Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leon 10-10-2023

Bestellen bij Bol gaat simpel en de genoemde levertijden meestal (ruim) gehaald. Uitgebreid assortiment op diverse prijs niveaus.
Vind alleen de bezorgdienst van DHL een verkeerde keuze; in deze tijd hebben de auto's allemaal wel een GPS aan boord waardoor een accurate levertijd mogelijk moet zijn. Heb vorige week bv vanaf 08.00u 's morgens tot 's middags 15.30u zitten wachten op een levering. Dit is niet meer van deze tijd. N.b. zo heb ik een leverancier van levensmiddelen die op de app een kaartje laat zien waar de auto live te volgen is. Op het moment dat hij op het kaartje de straat laat zien, zie je hem ook in werkelijkheid de straat inrijden. Bovendien sturen de avond van tevoren al een verwacht tijdslot van levering. Ondanks dat ik DHL als bezorgdienst ongelukkig vind, ben ik over Bol zelf dus zeer tevreden.

Carien 10-10-2023

Ik bestel graag bij Bol.com omdat ik dan weet als er iets mis gaat ik een klantenservice kan bellen of appen die mij helpt.
Zeker omdat je af en toe niet meer weet welke website wel en niet te vertrouwen is.
Er is genoeg keuze op de website. De prijs kwaliteit is goed.

Marianne 10-10-2023

Bol.com is een hele fijne winkel. Ik vind bijna altijd wat ik zoek voor een goede prijs.
Gaat er eens iets mis dan wordt dit netjes opgelost.
Kwaliteit van de producten is meestal top, bestelling wordt vlot thuisbezorgd waarbij achteraf betalen mogelijk is.

Harmen Stremler 10-10-2023

Bestel al jaren bij Bol.com en heb hier goede ervaringen mee qua afleveren en klantvriendelijkheid

LauraPee 10-10-2023

Snelle en nette levering. Bij Bol vind ik altijd iets van mijn gading. Kreeg de keuze om later te laten bezorgen, hier niet voor gekozen en kwam zoals beloofd de volgende dag. Dit heb ik bij een soortgelijk bedrijf uit het buitenland (wereldwijd bekend) wel anders meegemaakt. Er ging iets niet goed met een cadeau kaart en ook dat werd razendsnel en goed door Bol opgelost.

Gia4 10-10-2023

Goede duidelijke website, makkelijk onderwerpen te vinden, te vergelijken en de vele extra's zoals bemiddelen bij verkoop via bol en prijsvergelijking.
Verlanglijstje en gebruiken cadeaubonnen.
En hulp bij problemen.
Zeer tevreden over.

Jason 10-10-2023

Ik vind het altijd fijn om bij bol te bestellen omdat ze eigenlijk alles hebben, het snel binnen is en je zeker weet dat het goed zit. Bij heel veel andere sites heb ik toch vaak mijn twijfels en dankzij bol is dat niet nodig.

Sjaak 10-10-2023

Al jaaren dik tevreden overal mee zeer goed bedrijf we zijn slecht te been dit is voor ons de oplossing we zijn er heel goed tevreden over nooit problemen

Miranda 10-10-2023

Van schoonheid producten, sneakers en accessoire
Snel en makkelijk gevonden op BOL, de levering in NL is meestal volgende dag België iets langer, ook terug sturen met gemak en de service is goed

Een 10 voor Bol.com 10-10-2023

Dik tevreden over Bol.com.
Komt de afspraken na, en leverd goede kwaliteitspriducten tegen een scherpe prijs.

Leeuwtje 10-10-2023

Je kan echt alles kopen bij Bol.com, erg handig en makkelijk, en snel geleverd, had dolce gusto nodig en ook dat was te vinden op de website en werd de volgende dag bezorgd.

Cusjemar 10-10-2023

Zeer tevreden over bol.com. Er is van alles te koop voor een redelijke prijs. Gratis en snelle bezorging. Topper.

Co de Bondt 10-10-2023

Echt ruime keuze, snelle levering en voordelig.
Door het grote aanbod is er genoeg te vergelijken.

acorn 10-10-2023

Zeer gemakkelijk om vanuit uw zetel zaken te bestellen die snel en gratis geleverd worden en ook waarborg hebben. Bij een miskoop of defect een perfecte service om het kosteloos terug te sturen zonder poespas. In de tijd die ik hier aankoop is dit alles perfect gelopen dus kan ik enkel aanraden om hier zaken aan te kopen. Deze shop verdiend een dikke duim.

van Duuren 10-10-2023

Zeer tevreden over bol.com kijk er heel vaak op als ik iets zoek, ze hebben bijna alles.

Mies 10-10-2023

Ik bestel altijd graag bij bol.
Meestal gaat de bezorging snel. Heel zelden dar het niet op de afgesproken dag geleverd wordt
Goede klantenservice. Als er iets was is het tot nu toe altijd goed opgelost
Op mijn vriend zijn account hebben we vorig jaar een blender gekocht. Die nu het niet meer naar behoren doet. Hopelijk krijgen we hier binnenkort ook de service voor die ik gewend ben.

Altijd een aanbeveling om bij bol te shoppen

Jean 09-10-2023

Tevreden over Bol.com en goede klantenservice. Ook gemakkelijk is dat als iets niet naar behoren werkt, men het binnen de 30 dagen kostenloos kan terugsturen!
Mvg

Ton 09-10-2023

Groot assortiment, overzichtelijke site waar je makkelijk vindt wat je zoekt, klantvriendelijkheid bij problemen, marktplaats met andere aanbieders, ik ben zeer tevreden als klant!

Ema Carriquiry 08-10-2023

Tevreden met aankoop en service. Het artikel voldoet aan mijn verwachtingen qua uiterlijk en functionering.
Ik heb contact gehad met klantenservice( vragen over bezorging en dergelijke want het ging om een koelkast) en ben ik
erg goed geholpen, ook de bezorgers zijn op tijd en professioneel geweest.
webcare-15 17-10-2023

Fijn dat je zo blij bent met ons, Ema!

Pien 07-10-2023

Al jaren een tevreden klant van Bol. Leveringen worden netjes op tijd geleverd en zijn zo goed als altijd zoals omschreven.
Retourneren, ruilen of garantie wordt altijd probleemloos geregeld door de klantenservice.

Maria Adelaida 06-10-2023

De levering is altijd snel, bij vragen/opmerkingen en evt retouren worden deze snel opgepakt en keurig afgehandeld. Communicatie verloopt soepel en ook de terugbetaling ontvang je binnen de afgesproken termijn. Ik ben dik tevreden met bol.com. De ruime keuze en de service maken dat ik vaak toch weer via bol.com mijn bestelling doe.

Marlies Peters 05-10-2023

Ik bestel bijna alles bij Bol.com en dat heeft 4 redenen. 1. Ik heb alleen maar goede ervaringen. 2. De levering is snel en mocht er iets vertraagd zijn, dan krijg je daarover keurig bericht. 3. Wat je ook koopt,er is altijd ruime keuze in model, kleur en prijsklasse. 4. Het is veilig om via de app te betalen en te bestellen.

Theo 05-10-2023

Makkelijk bereikbaar, makkelijk zoeken en goede service. BOL maakt het makkelijk en prettig.
Daarnaast is het assortiment heel erg groot. Veel merken, veel modellen, nieuw en gebruikt. Ik vind eigenlijk altijd wat ik zoek.
We maken heel veel gebruik van BOL en Select.

Olaf 05-10-2023

Bestel al jaren bij Bol.com soms koop ik ook bij verkopers die producten aanbieden via Bol.com
De service van Bol.com is gewoon goed heb wel eens producten terug moeten sturen kreeg gewoon mijn geld terug. Het wordt snel geleverd met track en trace.

Ilse 05-10-2023

Altijd tevreden met mijn bestellingen via bol.
Heb er al heel wat besteld en altijd naar wens verlopen.

Heb nooit contact gehad over retour of klachten dus daar geen ervaringen mee.