Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1822 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M 06-08-2024

Een vriendelijke en makkelijke shop om
Dingen te vinden wordt altijd keurig netjes aangeven wanneer het pakket aankomt

Heel erg bedankt! 😊

Sinne 06-08-2024

Veel keus,redelijke prijzen, goede retourservice.
Snelle levering,prima klantenservice

Je kan altijd op onze klantenservice rekenen, Sinne! 👍

bollieneke 06-08-2024

Over alle bestellingen zeer tevreden, snelle leveringen goed verpakt en goede prijzen.
Bol 07-08-2024

We doen onze uiterste best je zo tevreden te houden! 😀

Harry B 06-08-2024

Bol is gebruiksvriendelijk erg gemakkelijk om wat te bestellen snelle levering je krijgt direct info wanneer geleverd

Bedankt! 😁

Cilla 06-08-2024

Je kan alles vinden op de webwinkel. De levering is steeds snel en correct. Ik ben blij met de service

En wij zijn blij met jou, Cilla! 🙂

Gertjan 06-08-2024

Alles wat je zoekt kun je hier vinden .
Met goed zoeken tegen een mooie prijs.
Ook wordt je goed op de hoogte gehouden voor de aflevering.

Bedankt! 😁

aad 06-08-2024

alles klopt als een bus en er wordt heel snel geleverd. Van harte aanbevolen.

Dankjewel! 😊

Jan- Den haag 06-08-2024

betrouwbaar en snelle levering van het product. Bezorging goed ingepast en zoals gewenst.
Bol 07-08-2024

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen! 😄

Richard 06-08-2024

Via Bol.com bestel ik op een veilige en snelle manier mijn aankopen. Levering is altijd via betrouwbare bedrijven en de leverng is vooraf binnen de aangemelde tijd binnen.
Goed en duidelijke productomschrijving.
Bol 07-08-2024

Samen met de bezorgdienst doen we onze best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, Richard! 💪

Bart 06-08-2024

Heldere site. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en goede communicatie. Shop hier al jaren en heb hem bij al mijn vrienden en familie aanbevolen met bovenstaande argumenten.

Bedankt dat je ons aanbeveelt, Bart! 😀

Jokehm 06-08-2024

Bol is mijn eerste go to website wanneer ik op zoek ben naar een boek of een ander product. Achteraf betalen als mogelijkheid, duidelijke communicatie en eens bij problemen goed geholpen.
Bol 07-08-2024

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 🥳

Danny 06-08-2024

Ruime keuze van artikelen en het gemak van achteraf betalen. Artikelen worden snel geleverd en je wordt nauwkeurig op de hoogte gehouden via de mail. Mocht een artikel niet bevallen, dan kan je het snel en eenvoudig retour sturen.
Klantenservices is ook TOP, mocht je daar gebruik van maken.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Danny! 🙂

Willem Wijkhuizen 06-08-2024

Altijd keurig op tijd leveren , komt het via derden komt de vraag van bol.com of de levering goed gegaan is. Ook goed met garantie geven juist ook bij derde leveranciers .
Kortom zeer tevreden
Bol 07-08-2024

We doen er alles aan om dit zo te houden, Willem! 😁

Rob 06-08-2024

Tevreden over Bol. Leuke en makkelijke website. Als je op zoek bent naar bepaalde producten, kan je goed bij Bol. terecht. Ook via externe verkopers. Als er iets mis is, vind ik dat je makkelijk contact kan opnemen met de klantenservice. Ik ben in het verleden een keer goed geholpen met een product dat ik besteld had en ik iets heel anders kreeg. Ik bestel regelmatig bij Bol. en ik vind het gewoon prettig om bij Bol. te bestellen. Je wordt goed op de hoogte gebracht over je bestelling en betalen gaat via je account. Kan zeker Bol. aanraden.

Heel erg bedankt dat je ons aanbeveelt, Rob! 😊

Jean m. 06-08-2024

Steeds duidelijke informatie. Correcte verwerking. Bij problemen steeds onmiddellijke oplossing. Perfecte voorwaarden voor regelmatige en correct betalende klanten.

Bedankt, Jean! 😄

Wilma 06-08-2024

Bol.com heeft een zeer uitgebreid assortiment, mede ook door externe partners. Snelle leveringen, uitstekende garantie en retourenafhandeling. Mogelijkheid voor betaling achteraf. Wanneer ik iets nodig heb, kijk ik eerst even bij Bol, omdat ik weet dat het vertrouwd is om daar te bestellen.
Bol 07-08-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Wilma! 😃

Corrie Romeijn. 06-08-2024

Voor Bol is niets te Dol. Mijn vrouw en ik bestellen regelmatig via Bol artikelen. Nooit gedoe of anders, snel en zeer goed en nog nooit een misser ondervonden.
Bol 07-08-2024

We zijn blij om te lezen dat jullie zo te spreken zijn over ons, Corrie! 😃

Martin 06-08-2024

Als ik bij bol.com bestelt weet ik wanneer ik mijn artikel binnen heb.Dat geef mij de door slag.En ze hebben alles. En zijn producten die je ergens anders niet kan vinden en bij bol bijna altijd.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Martin! 😁

Gerard Jansen 06-08-2024

Handig en snel .
Alleen sommige producten Voldoen niet ,wat je er van verwacht dat is jammer.!

Bedankt voor je review en feedback, Gerard! 😀

Angelique 06-08-2024

Ik ben blij met bol. Com het is een betrouwbare en fijne site
De service is goed
De kwaliteit wordt ook beschermd
Ook met een probleem wordt alles netjes opgelost
Ik bestel met regelmaat bij bol

En wij zijn blij met jou, Angelique! 🥳

Leen 06-08-2024

Alles wat ik via Bol bestel, komt altijd op het afgesproken tijdstip in huis.. Verpakking is degelijk de enorme omdozen van voorgaande jaren worden kleiner. Bol is goed met het milieu bezig.
Zeer tevreden.

Bedankt voor de complimenten, Leen! 😊

D. 06-08-2024

. Alles makkelijk in de app te vinden. Snelle levering (post heeft vaker vertraging) up to date houden wat betreft levering

Bedankt! :)

Bart 06-08-2024

Ik koop meestal "verkocht en Verzonden door Bol.com" . Tot nu toe altijd positieve ervaringen gehad.
Snel geleverd en competittieve prijzen tot goedkoopste.
Terugsturen is gratis en verloopt vlot alsook de terugbetaling.
Bol 07-08-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je alleen maar positieve ervaringen zult behouden, Bart! 🙂

Matty 06-08-2024

Door positieve ervaringen van deze winkel,positief in de zin van ,
Goede producten. En ruime keus ,soms valt een product wat tegen.
Product omruilen of terug sturen, is gratis en gaat makkelijk, en wordt snel geregeld.
Zelf na maanden mocht een product niet naar behoren werken.
Is terug sturen geen probleem.
Je ontvangt dan het aankoop bedrag redelijk snel terug op je rekening.
Producten die je zoekt zijn makkelijk en snel op hun web site te vinden.
Ze maken waar wat ze beloven.
Vandaag voor 23,99 uur besteld, morgen in huis.
Enige uitzonderingen daar gelaten.
Ik mag graag bij deze winkel schoppen en indien nodig ook kopen.

Bedankt dat je klant bij ons bent, Matty! 😄

joajean 06-08-2024

Hele goede kwaliteit van de producten snelle levering,goed verpakt,en prima klantenservice,klantvriendelijke website
Bol 07-08-2024

We vinden het fijn dat je zo tevreden bent! 😃