Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2033 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anjali Thakoerdin 26-07-2024

Bol.com is al 3 maanden bezig om een retour te verwerken. Ik heb met hun al meerdere keren over gesproken, ze beloven telkens dat ze het binnen 48 uur gaat oplossen. Wat een waardeloze bedrijf is dit.

Marika 26-07-2024

Helaas wacht ik inmiddels al 7 weken op de terugbetaling. Meerdere keren Klantenservice gesproken. Ze beloven dat er een oplossing komt maar dat gebeurt niet

Karst 25-07-2024

Met regelmatige bestellingen op BOL.com krijg ik de producten altijd binnen de kortst mogelijke tijd in huis. De kwaliteit is prima, de bestellingen zijn goed verpakt en de informatie per email over verzending is helder. Voor mij steevast de eerste plek waar ik zoek als ik iets nodig heb.

Dora 25-07-2024

Bij bol bestellen garandeert een correcte levering.Een gemakkelijke omruiling(indien nodig)en juiste informatie
Ik kijk altijd eerst op hun site.Als zij het hebben zoek ik niet verder!!.

Bedankt! 🙂

Ayse 25-07-2024

Je kunt er alles vinden wat n met expres de volgende dag bezorgd. Ideaal als je iets vergeten bent!
Bol 25-07-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😊

Leon 25-07-2024

Altijd een goede afhandeling van mijn bestelling. Keurig op tijd en doen wat ze beloven.

Je kan altijd op ons rekenen, Leon! 😀

Annemarieke 25-07-2024

mooie producten snelle en correcte levering! goed verpakt zodat het niet beschadigd aankomt
Bol 25-07-2024

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Annemarieke! 😄

Rob van Gastel 25-07-2024

Bol is een zeer betrouwbare online winkel waar je vrijwel alles kunt kopen. De service is top.
Regelmatig wat besteld, meestal 1 dag later bezorgd.
Ook wel eens iets geretourneerd en ook dat wordt perfect afgehandeld.
Wellicht niet altijd de goedkoopste, maar wel 1 van de betrouwbaarste.
Ik kijk hier altijd eerst als ik iets wil aanschaffen.
Aanrader dus

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Rob! 🙂

M.Brunsting 25-07-2024

Door deelname meerdere leveranciers, een heel groot aanbod. Snelle levering en een heel goede service bij vragen,
Bol 25-07-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 👍

Jan Wiepjes 25-07-2024

Goede webwinkel, prijzen zijn meestal scherp en er wordt snel geleverd. Goede duidelijke communicatie en de app werkt overzichtelijk en makkelijk.
Tientallen malen bestellingen gedaan en tot nu toe geen enkel probleem gehad.

Enorm bedankt! 🥳

Johannes 25-07-2024

Juiste productomschrijving, goede verhouding prijs-kwaliteit en snelle levering
Bol 25-07-2024

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Johannes! 😊

Yvonne Heek 25-07-2024

Ik ben al vele jaren een zeer tevreden klant van bol.
De service is erg goed, afspraken worden netjes nagekomen en als er iets toch niet in orde is dan word dit keurig opgelost.
Het personeel van bol is altijd klantvriendelijk en denken echt met je mee.
Hier kunnen vele andere websshops een voorbeeld aan nemen.
Ik hoop nog heel veel jaren met veel plezier te winkelen bij bol.
Ga zo door toppers!

Gaan we doen! 💪

Klantgericht 25-07-2024

Ik ben al jaren klant van Bol tot grote tevredenheid.
Nooit problemen gehad met de artikelen en nooit iets terug hoeven sturen tot vorige week.
Ik was niet tevreden met de gang van zaken van de partner van Bol. Gebeld en meteen wordt er dan actie ondernomen door de klantenservice tot 2x toe met de partner.Heel klantvriendelijk. Het heeft geen resultaat gehad maar dat ligt niet aan Bol.
Het aanbod van artikelen is zeer uitgebreid alleen vind ik soms artikelen duurder dan ergens anders en dan bestel ik daar.
Ieder let op zijn eigen portomonee. Mijn advies zou zijn bekijk dat eens maar verder blijf ik fan.
Bol 25-07-2024

En wij zijn fan van jou! 😄

Wim 25-07-2024

duidelijk, snel, goede service en ideale plusservice met gratis leveringen en retouren. nooit problemen

Bedankt! 😁

Debby 25-07-2024

Heel groot aanbod, bol heeft bijna alles. Heel gemakkelijk om te bestellen. Snelle levering
Bol 25-07-2024

Fijn dat je zo te spreken bent over onze service, Debby! 😀

Henk Walters 25-07-2024

Goede webshop met veel keus en altijd een vlotte levering.
Ook als er een keer een probleem is word dit voor mij altijd naar behoren opgelost.

Je kan altijd op ons rekenen, Henk! 😃

Frans Kramer 25-07-2024

Goede spullen en leveren op tijd en goed verpakt wat heel belangrijk is, heb totaal niets te klagen.
Zou het iedereen willen zeggen bij Bol hoef je niet bekocht te voelen

Bedankt dat je klant bij ons bent, Frans! Dat waarderen we 😁

Rien 25-07-2024

Bestellingen altijd op tijd en keurig verpakt. Het bestellen is ook vrij eenvoudig, zo klaar! Heel efficient.

Bedankt! 😀

S.C.Weezepoel 25-07-2024

Normaal ben ik heel tevreden maar deze keer niet zo. Boek te laat plus het is beschadigd.

Beste S.C. Weezepoel,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Bol

Frans E.R.Eekhout 25-07-2024

ik kies voor bol.com omdat het : 1) makkelijk toegankelijk is, 2) veel keuze heeft, 3) betaalbaar, 4) snel geleverd wordt, 5) bezorging op tijd gedaan wordt met goede bezorg informatie, 6) de betaling doelmatig is en 7) men altijd kan inloggen in het account om bestelhistorie te zien en eventueel deze uit te printen voor de eigen administratie. Kortom : makkelijk en doeltreffend inkopen doen vanuit je "luie" stoel met een veelheid aan artikelen.
Bol 25-07-2024

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen! 😄

Amina 25-07-2024

Veel keus en goede prijzen, handige site en app, bezorgmomenten zijn vaak goed in te stellen.

De keuze is reuze! 👍

Sissie 25-07-2024

Altijd prima levering volgende dag al soms later maar dat ligt niet aan bol maar aan post nl.
Ik koop hier al jaren van alles van elektronica tot honden tondeuse en wat je in de winkel ooit niet vind
hebben ze het bij bol wel en de prijs is ook goed niet duurder als een ander.
Dus ik raad bol aan

Bedankt dat je ons aanbeveelt, Sissie! 😊

Astrid 25-07-2024

Ik vind het super om te te kopen bij Bol. Makkelijk te vergelijken, ervaringen van andere kopers te lezen. Het word netjes thuisbezord door post.nl als de verkoper Bol. zelf is.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Astrid! 🥳

Vera 25-07-2024

Doorgaans goede ervaringen, goede service en goed bereikbaar. Soms is de levering een probleem.
Bol 25-07-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zulke goede ervaringen behoudt! 🙂

Hans Willemstein 25-07-2024

Je kan er zo goed als alles vinden. Het goed verpakt geleverd. Mocht er iets fout gaan wordt het altijd goed opgelost.
Bol 25-07-2024

Voor vragen of bij problemen staat onze klantenservice voor je klaar, Hans! 😁