Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marinke 11-10-2023

Goede leverancier . Altijd goede levering, op tijd en altijd een mailtje omtrent de leveringsdatum als t wst later wordt. Nooit moeilijkheden over een retourzending. Je kunt er echt van opaan.
webcare-15 17-10-2023

Bedankt voor jouw vertrouwen, Marinke!

Kees 11-10-2023

Bol.com heeft ruime keus en een goed prijs kwaliteits verhouding. Verzenden vaak gratis , Ik zou wel graag bij bezorgen willen kunnen kiezen "bezorgen bij een afhaalpunt" dit kan meestal niet of alleen als het verzonden is via het post bedrijf.
webcare-15 17-10-2023

Bedankt voor de complimenten en de tips, Kees!

Jan 11-10-2023

Fijne website maak er vaak gebruik van en nooit problemen mee gehad
Zowel bestellen als retourneren
webcare-15 17-10-2023

Goed om te horen dat je blij bent met onze webshop, Jan!😊

Nous 11-10-2023

Ik maak veelvuldig gebruik van Bol.com. Wasmiddelen zijn vaak in grotere aantallen (lenor wasparels) en daardoor goedkoper dan in een winkel. Tevens uitgebreide keuze voor allerlei dingen en ook handig om te kunnen zien hoe het anderen bevalt, maakt je keuze wat makkelijker ;-) Communicatie kan iets beter, vb. laatst kocht ik een kruimeldief waarbij de leverancier een bericht had gekregen dat het afgeleverd was en dat was dus niet zo want de leverancier legde de vraag bij mij neer en vroeg om antwoord. Maar verder ben ik super tevreden, het scheelt mij een hoop gezoek in winkels en daar word ik weer reuze blij van!
webcare-15 17-10-2023

Wij worden ook reuze blij van jou!

Ben 11-10-2023

Het is makkelijk bestellen bij Bol,je wordt up to date gehouden wanneer de bestelling word bezorgd,Overzichtelijke app en website maken het compleet.
En vaak ben je bij Bol ook nog goedkoper uit.
webcare-15 17-10-2023

We zijn blij dat je zo tevreden bent, Ben!

Marius 11-10-2023

Duidelijke webwinkel waar (bijna) alles te vinden en te vergelijken is. Meestal een supersnelle levering. Goede informatie over verzending en levering. Niet vaak gehad, retour en worden direct of snel verrekend.
webcare-15 17-10-2023

Fijn om te horen dat je tevreden bent, Marius.😉

Scott Sanches 11-10-2023

Een winkel die eigenlijk wel alles heeft wat ik nodig heb. Al is het ter vergelijking van prijzen. Klanten service is altijd vriendelijk en behulpzaam en ze doen altijd hun best om te helpen waar het kan.

Wat een mooie woorden. Bedankt, Scott. 😊

Reinie 11-10-2023

Tevreden over Bol.com, makkelijk zoeken naar producten, veel keuze. Goede en snelle levering. Ook goede garantie, als iets niet goed is doen ze niet moeilijk en sturen ander product. Makkelijke communicatie met klantenservice. Je moet wel goed prijsbewust zijn, niet alle artikelen zijn goedkoper.
webcare-15 17-10-2023

Fijn dat je blij bent met bol.com.🎉

Henk Akkerman 11-10-2023

Eigenlijk wil ik wel een 10 geven, maar dan bestaat het gevaar dat bol.com consolideert in plaats van naar het maximale te blijven streven. Ik heb heel goed ervaringen met Bol. Zowel met bestellen als met terugzenden als met cadeaubonnen inwisselen en/of betalen. Alles loopt heel erg goed. Ook je eigen account is verdraaid makkelijk om terug te kijken en naar de voorwaarden van destijds. En last but not least is het heel prettig dat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht. Kortom ik wil graag kritisch zijn, maar dan moet er wel wat te kritiseren zijn!
webcare-15 17-10-2023

We willen altijd blijven verbeteren waar mogelijk, Henk.😀

Bas 11-10-2023

Al jaren mijn nummer 1 online winkel voor alles wat ik nodig heb en lokaal niet kan vinden artikelen snel bezorgd en betrouwbaar.

Bedankt voor jouw vertrouwen, Bas.😊

Gerry 11-10-2023

Voorheen nooit problemen gehad met Bol. Laatste tijd echter kwalitatief wat mindere dingen, en verkeerde leveringen gehad. Door het samenwerken met derden weet je niet altijd wat je in huis krijgt en wanneer het komt. Bol zegt andere datum dan het bedrijf van levering. Verder wel goede retour service en administratie.
webcare-15 17-10-2023

Bedankt voor jouw feedback, Gerry. Onze klantenservice staat altijd voor je klaar!

Margaret 10-10-2023

Ik vind Bol ideaal, ze stellen mij nooit teleur.
Garantie ook perfect, twee of drie keer iets terug moeten doen en dat werd altijd prima opgelost.
Maar je moet wel prijsbewust zijn. Laatst was Bol 4 euro duurder bij een Mepal lunchbox. Maar verder ben ik fan van Bol.
webcare-15 17-10-2023

Fijn dat we jou niet teleurstellen. Dat is ook zeker niet de bedoeling.😀

Ronald 10-10-2023

Goede service en kwaliteit van bezorging.
Alleen meest relevante e-mailberichten over mijn bestelling.
Vervolgbericht zonder aankondigingen daarvan is voldoende.

Bedankt voor de complimenten, Ronald.🌼

Maarten 10-10-2023

Simpele en overzichtelijk website. Bestellen bij bol zelf gaat eigenlijk altijd goed en de klantenservice is bereikbaar en behulpzaam. Bestellen bij externe leveranciers is wel wat wisselend.
webcare-15 17-10-2023

Fijn dat we je altijd naar wens te woord staan.😊

Cornelis 10-10-2023

Goede service
Ruime keuze uit kwaliteitsartikelen
Perfecte administratie waardoor alles goed is terug te vinden
Snelle en zeer correcte telefoon service
webcare-15 17-10-2023

Wat een prachtige complimenten. Bedankt, Cornelis!

Henknan 10-10-2023

Heel veel artikelen.
Flexibel , snelle leveringen.
In 1 woord TOP.
Ga vooral zo door.

Helemaal TOP! Dank je wel.😀

Ricardo koster 10-10-2023

Mijn meest favoriete online winkel, BOL.COM!!!

altijd tip top in orde en met garantie wordt je uitermate goed geholpen.
webcare-15 17-10-2023

We zijn blij met jou als klant, Ricardo!

Marie 10-10-2023

goede producten en goede klantenservice. gemakkelijk om producten op te zoeken
webcare-15 17-10-2023

Bedankt voor de fijne woorden, Marie!😊

Renate 10-10-2023

Verschillende producten besteld bij Bol.com. Van boeken tot ondergoed en altijd levering zoals afgesproken. Ook voor vragen goed bereikbaar en Bol is oplossingsgericht. Kortom: klantvriendelijk.
webcare-15 17-10-2023

Fijn dat je zo tevreden bent, Renate.

Electrio 10-10-2023

Een mooie dag na mijn 81 sfe verjaardag was toen mijn 79 jarige mij vrouw doodleuk op mijn gesakker. "in welke winkel moet ik dit nu weer gaan kopen" (de douchekraan was kapot)" spontaan antwoordde: " Bij Bol. Com, waar anders? " Ja, die zat, en toen nog: " het zal vlugger thuis zijn dan dat jij een winkel gevonden hebt". En gelijk had ze.
webcare-15 17-10-2023

Ah, wat een mooi compliment! 😀

Erika 10-10-2023

Ben vaste klant bij Bol. Breed aanbod voor heel het gezin.
Altijd snelle levering, bij gebreken snelle oplossing ,reparatie of vervanging van het product.
webcare-15 17-10-2023

We zijn blij met een klant als jou, Erika!

roos 10-10-2023

alles is op tijd geleverd en goed verpakt en keuze genoeg voor ieder wat wils
webcare-15 17-10-2023

Wat fijn dat je tevreden bent. 😊

Carlos 10-10-2023

Goed overzicht met de app, goede varieteit en redelijk goede prijs. Handig en snel, met handige opties. Makkelijk winkelen!
webcare-15 17-10-2023

Fijn dat je tevreden bent, Carlos.😀

Cyrelle81 10-10-2023

Heel veel keuze op bol. Levering is over het algemeen ook best snel. Handig ook dat ze van tevoren aangeven of het als pakketje komt of als brievenbuspakket. Zo weet je ook als er iemand thuis moet zijn om het in onvangst te nemen of niet. Producten zijn tot nu toe altijd netjes en goed verpakt aangekomen. Vragen over een product konden ze prima beantwoorden en anders namen ze de moeite om even te zoeken hoe en wat. Laatste aankoop betrof verkleedjurken. Goed en netjes verpakt,juiste maat en op tijd geleverd. De jarige was er super blij mee!
Wij hebben nog lol met bol!
webcare-15 17-10-2023

We worden blij van een klant zoals jij! 😉

Corine 10-10-2023

Bol.com is niet altijd de goedkoopste maar vaak het snelst qua levering. Veel keuze, je kunt er bijna alles vinden. Veel communicatie qua levering na de bestelling. Ik vind het een prettig bedrijf.

Fijn dat je blij bent met ons. Dat zijn wij ook met jou, Corine. 😊