Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Frans 18-12-2023

Iets nodig,Bol.com is mijn eerste zoekactie. Makkelijke en zeer overzichtelijke site. Zoeken,bestellen,afrekenen en meestal zeer snel in huis

Bedankt dat je bij ons winkelt. Frans! 😄

Anoniem 18-12-2023

Ik vind hier altijd het juiste product en het wordt bijna altijd de volgende dag bezorgd.
webcare-15 19-12-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 💪

Job 16-12-2023

PlayStation 5 besteld op 30 november, vandaag 16 december nog niks binnen.
Meerdere keren contact gehad met klantenservice, en moest maar wachten op de zogeheten 'partner'
Vandaag weer contact gehad, en kon alleen geld terug krijgen, maarja playstation 5 in black friday weekend gekocht, dus ben nu veel duurder uit.

Was echt geen andere optie te bedenken door bol. Volgende keer bestel ik lekker ergens anders.

Beste Job,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol

Gerrit 15-12-2023

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit teleurgesteld ben geweest in een aankoop bij Bol.com. Prettig navigeren en laten afleveren op een Post.NL punt wanneer ik niet thuis ben. Levering vrijwel altijd op de aangegeven dag, zeker via de eigen Bol.com webshop. Niet altijd de allergoedkoopste, maar zeer betrouwbaar en kwaliteit heeft nu eenmaal een prijs.
webcare-15 19-12-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit teleurgesteld raakt, Gerrit! 😊

Jacco 13-12-2023

Koop regelmatig via Bol.com. De app werkt fijn, kan werkelijk waar bijna alles vinden en vaak voor de scherpste prijs. Levering is meestal volgende dag.
Laatste aankoop was een Gimbal.

Veel plezier met je Gimbal, Jacco! 😀

Anja 13-12-2023

Ik vindt het erg divers en je kan makkelijk dingen vinden die je zoekt, vindt je iets niet dan is klantenservice er om je helpen of je in de goede richting te wijzen
Ik heb veel plezier bij het bestellen. Want je krijgt een overzicht , wat je besteld hebt ,wanneer het ongeveer aan komt , en achter af vragen ze hoe en wat er goed of mis is gegaan . Dus leuk winkelen :-)

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Anja! 😄

Leonie 12-12-2023

Heb je iets nodig en ga je zoeken, kom je veel en vaak bij Bol.com uit. Waarom, simpelweg omdat je via dit platform vele leveranciers kunt bereiken die anders niet naar voren komen. Niet altijd de goedkoopste, maar wel altijd de snelste levering. Je kunt vertrouwen op wat er beloofd wordt. Dat vind ik nog wel het belangrijkste van alles. Erop kunnen vertrouwen dat wat je koopt goed is, zo nadat je het ook zeer gemakkelijk retour kunt sturen. Ik ben erg tevreden over Bol.
webcare-15 13-12-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden met ons bent, Leonie! 😊

Fredje 12-12-2023

Bij Bol. een bestelling plaatsen, geeft je de zekerheid van een correcte en snelle levering van je aankoop.

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Fredje! 😁

marjan faber 08-12-2023

Ik koop al heel wat jaren bij bol.com .
Het is een betrouwbare website .
Ze verkopen goede producten .
het is altijd op tijd en goed verpakt..
De medewerkers zijn behulpzaam aan de telefoon als je ze nodig heb
webcare-15 12-12-2023

We hopen dat je nog heel wat jaren klant bij ons blijft, Marjan! 😄

Rudi 06-12-2023

Goede online winkel waar je (bijna) alles kunt vinden wat je nodig hebt. Duidelijke bestelvoorwaarden en -mogelijkheden.
Eenvoudige retourservice.
Waarom ik geen 10 geef?
- Zoeken met filters werkt zeer matig.
- Prijs, vaak zijn de producten elders goedkoper.
- Als je een moeilijke vraag hebt moet je eerst langs de bot zien te komen, dat is al lastig en dan is maar afwachten of je een medewerker te pakken krijgt.
Maar buiten deze verbeterpunten ben ik zeer tevreden over Bol.
webcare-15 12-12-2023

Heel erg bedankt voor de complimenten en feedback punten, Rudi! Dat waarderen we 😊

RCopal 06-12-2023

Ik koop regelmatig bij bol. Dit varieert van batterijtjes die ik lokaal niet kan kopen tot een e-reader, speelgoed. Heb tot nu toe enkel positieve ervaringen. Ook net het retourneren als iets niet voldoet. Is mij nog naar 2x overkomen in de vele jaren dat ik bij bol bestel. Ook het bedrag wat je dan retour ontvangt altijd snel geregeld. Ook de ontvangst van de bestelde producten verloopt tot nu toe vlekkeloos. Het staat er altijd duidelijk bij wat je kunt verwachten en van wie. Voor mij een betrouwbare leverancier!

Bedankt! 😁

arjan 06-12-2023

Grote assortiment en goede service en communicatie mogelijk heden.
ook met de bot snelle oplossingen.
contact is prima via de email.
webcare-15 06-12-2023

We vinden het belangrijk om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, Arjan!

Jan 06-12-2023

Bol is een webwinkel waar ik vaak koop. Ze hebben bijna alles wat je zoekt en vaak voor een scherpe prijs, niet altijd trouwens. Als er iets niet in orde is met een artikel, wordt het snel en correct opgelost. Je kunt ook zonder risico een artikel laten komen als je denkt dat het voor jou de juiste is, is het niet wat je nodig hebt, dan kun je het gewoon terugsturen, zelfs meerdere keren zonder klagen. Heerlijk dat je vol vertrouwen kunt kopen...ik ben nog niet teleurgesteld.

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Jan! 😀

Han 06-12-2023

Makkelijk, goed gesorteerd, snel, geen verzendkosten.
Vandaag bestellen morgen in huis
webcare-15 06-12-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 💪

ananda 05-12-2023

snelle en correcte levering hoewel sommige dingen in belgie niet kunnen worden geleverd

Bedankt, Ananda! 😁

Greta 05-12-2023

Het is fijn om een product te kopen bij Bol.com omdat het aanbod divers is en de levering snel plaatsvindt. De service is prima en de prijsstelling competitief .
Kortom; prettig “winkelen”!

Fijn dat je zo'n goede ervaring hebt, Greta! 😄

Ivon 05-12-2023

Bol heeft bijna alles en zeer goede service en levert zoveel mogelijk op tijd, het ligt natuurlijk ook aan de bezorg dienst!

Bedankt voor je review, Ivon! 😁

Frank 05-12-2023

Ruim assortiment en de levering gaat bijzonder snel.
Duidelijke opgave van levertijd en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang
webcare-15 06-12-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Frank! 😊

Ger 05-12-2023

Goeie communicatie en goede service. Ze maken waar wat ze beloven. Ook als er iets retour moet.
webcare-15 06-12-2023

Heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Ger!

Vanessa 05-12-2023

Iets nodig, je vindt het bij Bol. En steeds aan de beste prijs.
Ook de communicatie na aankoop verloopt steeds vlot en eerlijk. Een echte aanrader.

Bedankt! 😊

Leo 29-11-2023

We kopen al geruime tijd bij Bol.com en steeds tot volle tevredenheid. Dus wat ons betreft “ga zo door”
webcare-15 30-11-2023

Gaan we doen, Leo! 💪

KO 29-11-2023

Goede Prijs kwaliteit, snelle levering en bij problemen mee denkend oplossend.
webcare-15 29-11-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice!😁

Rick 29-11-2023

ben al jaren klant bij Bol.com, en koop er regelmatig naar alle tevredenheid, snelle levering, mocht er iets niet
goed gaan wordt het snel opgelost. en 9 van de 10 keer zijn ze goedkoper dan andere.
webcare-15 29-11-2023

We hopen dat je nog heel wat jaren klant bij ons blijft, Rick! 😄

Jolanda 29-11-2023

Wij zijn blij met bol een goede service, snelle bezorging en retourneren wordt ook snel afgehandeld.
We zijn laats 3 doe het zelf zaken af geweest maar konden daar het product niet krijgen bij bol geen probleem en binnen een dag in huis.
Ook heb ik een kobo plus abonnement via bol en dat werkt perfect!
Ook het bezorgen in de budbee is prettig omdat we overdag toch niet thuis zijn.
webcare-15 29-11-2023

Heel fijn om te lezen dat je dat zo tevreden bent, Jolanda! 😁

Henk 29-11-2023

De algemene service van BOL is snel achteruit gegaan, laten fietskoerier Cycloon pakjes bezorgen. We kunnen beter zeggen: “We hebben u gemist”, terwijl je gewoon thuis zat te wachten. Personeel in overvloed die al de niet geleverde pakketjes moeten verwerken, spreken we dan over een groene keuze😉. De BOL dozen zijn te duur geworden, vandaar dat we klakkeloos een adres label op de originele verpakking plakken. Tegenwoordig zijn er meerdere goedkopere online winkels met een betere service dan BOL, ik beveel BOL niet aan.

Beste Henk,

Chantal van bol.