Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Liza 23-01-2024

Bol heeft eigenlijk altijd wel waar ik naar op zoek ben. Producten worden op tijd geleverd, natuurlijk gaat er wel eens wat mis maar dat wordt altijd netjes opgelost door de klantenservice.
De website en de app van Bol zijn ook zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk en dus makkelijk in gebruik.
Je hebt verschillende keuzen qua bezorging, je kan het thuis laten bezorgen, afhalen bij het postkantoor of supermarkt of pakketjes automaat. Kortom als ik iets wil bestellen is bol wel echt de eerste website die ik bezoek en ik raad deze website aan.

Enorm bedankt dat je ons aanbeveelt, Liza! 😊

Niek 23-01-2024

Ze hebben veel. De leveringen zijn meestal op tijd. De site is gebruiksvriendelijk. Hun select-optie is prima. Groot nadeel is dat je geen kaartje meer kunt mee laten sturen als het om een kadootje gaat (dat kon vroeger wel)

Bedankt voor je review en feedback, Niek! 😄

Ger van Houdt 23-01-2024

Bestelling werd op de afgesproken datum en in goede staat afgeleverd.
Product was zoals zoals wij verwacht hadden.
kortom goede winkel.
webcare-15 24-01-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 😀

huibo 23-01-2024

overzichtelijk /snelle levering / vriendelijke klantenservice , netjes afgeleverd.
ook bij problemen goed geholpen .

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Huibo! 😊

Wiel Alers 23-01-2024

Alles makkelijk te vinden en yes online winkelen is easy
Super Bol !! Tevreden , wel soms niet op tijd leveren maar altijd ok
Kortom Bol is mijn online winkel
webcare-15 24-01-2024

Heel erg bedankt voor het mooie compliment! 😄

Frans 23-01-2024

Geweldige shop die doet wat hij zegt.
Snelle levering en een goeie communicatie.

Bedankt! 😁

Bol is een prima webwinkel. 23-01-2024

Erg veel keuze. Meestal zijn de spullen die ik wil bestellen op voorraad. Ook zijn de prijzen vaak lager dan bij andere aanbieders. Levering verloopt in mijn geval altijd goed.
Als ik iets terug wil sturen, omdat het bestelde spul tegenvalt, gaat dat tot nu toe probleemloos. Omdat ik "Select"-klant bent, kan het retourpakket zelf thuis opgehaald worden.
Kortom, ik ben zeer tevreden over Bol.com...
webcare-15 24-01-2024

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden bent en blijft! 😀

Joop 23-01-2024

Altijd alles mooi op de afgesproken tijd en goede service bij eventuele problemen.

Dit doet ons goed om te lezen, Joop! 😊

Ali Osman 19-01-2024

goede prıjs huge kortiıng en sneeler delivery. dat is helemal pragtıg en sneller
webcare-15 19-01-2024

Bedankt! 😊

Charlotte 17-01-2024

Groot assortiment, plezierige webshop met goede filters en veel reviews mbt artikelen, snelle levering, misschien wat duurder dan rechtstreeks kopen, maar daar staan de lagere/geen bezorgkosten tegenover.

De keuze is reuze! 🤩

Arjen van den Bosch 17-01-2024

Bol.com vind ik één van de betere internet winkels. Breed assortiment, goede en snelle service. Handig met betalen na ontvangst van de artikelen.

Bedankt voor het compliment, Arjen! 😁

Ikke 17-01-2024

Super service bij bol. Ze helpen als er een defect is aan je apparaat, leveren snel.
webcare-15 17-01-2024

Superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! 😀

M.D. Huisman 17-01-2024

Bol.com heeft over het algemeen een bijzonder snelle levertijd én een hele fijne klantenservice. Ik koop daar dan ook graag én vaak. Zelfs als ik er soms net iets meer moet betalen dan bij een ander. Enige minpunt is het soms snel variëren van prijzen waardoor ik weleens het gevoel heb te veel te betalen. Enfin, ook in dit geval was Bol nog wel het goedkoopst. En overigens levert Bol ook plezierig en snel grote spullen zoals witgoed via bezorgservice Dynalogic. Ook een heel fijn bedrijf. Als het elders niet duidelijk goedkoper is, geniet Bol dus altijd bij mij de voorkeur.
webcare-15 17-01-2024

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 🙂

Lizzy 17-01-2024

Ze zijn supersnel met leveren en je kan zelfs kiezen wanneer en waar je de bestelling wilt ontvangen. Met vragen kan je gewoon chatten en wordt je vriendelijk geholpen. Ook met een defecte bestelling zijn ze top, ik heb de dag erop al een nieuwe levering gekregen (uiteraard gratis )

Bedankt! 😄

Andrew567 17-01-2024

Al jaren klant bij Bol en heel tevreden over de service ,de aankopen word steeds op een vlotte en correcte manier verstuurd en het aanbod word blijkbaar steeds groter ,een aanrader
webcare-15 17-01-2024

We hopen dat je nog meer vele jaren klant bij ons blijft! 🙂

Filips Cloots 16-01-2024

uitgebreide keuze, meestal vlotte levering, soms vergelijken met andere leveranciers
webcare-15 17-01-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best je bestelling zo snel mogelijk te leveren, Filips! 💪

Wil 16-01-2024

De spullen die ik koop,komen altijd op tijd netjes verpakt en altijd met de garantie als het onverhoopt niet goed is mag het terug.
Ik ben erg blij met Bol.

En wij zijn blij met jou, Wil! 😄

Leo 16-01-2024

Ik heb zeer positieve ervaringen met BOL . Een winkel met concurrerende prijzen en als er een keer iets is wordt het netjes opgelost. Kortom als ik iets via internet bestel kijk ik eerst bij BOL.
webcare-15 16-01-2024

Superfijn om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt, Leo! 😁

Harrie 16-01-2024

Ik koop m'n spullen graag bij Bol. Goede kwaliteit van hen en hun partners. Snelle levering, afleveren ook mogelijk bij PostNL punt.

Toch een puntje van kritiek.
Jaren geleden heb ik een naam opgegeven die geplaatst wordt bij een review. Ik wil die reviewnaam wijzigen, maar dat schijnt onmogelijk te zijn. Jammer!
webcare-15 16-01-2024

Bedankt voor je review en je feedback!

Betty 16-01-2024

Hele fijne site om te shoppen. Steeds groter assortiment en met Select altijd gratis bezorgd op een moment dat het mij uitkomt en ik word op de hoogte gehouden.
1x had Postnl het pakket niet afgeleverd, (terwijl ik wel thuis was trouwens) en bleef het ergens "hangen" bij de post. Voor Bol geen probleem, het pakket werd opnieuw opgestuurd en Bol wachtte tot Postnl het terugstuurde. Intussen was het product in de aanbieding dus ik kreeg ook nog het verschil als cadeaubon in mijn account
webcare-15 16-01-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Betty! 🙂

Imelda 16-01-2024

Ik vind de website goed en overzichtelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Er staat veel informatie op de site. De bezorging is prima en snel. Ze houden je goed op de hoogte.

Bedankt! 😁

ruud kamphuis 16-01-2024

Fijne webwinkel waar bijna alles te vinden is. Doordat ik ook select erbij genomen heb is de bezorging duidelijk af te stemmen met wanneer ik thuis ben. Gaat er iets mis dan is een telefoontje of mail genoeg om mij verder te helpen.
De aanbiedingen zijn goed en vaak goedkoper dan elders.
webcare-15 16-01-2024

Heel fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze Select service, Ruud! 😊

Willem van D, Amstelveen 16-01-2024

Zeer betrouwbaar. Uitstekende help- en klantendesk. Artikelen komen voor 99% op afgesproken tijd.
Al jaren erg tevreden.
webcare-15 16-01-2024

We hopen dat je nog heel wat jaren bij ons blijft bestellen, Willem! 😄

Tamy Achellal 15-01-2024

Bol.com komt zijn woord na. De bestelling is snel en zo als aangegegeven bezorgd.

Bedankt! 😊

Ton Franken 12-01-2024

Bestelde artikel functioneerde niet vanuit de verpakking. Dat moet je volgens Bol een nieuw artikel bestellen en betalen. Dan het kapotte artikel retour sturen, vervolgens krijg je daarvan je geld terug. Het duurt vervolgens heel erg lang voordat je je geld terug hebt. Ongeveer 10 dagen 😞.
webcare-15 12-01-2024

Beste Ton,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.