Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lahrhof1 14-11-2023

Zeer goeie service snelle retour betalingen en een hele fijne site om op te bestellen een grote keuze
webcare-15 14-11-2023

We vinden het belangrijk om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 🤩

Peter74 14-11-2023

Bol. Com heeft heel veel artikelen in voorraad.
Het loyaliteits programma biedt gratis verzending, ook vaak in weekenddagen en kortingen en een spaarprogramma. Artikelen bij Bol besteld komen vaak snel binnen.
Bol is betrouwbaar. en ik beveel het ook aan.

Bedankt dat je ons aanbeveelt, Peter! 😄

M Willemsen 14-11-2023

Waar voor je geld. Snelle levering. Goede service. Bezorging gaat erg snel en meestal op de afgesproken tijd. Goede communicatie bij eventuele late levering of storing.
webcare-15 14-11-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 😀

Lioness50 09-11-2023

Altijd snel en goed bezorgd, klachten worden goed behandeld, aan de telefoon vriendelijk personeel
webcare-15 10-11-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 🥳

Paulien 09-11-2023

Alles altijd keurig en op tijd geleverd. Aanbiedingen zijn goed en er is altijd voldoende keus
webcare-15 10-11-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Paulien! 😄

cholleke 08-11-2023

Bij Bol.com in het algemeen tevreden over levering en retour.
Weinig retours te melden.

Bedankt voor je review! 🙂

George 08-11-2023

Prima plek om te shoppen en blij met select service. Een go to plek waar ik als eerst even kijk voor wat ik nodig heb. OK, ze hebben niet àlles maar wel een hoop en OK, ook niet altijd voor de prijs die ik wil. Maar ik slaag er wel vaak.

Bedankt dat je bij ons winkelt, George! 😊

Wilmah 08-11-2023

Zeer tevreden over de uitgebreide productkeuze en de service. Problemen worden opgelost met een, zo mogelijk, vlotte afhandeling. Is een artikel toch niet leverbaar dan krijg je je geld binnen afzienbare tijd terug.
Ik ben Select-klant en die €9, 00 per jaar is dat zeker waard. Betaal dus geen verzendkosten.
webcare-15 08-11-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Wilmah!

Marja 08-11-2023

Bol verkoopt een groot assortiment aan artikelen, welke vaak ook gratis verzonden worden. Dit merk je soms wel in de prijs, want het artikel is soms duurder dan elders. Toch bestel ik er regelmatig iets, want dat weegt niet op tegen de goede service van Bol. Je kan alle bestellingen makkelijk terugzien in je account en, mocht het nodig zijn, dan is terugsturen ook heel eenvoudig en je hebt snel je geld terug. Voor mij al jarenlang een goede winkel!
webcare-15 08-11-2023

We hopen dat je nog heel wat jaren klant bij ons blijft, Marja! 😁

R.A.M. gieles 08-11-2023

…..altijd snel en mega keuze!
snelle levering en met select wordt echt als klant gewaardeerd!
nog nooit problemen gehad en als er per ongeluk wel iets fout ging altijd keurig geholpen!
daarom zijn we blij met Bol!
webcare-15 08-11-2023

Wij zijn blij met jullie als klant! 😊

Liesbeth 08-11-2023

Zeer tevreden over bol. Koop hier al jaren en als ik ergens anders iets zie kijk ik altijd of ze het bij bol ook verkopen. Bij bol ben je zeker dat je bestelling in orde is of dat je je geld terug krijgt. Zeer goede service. Zelfs als je van andere winkels op de website van bol koopt zorgt bol ervoor dat het in orde is of komt.
webcare-15 08-11-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Liesbeth! 😀

Anja de Bruyne 08-11-2023

Als je iets snel nodig wil in huis hebben Moet jij echt bij BOL.com bestellen!
Zij hebben echt bijna alles wat er te koop is; soms iets duurder, echter als ( jij 1x per jaar €.11,99 betaald zijn alle bezorgkosten bij Bol gratis) je bezorgkosten moet betalen bij andere aanbieders , komt BOL.com als winnaar eruit. Ik vind het soms ongelofelijk wat zij allemaal verkopen 😁

Bedank voor het mooie compliment, Anja! 😄

Henry in ‘t Veld 08-11-2023

Snelle levering, makkelijk dat er achteraf kan worden betaald. Ruime keuze. Prijs is in verhouding met product.
webcare-15 08-11-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! :)

Joey 08-11-2023

Ik shop graag bij bol .Je kan alles makkelijk vinden en het is betaalbaar.De kwaliteit is prima en er word altijd snel geleverd.De klantenservice is ook top ze lossen gelijk het probleem op als er wat aan de hand is.Ik kan het iedereen aanraden

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Joey! 🙂

Franske 07-11-2023

Gemakkelijke site en alles makkelijk te vinden. Makkelijk te bestellen aan goede prijzen en altijd vlugge en correcte levereing

Bedankt, Franske! 😄

Marijke 07-11-2023

Bol. is een prima online winkel. Ik koop graag via Bol omdat de producten goed zijn en altijd snel geleverd. 98 % van mijn aankopen gaan via Bol. Ik ben erg tevreden!
webcare-15 08-11-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marijke! 😁

Ria 07-11-2023

Ik shop graag en tot volle tevredenheid bij Bol.com Ze hebben een grote hoeveelheid kwaliteits artikelen, makkelijk te bezoeken site, eenvoudige bestel, betaal en retourbeleid en een uitstekende service.
Mijn laatste aankoop (koffiemachine) was door de bezorgdienst ipv thuis, heel ver weg naar een ophaalpunt gebracht. Bol diende een klacht in bij bezorgdienst en stuurde een prachtige verrassing naar mij op. Dus ook bij 'ongemakken' nemen zij hun verantwoordelijkheid.

Je kan altijd op ons rekenen, Ria! 😁

Baden 37 07-11-2023

Bij Bol. weet je zeker dat je krijgt wat je besteld en dan ook nog meestal op[ de afgesproken dag en tijd
webcare-15 07-11-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 🥳

Ann P 07-11-2023

Duidelijke communicatie over leveringen (datum en tijden). Ook als het onverhoopt bij de buren wordt afgegeven.
Fijne winkel en ik ben nog nooit iets tegengekomen dat ze niet hadden!!! Ze doen dat slim met externe leveranciers!
Er is ook altijd nacontrole over de levering. Heel attent!! Zéér tevreden!!
webcare-15 07-11-2023

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Ann! 😄

Kurt 07-11-2023

Ik ben DOL op BOL !

Uitstekende service en kwalitatieve producten voor een bescheiden prijs.

Enorm bedankt! 😁

Peggy 07-11-2023

Ik koop al jaren bij Bol.
Zeer tevreden en nooit klachten gehad
Ze doen wat ze beloven, snelle levering en altijd kwaliteit
Ik word goed op de hoogte gehouden en betaling zoals het mij uitkomt
Top Bol. ga zo door en ik blijf nog jaren een tevreden klant

Gaan we doen, Peggy! 💪

Cor Goldman 07-11-2023

Betrouwbaar en veelal snelle levering. Klantenservice ook prima met snelle reacties!

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Cor! 🙂

Fravon 01-11-2023

Ik bestel al jaren mijn producten bij Bol en voornamelijk boeken. Wat ik vooral zo fijn vind is de snelle levering en dat je het ook bij een postagentschap kan laten afleveren. Betaling achteraf vind ik ook een pluspunt omdat ik eerst kan bekijken of het product bevalt voordat ik moet betalen.
Ik heb paar keer contact gehad met de klantenservice omdat ik dan een boek bestelde maar een ander product geleverd kreeg.
Retourneren is geen probleem en het geld wordt dan ook snel terug gestort. Klantenservice is ook erg vriendelijk en behulpzaam

Enige minpuntje vind ik bij de boeken dat deze altijd in te grote dozen geleverd worden waardoor de boeken los in de doos liggen en vaak beschadigen. Probleem zou opgelost kunnen worden door wat papier erin te doen of dozen op maat.
webcare-15 01-11-2023

Heel erg bedankt voor je review en je feedback. We nemen het mee, Fravon! 😊

SK 31-10-2023

Heel tevreden over het zoeken op de website, de levering van producten en mogelijkheden voor retourneren. Het aanbod is ook erg uitgebreid door de samenwerking met andere partners. Ik heb in 8 jaar nog maar 1x gebruikt gemaakt van de klantenservice en dat ging heel soepel. Top!
webcare-15 31-10-2023

We hopen dat je nog heel wat jaren klant bij ons blijft! 😀

S. Versteeg 30-10-2023

Fijne online winkel. Vaak levering al de volgende dag. Keuze om te betalen zodra je je bestelling hebt ontvangen.
webcare-15 31-10-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 🥳