Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

T. van der Velden 27-09-2022

Snelle levering. Gemakkelijk betalen. Vragen achteraf bij geen track en trace, of de artikelen geleverd zijn. Ben zeer tevreden met Bol

Ux 27-09-2022

Een overzichtelijke webshop met allerhande producten. Snelle bezorging en prima retourservice.
De SELECT service vrijwaart je van bezorg- en retourkosten. Een toppertje onder de websites

Maikel 27-09-2022

Hele fijne webshop. Altijd goede omschrijving, komt heel soms voor dat product informatie niet helemaal klopt maar dat zou dan ook het enige verbeterpuntje zijn, verder snelle perfecte bezorging. Geen gedoe, ook niet bij retourzending. Product kan soms wat duurder uitvallen maar de service maakt het ruimschoots weer goed 👍

hans 27-09-2022

Bol.com heeft een zeer ruim assortiment, met een ontzettend snelle levering, soms zelfs dezelfde dag en met select nog gratis ook, er kan in sommige gevallen ook op zondag geleverd worden. Het pakketje is goed verpakt en wordt tot aan de deur geleverd. Bol.com is gewoon top!!!

Jeltje 27-09-2022

Hele fijne webshop. Altijd goede omschrijving en snelle perfecte bezorging. Geen gedoe, ook niet bij retourzending, dit gebeurt bijna nooit, maar ook dan geen gedoe. Als ik iets wil of moet bestellen kijk ik altijd eerst bij Bol.com! Echt super!!!

Monique 27-09-2022

Eigenlijk verkoopt Bol alles, niet altijd de voordeligste maar dat maakt de service weer helemaal goed !
Ook het op de hoogte houden vindt ik super !

Nynke Yetsenga 27-09-2022

Goeie service, vaak geen verzendkosten. Bijna alles kun je bij Bol.com kopen. Goeie zoekfunctie. De reviews over de producten zijn duidelijk.

Ron 27-09-2022

Alles duidelijk omschreven. Levering via post nl, op tijd zoals afgesproken. Prima site waar je op kan bouwen.

JvH Haaften 27-09-2022

Prima winkel, vlotte levering, geen gedoe. Dit is wat het moet zijn, ga zo door

Wendy 27-09-2022

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik hou van bol.com. Snelle levering en als er iets is ( zowel jaren als weken) dan komen ze altijd met een oplossing.
Mega goede service dus…… ik koop alles op bol.com

Sanda 27-09-2022

Veel keus, snel en goed bezorgd.
Jammer dat sommige derden partijen er met de pet naar gooien. Halen goede naam Bol.com omlaag

Susan 27-09-2022

Bij Bol.com vind ik meestal wat ik zoek. Het is gemakkelijk om gewoon vanaf je stoel iets te bestellen en het daarna vlot en netjes thuis geleverd te krijgen. Ik kies altijd voor achteraf betalen. Bevalt een aankoop niet dan stuur ik het netjes terug. Hier heb ik nog nooit problemen mee gehad. Is iets niet op voorraad dan kun je ervoor kiezen om een berichtje te krijgen als het product er weer is. Dit is ook handig. Van mij alleen maar lof voor Bol.com

Esther 27-09-2022

prima shop, snelle levering
niet altijd de beste prijs, even goed kijken loont!

Patrick 27-09-2022

Naaimachine gekocht.
In het begin hebben we hem nauwelijks tot niet gebruikt. Afgelopen weken zijn we de naaimachine echt gaan gebruiken en kwamen erachter dat die wat kuren had.
We hebben de naaimachine via bol gekocht maar wel bij een derde partij van hun. Eerst geprobeerd via de derde partij maar dat lukte niet echt.
Nadat we het probleem teruggezet hadden bij Bol , hebben we zonder verdere vragen onze complete aanschafwaarde terug gehad.

Goeie service dus

Brigitta 27-09-2022

Blij met Bol.com. niet alle verkopers die zich hierbij aansluiten zijn even goed maar retourneren of productiefoutjes, het wordt altijd goed opgelost. App werkt fijn, erg overzichtelijk en ik vind snel wat ik zoek. In coronatijd begonnen bij bol regelmatig te bestellen, maar nooit gestopt, scheelt veel tijd!

Chantie 27-09-2022

Bol.com is voor mij de meest betrouwbare website gebleken. Ik kan mij niet herinneren dat er ooit iets mis is gegaan. Van bestellen tot bezorgen en soms ook retourneren, er heeft zich nog nooit een probleem voorgedaan. De prijzen bij Bol.com zijn vaker ook het meest voordelig, wat natuurlijk weer mooi meegenomen is. De keuze is reuze en ze komen na wat ze beloven. Duidelijke communicatie, snelle afhandeling. Bol.com is gewoon een topsite!

Stan 26-09-2022

Ruime keuze, snelle levering (over het algemeen de volgende dag), het gemak van achteraf betalen en met Select zijn geen verzendkosten verschuldigd. Bol is niet altijd de goedkoopste en niet altijd kan er gekozen worden om de bestelling bij een ophaalpunt af te laten leveren. Vandaar geen 10. Verder.....TOP

gabriel 25-09-2022

ik heb deze winkel gekozen voor snelle leveringen goede bediening ik bestel elke maand en heb nog nooit moeten klagen alles word netjes verpakt en geleverd

Hans 24-09-2022

Bol.com is een topwinkel. Snelle levering zonder verzendkosten en een prima klantenservice. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Jan Harmelen 23-09-2022

Ik had een espresso machine besteld en betaald.
De dag later zag ik dat hij een stuk goedkoper is.
Gebeld en zonder moeite werd het prijsverschil terug betaald.
Kijk dat is service.!!!!!!!

Eric 23-09-2022

Handig dat je kan retourneren, wat bij fysieke winkels meestal niet lukt, soms wel duurder maar je moet er ook niet om gaan

MoiraApril 23-09-2022

De service is altijd geweldig bij bol.comheb zeker klachten je wordt altijd goed geholpen

Casper 23-09-2022

Het is een gemakkelijke manier om allerhande dingen te kopen zonder dat je het huis uit moet en achter parking zit te zoeken.
Bol.com heeft een ruim aanbod en de dienst na verkoop is altijd klaar voor een oplossing.
Soms zijn dingen wat duurder dan in de winkel.
Maar tel uw brandstof en parking erbij en je komt gelijk uit.
Ik heb de select wat ook handig is.
Voor mij is bol.com een echte meerwaarde 👍

M.C 23-09-2022

Super blij met bol.com altijd snel en makkelijk te bestellen zonder verzendkosten ook een snelle levering

Etna inductiekookplaat 22-09-2022

snelle bezorging besteld een inductiekookplaat en de volgende dag in huis ik zou wel weer eens bestellen bij bol.com