Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Jeannette 20-09-2022

Ik bestel al jaren regelmatig bij Bol. De levering is altijd goed. Als er problemen zijn, wat bijna niet voorkomt, wordt het heel snel naar tevredenheid opgelost. Ook wordt ik regelmatig op de hoogte gehouden van acties. Ik ben een zeer tevreden klant.

Jos954 20-09-2022

Bol levert doordat het ook een platform is een ruim en concurrent assortiment, waarin een ruime keuze gegarandeerd is. Bol zorgt voor een correcte en vlotte bezorging. In het enkele geval dat er iets verkeerd gaat is de service achteraf zeer klantgericht; nooit gedoe of gezeur. Kortom een uitmuntende webshop.

Ton 20-09-2022

Groot assortiment, marktconforme prijzen. Snelle levering als artikel op voorraad is. Regelmatig leuke aanbiedingen.

Cobie van der Gaast 20-09-2022

Ik bestel al jaren bij bol en krijg altijd alles netjes op tijd in huis. Het wil wel eens voorkomen dat iets retour gaat en ook dan, geen probleem. Ik blijf hier zeker winkelen en krijg via de mail alle nieuwtjes en aanbiedingen. Top! Kan het iedereen aanraden. Ook de bijdrage van 10 euro, waardoor alles het gehele jaar door gratis thuisbezorgd word.

Maddie12345 20-09-2022

Ben tevreden over de webshop en app. Ook voor mijn e-books. Werkt simpel en wordt snel bezorgd.

Mh 20-09-2022

Goede winkel waar je een uitbereid assortiment van de dagelijkse zaken kan vinden.
Er wordt niet moeilijk gedaan wanneer er iets retour gaat.

Gerard174 20-09-2022

Ik ben al jaren klant bij Bol.com. Altijd correcte en snelle levering. Als er echt wat is, dan zijn ze behulpzaam en begeleiden tot de zaak is opgelost. Ik ben een heel tevreden klant. Kan het de lezer aanbevelen

Inge 20-09-2022

Prima webshop, handige app. Snelle levering en problemen worden netjes en snel opgelost

Thomas 20-09-2022

Makkelijk te vinden ...makkelijk te bestellen en als er eens iets retour moet geen gedoe. Eigenlijk goed voor alles.

Jill 20-09-2022

Super bedrijf. Groot aanbod en super goede service. Is er iets mis met de bestelling of na gebruik dan doen ze er alles aan om je goed te helpen. Ik ben al jaren een zeer tevreden klant!

Ad Verdonk 20-09-2022

Zeer prettig bedrijf om mee te werken, website is snel en betrouwbaar. Een enorm aanbod. In geval van verkeerd bestellen etc is retourneren geen enkel probleem en wordt vlot en zo "maren" afgewerkt. Product-aanbieders zeuren nooit en staan je te woord indien nodig. Goede combinatie. Geen 10 maar een negen: 1 keer meegemaakt dat de beloofde leverings-dag niet werd behaald, track & trace stil viel. Dit werd niet gecommuniceerd, klein minpuntje.

Jan 20-09-2022

klantvriendelijk groot assortiment snelle levering goed verpakt zeer te vrede

Johan 20-09-2022

Zeer nette persoonlijke behandeling, klantvriendelijk, snelle levering, goede en veilige verpakking, enorm assortiment, houdt je goed op de hoogte met tijd van levering. Kortom je voelt bij Bolcom kind aan huis

Kelly Batavier 20-09-2022

Heeel erg blij met bol.com. Ook select service is heel erg fijn en echt het geld waard! Snelle reactie en nog nooit problemen gehad met retourneren! Ga zo door!.

Rob 20-09-2022

Ik ben blij met Bol.com omdat wanneer dan ook ik iets kan bestellen en vroeger deed ik dit echt voor het gemak maar nu soms uit pure noodzaak omdat ik niet zo mobiel meer ben na een Rug operatie.
De keus is echt heel erg groot door de vele leveranciers die aangesloten zijn bij Bol.com, daar ik wel eens een zeperd gehad hebt met een product en via de leverancier Niet echt goed geholpen werd ,Maar gelukkig gekocht Via Bol.com die hebben ons echt geweldig geholpen Dikke Duim verdiend

Amber 20-09-2022

Ik bestel geregeld bij bol vanwege de ruime keuze producten en met select kan het al heel snel geleverd worden. Select heb je er ook snel weer uit, dus zeker de moeite waard. Als er een keer wel iets mis gaat met de bestelling of bezorging is de klantenservice goed bereikbaar, ze reageren snel en zijn erg klantvriendelijk. Gewoon top!

Marja Scholtes 20-09-2022

Altijd een goede service en alle producten op tijd gekregen ook de producten waren goed verpakt en kwamen heel aan ze hebben ook alles op voorraad zelf oude dingen echt een klasse winkel

Meike22 20-09-2022

Ik bestel met grote regelmaat bij bol.
Maar in de laatste 2 maanden is het al 2x voorgekomen dat een artikel volgens post nl.. bezorgd zou zijn
( email) maar er bij mij niets geleverd was.
Bij contact klantenservice BOL word je dan geadviseerd opnieuw te bestellen ( en betalen) in afwachting van het onderzoek naar waar het pakket is gebleven. Voorstel van mij : stuur me het artikel nogmaals. Gratis. Komt het andere pakket alsnog aan den retourneer ik het. Maar dat kan niet want het pakket is verstuurd door een partner. Huh ? Bij wie koop ik nou ?? BOL toch ? Kortom ik ben er klaar mee. Ik wacht nu al weer 9 dagen op antwoord van BOL over een niet geleverd pakket. Ik vrees dat ik weer naar mijn pakket en geld kan fluiten.

Hans 20-09-2022

Bol is een goede winkel.
Altijd snelle bezorging en zeer nauwkeurig.
Heel veel keuze, wat je ook zoekt kijk eerst op Bol die heeft het op voorraad en tegen een scherpe prijs.
Zeer tevreden over Bol.
Als ik iets nodig heb kijk ik eerst bij hun op de site.

Wilma 20-09-2022

We zijn zeer tevreden over Bol.Com we hebben er veel gekocht en altijd zijn we super tevreden. ik beveel het iedereen aan om via Bol.com te bestellen, lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uit en ze hebben alles.

Anouk 20-09-2022

Echt een prima shop, Bol.com.
Ik zit me rot te verzinnen wat er mis zou zijn. Het enige dat ik kan verzinnen is dat ze met sommige zaken nogal prijzig zijn, maar de klantenservice is ook perfect!

Stephanie 20-09-2022

Ruime sortering, snelle service. Maar wat belangrijker is, fijne en duidelijk oplossingsrichtingen klantenservice die je vriendelijk te woord staan. Ze gaan zelfs een stapje verder om je zo goed mogelijk te helpen! Kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben over bol.com!

HJB 20-09-2022

De veelzijdigheid van producten en regelmatig leuke aanbiedingen nodigen uit om aan te kopen bij of via Bol.com. En enige prijsbewustheid kan dat soms erg interessant maken.

Johan D 20-09-2022

Al verschillende jaren kopen we geregeld iets bij bol.com, nog nooit liep er iets echt mis. Eenmaal telefonisch contact gehad met de klantendienst en uitstekend en vriendelijk geholpen geweest, dus doe zo verder. Ruime keuze en korte leveringstijden.
Bij het, uitzonderlijk, terugsturen van een reeds betaald artikel kregen we ons geld snel terugbetaald.

Irrum 20-09-2022

Ik bestel veel via Bol.com. Met select van Bol.com heb je echt een voordeel. Nooit verzendkosten èn snel bezorgd!!!