Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Rob534 20-09-2022

Zoveel te koop in deze winkel.En erg overzichtelijk.Wat ook een pluspunt is dat als iets niet goed is of komt niet aan ze direct actie ondernemen

Corrie 57 20-09-2022

Bol, wij vinden het fijn om bij Bol te kopen. Hele goede ervaring als iets tegenvalt of niet werkt, dan retour en het geld terug. Verder altijd een goed contact plus een enorme keus. Een aanrader vinden wij.

Maud van Sinttruije 20-09-2022

Tot nog toe altijd alles goed gegaan met mijn aankopen
Ze hebben een heel groot assortiment, snelle levering, betaal altijd pas als ik het product heb ontvangen, wat ik zelf heel prettig vind. Niks dan lof over deze webwinkel!

Dick 20-09-2022

Ik koop al jaren via Bol.com. Duidelijke omschrijving en specificaties van de producten. Overzichtelijke website, goed gerubriceerd. Snelle verzending en uitstekend verpakt. Concurrerende prijzen. Producten staan duidelijk weergegeven.

Patricia 20-09-2022

Prima webshop, maak er dan ook vaak en graag gebruik van. Helemaal ideaal als je select hebt.
Meestal snelle levering, heel eenvoudig iets retour sturen, en een fijne klantenservice mocht er wel een probleem zijn.

Alana 20-09-2022

Erg fijne winkel, groot assortiment, diverse mogelijkheden voor betalen en bezorging. Als iets mis gaat, lossen ze het goed voor je op. Blijft mijn favoriet.

Ivonne Visser 20-09-2022

Prima winkel, Levert op tijd. Zelden problemen indien er iets teruggestuurd moet worden. En in de enkele gevallen dat er iets niet helemaal goed is, wordt je prima te woord gestaan en direct geholpen. Een extra voordeel vind ik dat je achteraf kunt betalen, dus pas als je het bestelde in huis hebt.

Simone 20-09-2022

Altijd heel tevreden met Bol en super snelle levering. Ik ben select member. Hierdoor krijg ik regelmatig leuke aanbiedingen en kan laten bezorgen wanneer ik wil zonder extra kosten. Echt top.

Nicos 20-09-2022

Leuke webshop. Waar je goed kunt winkelen, en bol.com heeft een goede service plus uiteraard een snelle levering

Francine 20-09-2022

Ben al jaren klant bij Bol en nooit problemen gehad. Overzichtelijke site. Retourneren gaat altijd zonder problemen. Fijn dat je ook achteraf kunt betalen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling via de mail. Alles keurig ingepakt. Er is enorm veel te koop maar een minpuntje is dat ze soms duurder zijn dan elders ondanks dat je bij de ander verzendkosten moet betalen.
Maar al met al is het heel fijn en makkelijk winkelen!

Johan Vos 20-09-2022

Niet altijd de goedkoopste maar meestal wel snelle verzending en over het algemeen een goede klachtenafhandeling

Gretchen 20-09-2022

Groot aanbod, snelle levering, veel gemak met Select, retourneren makkelijk. Let wel goed op de prijs van een product en zoek online (op EAN-nummer, vermeld bij specificaties) of er geen voordeliger aanbieder is. Bol is namelijk lang niet altijd de voordeligste. Eén en hetzelfde product kan op Bol verschillende aanbieders hebben, waarvan het verschil in prijs soms een veelvoud is!

ehja 20-09-2022

Correct in communicatie, levering en prijs/kwaliteit. Ook bij retourzending duidelijkheid, stipte terugbetaling. Je kunt er bijna alles kopen wat je nodig hebt en hoeft dus eigenlijk de deur niet meer uit.

Monica 20-09-2022

Zeer duidelijk qua productaanbod, snelle levering,
Goede verpakking, gewoon geweldig

james 20-09-2022

Goededag, wij bestellen via bol
omdat wij dan zeker weten dat zij de juiste bedrijven voor ons en de goede prijzen in kaart kunnen krijgen. Zakelijk of particulier
. Altijd op deze site aan het kijken en bij mogelijke problemen kan je altijd terrecht bij bol.
Ook de gratis levering als je klant bent.
Gewoon eerlijk en goed bedrijf.
Respect voor deze organisatie.

Lieve 20-09-2022

Alle artikelen die ik bestelde voldeden aan mijn eisen. Perfecte levering en snel.

Onno van maren 20-09-2022

Goededag, wij bestellen via bol
Ook de gratis levering als je klant bent.
Gewoon eerlijk en goed bedrijf.
Respect voor deze organisatie.
Als klant tot slot vind ik het een 10 + waard.

Graaf 20-09-2022

De partner van BOL.com, Garden Market Place heeft zich niet gehouden aan de afspraken die ik met hen gemaakt had, daardoor is het product bij mij thuis voor de deur gezet terwijl ik een week afwezig ben. Dus ik zou niemand een aanbeveling doen voor deze partner van BOL.
Officiele reactie van Bol.com 26-09-2022

Beste klant,

Bedankt voor jouw bericht.
In de bestelling zie ik dat het inmiddels is opgelost, maar ik begrijp dat dit een vervelende ervaring was. We zullen dit zeker noteren.

Natalya van bol.com

Amber 20-09-2022

Dikke prima alleen soms wel duurder en beetje jammer dat ze posten samengooien van verkopers waardoor je koopt bij iemand waar de advertentie niet van is.

Goed voor kopers niet goed voor verkopers

Mojen 20-09-2022

Ik bestel al jaren bij Bol, ik vind altijd wat ik nodig heb. Zeer ruime keuze en goede kwaliteit/ prijsverhouding. Ook worden retouren snel afgehandeld.

Maude 20-09-2022

Gemakkelijke website , goede opvolging en vlug geleverd. 1 minpuntje; soms de prijs. Iets hoger dan op andere on line sites

Mossel 20-09-2022

Prima assortiment, goede inschatting te maken over bij hen aangesloten “shops”, goed retourbeleid, kan achteraf betaald worden, doorgaans snelle levering waarvan men goed op de hoogte gehouden wordt, handige mails na verwachte levering of artikel goed is aangekomen. Prijsstelling soms te hoog ondanks verzendkosten die ergens anders wel betaald moeten worden.

Stefan Gouw 20-09-2022

Al jaren vaste klant bij Bol.com en altijd wordt daar alles keurig afgehandeld of het nou gaat om een retour of iets dat kapot is. Leveren altijd netjes optijd en alles is altijd goed verpakt.

Sonja v/d Veen 20-09-2022

Goede winkel, bijna altijd snel in huis. Als er een keer iets mis gaat met de bestelling, word het altijd netjes opgelost.

Arno 20-09-2022

Al jaren klant bij bol. snelle correcte levering en indien iets niet goed is dan wordt het direct opgelost. Of je krijgt je geld of een nieuwe product.