Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Ann P 07-11-2023

Duidelijke communicatie over leveringen (datum en tijden). Ook als het onverhoopt bij de buren wordt afgegeven.
Fijne winkel en ik ben nog nooit iets tegengekomen dat ze niet hadden!!! Ze doen dat slim met externe leveranciers!
Er is ook altijd nacontrole over de levering. Heel attent!! Zéér tevreden!!
webcare-15 07-11-2023

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Ann! 😄

Kurt 07-11-2023

Ik ben DOL op BOL !

Uitstekende service en kwalitatieve producten voor een bescheiden prijs.

Enorm bedankt! 😁

Peggy 07-11-2023

Ik koop al jaren bij Bol.
Zeer tevreden en nooit klachten gehad
Ze doen wat ze beloven, snelle levering en altijd kwaliteit
Ik word goed op de hoogte gehouden en betaling zoals het mij uitkomt
Top Bol. ga zo door en ik blijf nog jaren een tevreden klant

Gaan we doen, Peggy! 💪

Cor Goldman 07-11-2023

Betrouwbaar en veelal snelle levering. Klantenservice ook prima met snelle reacties!

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Cor! 🙂

Fravon 01-11-2023

Ik bestel al jaren mijn producten bij Bol en voornamelijk boeken. Wat ik vooral zo fijn vind is de snelle levering en dat je het ook bij een postagentschap kan laten afleveren. Betaling achteraf vind ik ook een pluspunt omdat ik eerst kan bekijken of het product bevalt voordat ik moet betalen.
Ik heb paar keer contact gehad met de klantenservice omdat ik dan een boek bestelde maar een ander product geleverd kreeg.
Retourneren is geen probleem en het geld wordt dan ook snel terug gestort. Klantenservice is ook erg vriendelijk en behulpzaam

Enige minpuntje vind ik bij de boeken dat deze altijd in te grote dozen geleverd worden waardoor de boeken los in de doos liggen en vaak beschadigen. Probleem zou opgelost kunnen worden door wat papier erin te doen of dozen op maat.
webcare-15 01-11-2023

Heel erg bedankt voor je review en je feedback. We nemen het mee, Fravon! 😊

SK 31-10-2023

Heel tevreden over het zoeken op de website, de levering van producten en mogelijkheden voor retourneren. Het aanbod is ook erg uitgebreid door de samenwerking met andere partners. Ik heb in 8 jaar nog maar 1x gebruikt gemaakt van de klantenservice en dat ging heel soepel. Top!
webcare-15 31-10-2023

We hopen dat je nog heel wat jaren klant bij ons blijft! 😀

S. Versteeg 30-10-2023

Fijne online winkel. Vaak levering al de volgende dag. Keuze om te betalen zodra je je bestelling hebt ontvangen.
webcare-15 31-10-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 🥳

Thea 25-10-2023

Ik koop regelmatig bij bol.com en heb nog nooit meegemaakt, dat ze niet zijn nagekomen wat er beloofd werd!

Bedankt dat je bij ons winkelt, Thea! 😄

jkw 25-10-2023

bij bol is de product omschrijving erg precies je ziet wat je krijgt. ook de levertermijn is duidelijk en wordt nagekomen of men communiceert er duidelijk over dat het kan afwijken .
ook het navragen er je het product heb ontvangen en in welke staat.

en ook mocht het nodig zijn hun retour beleid is duidelijk
webcare-15 26-10-2023

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

Henriette 25-10-2023

Bij bol vind ik vaak wat ik zoek op het gebied van boeken, speelgoed voor mijn kleinkind, luxe woonartikelen zoals bijvoorbeeld vaasjes. Bol heeft duidelijke communicatie op terrein van bestelling en levering, en ook plezierig: achteraf betalen, tenminste als het aanschafbedrag niet al te hoog is. Sinds coronaperiode koop ik veel op bol en wat mij betreft blijft dat zo.
webcare-15 26-10-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Henriette! 😊

Bert 25-10-2023

Duidelijke communicatie na een bestelling.
Snelle levering en altijd binnen de afgesproken tijd.
Ruilen zonder problemen.
Altijd leuke mailtjes met de nieuwe aanbieders.

Bedankt! 😁

Jolanda. 25-10-2023

Ik bestel veel bij Bol. Het is een hele fijne website, snelle levering en goede service achteraf. Ook de klantenservice is goed bereikbaar.
webcare-15 26-10-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd op onze klantenservice rekenen, Jolanda! 🙂

tamara 25-10-2023

zeer ruim assortiment, geregeld afprijzingen te vinden.
steeds een goede service betreft aankoop, verzending.
makkelijke site, alsook voor het vinden van produkten.

kortom altijd al goed behandeld als klant
webcare-15 26-10-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Tamara!

Martin 25-10-2023

Klantvriendelijkheid. Je kan alles duidelijk vinden. Service perfect. Bij vragen wordt he vriendelijk en duidelijk te woord gestaan

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Martin! 😀

Helena 25-10-2023

Bol.com vind ik echt super. De service, get snelle leveren, producten ook als ze niet bevallen kun je het retouren. Klantenservice erg behulpzaam..kortom heel blij met bol.com.

Wij zijn blij met jou als klant, Helena! 🥳

Belfy 25-10-2023

Bol is terecht de marktleider van de webwinkels. Duidelijke website en snelle levering. Ik had laatst een probleem met een produkt en Bol heeft het onmiddellijk vervangen terwijl de leverancier nog niets van zich had laten horen. Klasse!

Bedankt! 😄

24-10-2023 25-10-2023

Al jaren bestel ik artikelen bij Bol.. Ze hebben veel artikelen die overzichtelijk op hun website staat. Vaak zijn er aanbiedingen die ook makkelijk te vinden zijn. Bestellen is makkelijk en je kan op verschillende manieren betalen. Je kan de artikelen ook op diverse manieren laten bezorgen..Kortom ik ben zeer tevreden over Bol..het enige minpunt is de verpakking, dat kan duidelijk wat minder anders had ik een 10 gegeven.
webcare-15 26-10-2023

Bedankt voor je review en je feedback! 😄

Arie 24-10-2023

Je vind er , door al de aangesloten winkels altijd wel wat je zoekt. Daarnaast is de service zeer goed.
webcare-15 26-10-2023

Superfijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service! 💪

Ar 24-10-2023

Hun assortiment is ontzettend ruim. Ik kan bijna alles vinden wat ik nodig heb. Wat ik erg belangrijk vind is de medewerking die je krijgt als iets niet goed is. Geen gezeur. Sturen vaak een nieuw product op.
Ik vind de prijzen goed.
Ik kijk altijd eerst op hun site als ik iets nodig heb.
webcare-15 24-10-2023

Je kan voor vragen of bij problemen altijd rekenen op onze klantenservice! 😁

Rick 24-10-2023

top website, bestel; er al jaren en naar volle tevredenheid, nooit geen problemen altijd op tijd geleverd en ze hebben er van alles,
mocht er wat retour gaan dan is dat ook zo geregeld.
webcare-15 24-10-2023

We hopen dat je nog heel wat jaren klant bij ons blijft, Rick! 😊

Toine 24-10-2023

I have ordered often on bol.com but this last year their delivery service became very bad and especially the way they handle the customer service following all the mess caused by the delivery company.

Eventho it is an easy way to consume, I won’t place any order there anymore because a company like this doesn’t deserve to be supported by the public if they fail to solve issues their fellow customer encounter.

I am aware that it might be only 0,5% of their order that goes wrong bit it doesn’t justify the fact that they absolutely don’t put any effort in this.

Hi Toine,

Thank you for your review. I would like to ask you to send an e-mail to klantenservice@bol.com with a description of the complaint and an order number/customer number. You can also reach us by phone at NL: 030-3104999 / BE: 027-885999. As soon as we have received your email, we will contact you as soon as possible.

Kind regards,
Chantal from bol.

Drieband 24-10-2023

Zeer goede website en app. Kiezen en bestellen is als een fluitje van een cent. Groot voordeel met kiezen voor ´select´ (verzendkosten reductie). Betalen direct of uitgesteld, geen probleem.

Bedankt! 😁

DPGr 24-10-2023

Bol.com doet wat het zegt. De site is duidelijk. De levering van goederen is snel. Ik koop regelmatig bij Bol.com en ben tot op heden zeer tevreden.
webcare-15 24-10-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 🙂

Rob Spieker 24-10-2023

Prettige webshop met veel keuze en makkelijke mogelijkheid tot bestellen en betalen.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Rob! 😀

omavier 24-10-2023

Ik ben echt dik tevreden over Bol.com super goede ervaringen met deze web winkel niets aan toe te voegen verder!!!
webcare-15 24-10-2023

Enorm bedankt voor de complimenten! 😁