Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hanny van Alphen 19-10-2023

Bol heeft een overzichtelijke website. Ik vind hier gemakkelijk alles wat ik wil aanschaffen. In mijn account kan ik alle bestellingen gemakkelijk terugvinden wanneer ik hetzelfde produkt opnieuw wil kopen. Ook de bevestigingsmails geven duidelijk aan wat ik besteld heb. Ook ben ik zeer tevreden over de wijze van bestellen (alle gegevens worden automatisch ingevuld) en met het feit dat ik achteraf kan betalen zonder extra kosten.
webcare-15 20-10-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Hanny! 😊

Woppie1950 19-10-2023

Goede productscala, redelijk tot snelle levering afhankelijk van partner, goede service. Geen goed product wordt retour genomen en vervangen voor een nieuw exemplaar.

Bedankt! 🙂

R. Talman 18-10-2023

Het is een winkel die doet wat ze beloofd. Correct levert binnen de beloofde tijd en je wordt via de mail goed geïnformeerd over levering. en de after sale is correct.. De advertentie mail die ze versturen is kort niet opdringerig en duidelijk. Door een select abonnement is de bezorging dus bijna gratis. Bij niet tevreden zijn zonder morren retour en geld terug.
webcare-15 20-10-2023

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen! 😄

John 18-10-2023

Onlangs een fietstas via Bol gekocht, bij één van hun leveranciers die op hun platform staan.
De tas brak helaas na 2jaar spontaan van de fiets af.
Het was een tas die beoordeeld was met 4.8
Helaas kon Bol hier niets in betekenen en ook geen coulance vergoeding geven voor deze dure tas.
Hoewel Bol de verkopende partij is.
Best een risico om via Bol te kopen.
Niet alleen de prijs is belangrijk, ook de service.

Elisio Baptista 18-10-2023

Bol heeft een grote keuze zowel in type producten als ook veel keuze binnen de producten. De betaalmogelijkheden en de duidelijkheid over de levertijden zijn groot. Uitleg en beschrijving zijn goed. Alles heel betrouwbaar. Alleen de toezegging bij levering binnen 1 dag kloppen zelden en zou je weg moeten laten of anders ook echt binnen 1 dag moeten worden geleverd. En als er toch iets fout is gegaan krijg je niemand meer te spreken noch te chatten. Alleen de computer en Chatgpt, maar dat werkt niet en helpt niet,
. Graag weer persoonlijk contact mogelijk maken.
webcare-15 18-10-2023

Mocht je onze klantenservice willen spreken, dan kan je ons altijd bereiken via de mail (klantenservice@bol.com) of telefonisch op telefoonnummer: NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999.

Diana 18-10-2023

Handige en overzichtelijke website, echt súpersnelle levering, en dat ook nog gratis bij een Select abonnement, dat je er zo uit hebt. Nog nooit problemen gehad, en daar waar nodig altijd goede service. Wat mij betreft helemaal top.
webcare-15 18-10-2023

We vinden het belangrijk dat je zo te spreken bent over onze service, Diana! 😁

Danielle 18-10-2023

Hele goede shop met prima garantie. Ik koop bijna alles nu bij bol.com
Ik heb niet te klagen

Bedankt dat je klant bij ons bent, Danielle! 🙂

ReneT59 18-10-2023

Ruime keus, zeer vriendelijke klantenservice/klantendienst, soms hele goede aanbiedingen, snelle levering, en met select nog meer voordeel en altijd gratis bezorging, tevens gratis retournering. Gewoon mijn favoriet,
webcare-15 18-10-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat we je favoriete winkel zijn, Rene! 🤩

Milan 18-10-2023

Zeer tevreden van bol. Af en toe wat problemen met pakketjes maar ze zetten het meestal wel direct terug recht. Dus hele blije klant
webcare-15 18-10-2023

Wij worden blij van blije klanten! 🥳

René T. 18-10-2023

Goede ervaringen met Bol. Ze hebben een breed assortiment om uit te kiezen. Ook fijn dat je de verschillende leveranciers, prijzen, reviews en producten op de site kan vergelijken. Ook de 'select' optie is wel handig, ookal moet je daar jaarlijks wel een klein bedrag voor betalen heb ik dat er wel voor over. Het biedt je vaak de mogelijkheid om de (snelle) bezorgtijden zelf te kiezen en heeft een spaarsysteem waarmee je cadeautjes uit kan kiezen. Soms gooit PostNL (de bezorgdienst van Bol.) wel eens wat roet in het eten met de snelle bezorging. Anders hadden ze van mij een 10 gehad.

Bedankt voor je review en feedback, René! Dat vinden we erg waardevol! 😊

Marri 18-10-2023

Wij zijn tevreden met de site en het aanbod. Tot nu toe zijn de leveringen snel en ook de keuzes bij levering zijn prettig.
webcare-15 18-10-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marri! 😀

Josephine 17-10-2023

Heel veel keuze in artikelen en veel recensies om te kunnen vergelijken. Ook snelle levering en snel je geld terug bij retourzending
webcare-15 18-10-2023

Dank dat je bij ons winkelt, Josephine!

JL 17-10-2023

Er is een grote selectie en de artikelen hebben meestal een duidelijke en accurate beschrijving. De prijzen zijn scherp, vaak met meerdere mogelijkheden voor aanschaf van hetzelfde artikel. Leveringstijd wordt keurig aangegeven en het gratis bezorging (boven een bepaalde minimum) is de kers op de taart. Verpakkingen zijn doorgaans recyclebaar. Een excellente webwinkel!
webcare-15 18-10-2023

Enorm bedankt voor de complimenten 😁

Daan 17-10-2023

Ze zijn iets duurder dan de rest, maar dat komt doordat de verzendkosten veelal inclusief zijn. Daardoor is het prijsniveau vrijwel gelijk. Niet de zaken vergelijken met Verre Oosten sites, omdat de hier tegen invoerrechten aanloopt. Die zijn niet gering en vreten tijd.. Daarnaast is Bol uiterst informatief, communicatief en correct. De Bol site is een eitje. Makkelijk en je glijd er zo door naar je bank site. Geen onduidelijkheden, slippertjes of verborgen kosten. Prima club....100% betrouwbaar.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Daan! 😀

Willy 17-10-2023

Het is gemakkelijk winkelen omdat bol zo goed als alles heeft in zijn winkel. Ook de verzending gebeurd steeds zeer snel.

Bedankt voor je review, Willy! 😄

AlexR 17-10-2023

Altijd goed, snel in huis, vrijwel altijd scherpe prijs en snelle / vriendelijke klantenservice die altijd bereikbaar is.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Alex! 🙂

Michael 303 17-10-2023

Ik ben altijd zeker van mn aankoop. Is er iets niet goed? Word terug betaalt of vervangen zonder enig probleem.
Soms vindt je het goedkoper ergens anders, das waar. Maar toch vind ik altijd wat ik nodig heb aan een redelijke prijs en een snelle levering. Nog nooit teleurgesteld geweest.
webcare-15 18-10-2023

Heel erg bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Michael! 😊

Kitty Hoogervorst 17-10-2023

Altijd mooie aanbiedingen en vooral de service is geweldig. Ik bestel altijd alles via achteraf betalen zo betaal je nooit voor wat niet binnen komt en hier heb ik met Bol.com nog nooit problemen mee gehad.
webcare-15 18-10-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je nooit problemen hebt ervaren! Dat is natuurlijk ons streven 😀

JZP 17-10-2023

Ik vind Bol. een fijne webwinkel omdat het assortiment reuze groot is en ik bijna alle boektitels kan vinden die ik zoek. De verzending gaat altijd super snel.
webcare-15 18-10-2023

We doen samen met de bezorgdiensten onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 😁

marian 15-10-2023

Cadeautje besteld op zaterdag. Zou maandag geleverd worden. Melding vertraagd, komt woensdag. Niks gekomen, via E-squad. Woensdag chat contact. Afwachten, komt eraan, vrijdag ineens mailtje. Bestelling door technische storing geannuleerd. Zaterdag kinderverjaardag, zit zonder cadeautje. Geld retour duurt 3 dagen. Op Bol zelf kan ik over de verkoper geen review schrijven omdat ik er dus niks heb gekocht.

Beste Marian,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.com

Yvonne 12-10-2023

Zeer slechte service bij reparatie. Communiceren is niet mogelijk. Slecht Nederlands sprekende medewerkers, geen communicatie met juiste afdeling mogelijk. Antwoorden via mail geven geen antwoord op de vraag.
Twee keer moeten opsturen voor reparatie, twee keer geen reparatie uitgevoerd (terwijl ze dat wel zo laten lijken).
Bij tweede reparatie zelfs beschadiging ontstaan, mochten zelf opdraaien voor de kosten. Apparaat zou onbruikbaar zijn zonder reparatie, bleek niet zo te zijn; enkel een kras in kunststof.
We voelen ons zwaar belazerd en benadeeld.

heidi 11-10-2023

meestal alles in orde en toen het eens fout liep met een verkooper heeft bol.com mij heel goed geholpen
webcare-15 17-10-2023

Wat fijn dat het toen alsnog goed kwam!

Ilse79 11-10-2023

Ik ben al jaren trouwe klant/fan van bol.com. Steeds en interessante prijs , snel in huis en de klantenservice is echt de Max! Probleempje klein of groot, Bol.com lost het op. Via mail houden ze je op de hoogte van aanbiedingen maar ze bombarderen je mailbox niet. Ik kan echt alleen maar positief zijn op deze winkel “voor/ van ons allemaal”. 👍🏻

Heerlijk die positiviteit Ilse! Bedankt.😊

Uilke 11-10-2023

Altijd een snelle levering , nooit geen problemen en mocht je toch een probleem hebben wordt altijd netjes opgelost
webcare-15 17-10-2023

Fijn dat je tevreden bent!

Bassline Joe 11-10-2023

Uitstekende shop als je vrij nauwkeurig weet wat je hebben wilt. De interactie (het koopgesprek in de winkel) mist natuurlijk: de menselijke factor (de verkoper die doorvraagt en tussen de regels leest totdat hij weet wat je hebben wilt) mist natuurlijk, hoewel je met de filters een heel eind komt.
Puntje voor verbetering: maak die filters relevanter, dat is namelijk lang niet altijd in orde.
webcare-15 17-10-2023

Bedankt voor de complimenten en de goede tips! We nemen dit zeker mee.