hebben, is retourzending geen enkel probleem en het betaalde bedrag wordt per omgaande gestorneerd.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn blij met jou als klant, Geert!

Oma wil 13-09-2022

Altijd zeer goede service, ikzelf bestel al jaren bij Bol als er problemen zijn worden ze heel snel opgelost, goed je betaal iets meer, maar dat heb ik er graag voor over ,Bol.com ga vooral zo door ,dan blijf ik nog jaren klant bij jullie
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We hopen je nog vele jaren te verwelkomen als klant, Oma wil! 💙

Heleen 13-09-2022

Prima webwinkel! Divers aanbod, snelle levering, achteraf betalen mogelijk!
Keurige service ! Prima

Dankjewel, Heleen! Dat horen we graag. 😊

Harald 13-09-2022

Snelle leveringen en als het retour gaat naar bol dan heb je snel je geld terug

Heel tevreden
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Harold, we zijn oprecht blij met je positieve review!

Kaat 13-09-2022

Super online winkelen. Nooit geen problemen. Mocht de levering niet kunnen, goede communicatie
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt dat je dit aan ons laat weten, Kaat!

Demonseye 12-09-2022

Duidelijke winkel met duidelijke prijzen en leveringsvoorwaarden. Door de vele reviews van artikelen kan je er een goede keus maken en gaat er iets niet goed dan retourneer je je aankoop eenvoudig.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je complimenten, Demonseye!

Christos 12-09-2022

Great selection of products with multiple shops to choose from. Delivery service is always great and never had a problem.

Thank you, Christos!

MARYDEKKER77@GMAIL.COM 11-09-2022

Ik vind bol.com niet altyd de goedkoopste.maar daarentegen staat de goede service wat ik ook heel belangrijk vind.ook de bereikbaarheid is prima.alleen het programma voor vragen.(chat)( computer gestuurd)vind ik niet goed)irritant.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor deze feedback, Mary!

Monique 10-09-2022

Koelkast werd gratis op de juiste plaats gezet zonder dat daar extra voor betaald moest worden. Ook de oude koelkast en al het verpakkingsmateriaal namen ze mee precies op tijd geleverd top

Hoi Monique, wat goed om te lezen! Veel plezier met je koelkast. 😊

Diane 10-09-2022

Hele fijne shop altijd snel en netjes geleverd en vooral geen verzendingskosten als een van de weinige hoeveel het zeker aan ga zo door bol

We gaan zo door, Diane! 💪

pepe789 10-09-2022

I purchased their premium for 10 Eur which is money spent wort, indeed. They have a vast variety pf products, very often I would not expect to get it there but google finds also bol.com and I go for. Recent purchase I did indeed at past 23:00 and next day morning it was delivered. Indeed a waw effect. easy to order, not complicated with returns ... happy with them.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

And we are happy with you, Pepe!

WeeBee 08-09-2022

Ik ben zeker tevreden over bol, ik heb select en daarom altijd alles gratis thuis bezorgd! Het is bijna altijd een snelle levering. Ook als iets kapot gaat en het valt binnen de garantie top service wordt ook goed afgehandeld. Ook retouren gaat snel en makkelijk door select. Je ziet een goedoverzicht van alle artikelen en prijzen zo kan je goed vergelijken. Ook staat er soms bij dat het ook tweedehands verkocht wordt of een retourtje. Ik ben een absolute tevreden klant en bestel er dus ook vaak.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, WeeBee!

Remi 08-09-2022

Klein spul wordt snel en goedkoop geleverd. Perfect.
Witgoed wordt helaas bezorgd door slechte bezorgers:
Wasmachine wordt niet waterpas geplaatst en was uren later geleverd
Inbouw ijkast met plaatsing. IJskast werd geplaatst, maar de deuren werden niet netjes omgedraaid.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je feedback, Remi!

leo zandvliet 08-09-2022

Service en snelheid zijn prima. Alleen de afspraken op de site wijken voor 60% af van de afspraken die de leveranciers volgen. Je krijgt vaak van èn bol èn de uiteindelijke leverancier de vraag voor de review. Jammer dan, maar ik kies er één. De 3de partij die ik mis in deze reviews is de koerier/vervoerder. Die maken er vaak een zooitje van waardoor de review slecht uitvalt. En bol en de leverancier vertonen uitstekend duik en ontwijk gedrag
Officiele reactie van Bol.com 08-09-2022

Beste Leo,

Bedankt voor jouw bericht. Als je graag contact met ons wil, stuur dan een bericht naar klantenservice@bol.com en refereer naar dit bericht. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda

Anne 08-09-2022

Prima webshop! Grote keuze en makkelijk vergelijken. Leveringen zijn keurig op tijd . Ruilen kan altijd . Indien probleem , kan je steeds overleggen en lossen ze het op
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Samen staan we sterk, Anne!

Lana 07-09-2022

Fijne betrouwbare winkel.
Grote aanbod producten en elke prijsklasse. Super!
Ook vriendelijke en behulpzame klantenservice.
Geen probleem bij het retour. Het geld worden ook snel terug betaald.
Snelle levering van de producten.
Ik vind top winkel.!!!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Top dat je ons dit laat weten, Lana!

Reginald Jurgens 07-09-2022

Bol.com doet wat hij belooft. Heb je problemen, wordt direkt opgelost. Totale vertrouwdheid gevoel, heb ik op Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn blij met jouw vertrouwen, Reginald!