Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Denoollander 02-05-2024

Bol.com levert snel, heeft een goede service en luistert naar de klanten. De leverancier die er met de pet naar gooit, wordt verwijdert uit de lijst van leveranciers. Zo hoort het ook. Betaling gaat vlot, levering en retouren eveneens. De prijzen zijn wel iets hoger geworden, maar ja, retouren moeten ook ingedekt worden.

Nileke 02-05-2024

De pluspunten van Bol zijn : een goede service, goede communicatie en de site is gemakkelijk te navigeren. Als je regelmatig iets koopt is Select een goede keuze.
De minpunten van Bol zijn: artikelen zijn vaak elders goedkoper, zelfs met verzendkosten. Verder vind ik de opbrengst van kado sparen in Select teleurstellend. Als je voor 500 euro gekocht hebt krijg je 2,50 korting op je volgende aanschaf.
Hoe dan ook, ik mag graag shoppen bij Bol.

Inge 01-05-2024

Handige app, snel bezorgd en keuze afhaalpunt ideaal en spaart punten mee. Ook evt retour goed geregeld.

Henk 01-05-2024

Goed en snel versturen van pakketjes makkelijk winkelen en gratis verzenden met select

L spaan 01-05-2024

Altijd te vinden wat je zoekt en nog mogelijk het item te vergelijken met andere verkopers. Vaak kom je dan bij de zelfde prijs of een lagere uit als bij vergelijkende sites. Een duidelijke site en een snelle verzending, top!

F. Bakker 01-05-2024

Alles verloopt altijd soepel. Ook als een artikel onverhoopt een enkele keer niet goed is blijft retourneren eenvoudig. Ook achteraf betalen is een prima systeem. Kortom: ik ben tevreden.

Sylvia 01-05-2024

Bol fijne webwinkel om spullen op te bestellen. Altijd snelle levering en communicatie verloopt ook altijd goed. En als er een verschil van mening over een levering is wordt dat meestal ook snel en tevredenheid opgelost. Min puntje is de chat bot die vind ik niet gebruiksvriendelijk snapt vragen niet en duurt langer voordat je door wordt gezet. En de retour service waarbij je het in de kast achter kan laten (bij AH bijvoorbeeld) zit nog verbeterpunten aan. Vooral als de chauffeur zijn admin niet goed bijwerkt wordt je retour niet verwerkt. Daar kunnen jullie verbeteren aan Service.

Anna 01-05-2024

Bij Bol.com vind ik altijd de producten die ik nodig heb. Goede kwaliteit van de producten. Gaat altijd probleemloos en bezorging op tijd. Nog nooit problemen ondervonden.

GM 01-05-2024

Snelle levering, grote hoeveelheid aan producten, vriendelijke medewerkers en een overzichtelijke website.

Fam. Van San - De Valck 01-05-2024

De bestelling, aankopen en levering via deze webshop zijn steeds naar wens verlopen.
Deze keer werd onze besttelling laattijdig geleverd, doch dit door een staking gaande in het sorteercentrum van B-post. Na contactname werden we door de klantendienst van Bol.com steeds op de hoogte gehouden en opgvolgd.
Wij blijven in de toekomst verder gebruik maken van deze webshop.

Sebastiaan 01-05-2024

jullie hebben veel keus uit producten en ook leuke en mooie en handige dingen.
de levering is ook goed krijg netjes een mail wanneer het ongeveer bezorgd word en eventueel hoe laat.
zodat we thuis kunnen zijn om het aan te pakken. heel goed ga zo door

Jos 01-05-2024

Goede producten voor een prima prijs. Makkelijk bestellen en snelle levering.
Mijn favoriete webshop!

Frank 01-05-2024

Bol.com is een winkel, waar de keuze enorm groot is. De keuze is reuze zeggen ze wel eens. Dat is bij Bol zeker van toepassing. de keuze menu's maken het makkelijker om een groep of keuze te maken. De mailing na de aankoop is altijd correct, en van toepassing. de betaling gaat reuze gemakkelijk. Bol.com geeft een vertrouwelijke indruk, omdat ze altijd leveren. En de betaling online altijd goed gaat.

Wim 01-05-2024

Het duurde even voordat het pakket geleverd werd. Netjes afgeleverd en in goede staat. Hetproduct is geheel volgens verwachting, een aanrader dus.

Swen 01-05-2024

De laatste periode wordt elk pakket te laat geleverd. Als je juist besteld bij bol.com omdat het de volgende dag in huis is, moet die betrouwbaarheid beter. De fout ligt telkens bij de leverancier of bij bol.com. Dus dit kan ook niet aan postnl verweten worden.

Rick 01-05-2024

Leuk en makkelijk website, verkopen erg veel producten en levertijden zijn kort, meestel de volgende dag in huis. Koop al vele jaren bij Bol en altijd naar grote tevredenheid.

Rohny 01-05-2024

ik kies voor Bol omdat het een efficiënte shop is, gemakkelijke website om te bestellen en altijd de beste koopjes. Indien niet goed mag het bestelde altijd geretourneerd. eenvoudig en makkelijk is de beste omschrijving voor deze topwinkel zonder weerga. Aan te raden.

Anne 01-05-2024

Bol.com is een betrouwbare webshop. Veel aanbod tegen goede concurrerende prijzen en snel en correcte levering.

M 30-04-2024

Bij deze shop is ontzettend veel te koop .
Bestellen gaat makkelijk ,heb je een probleem of retour wordt allemaal netjes opgelost . Heb al meerdere artikelen daar gekocht en ben daar zeer tevreden over . Top!!

JanW 30-04-2024

Scherpe prijzen, uitgebreid assortiment, goede administratie, goede klantenservice

MMies 30-04-2024

Duidelijke en erg overzichtelijke site.
Ik kan hier snel alles in terug vinden.
Goede service
Enkel de dozen komen soms gehavend toe wat jammer is.
Is voornamelijk als ik kattenzand bestel. Mss best in een stevige veevoederzak achtig iets vervoeren.

JB 30-04-2024

Altijd keurig op tijd worden de bestelde artikelen geleverd.
Je krijgt wat je besteld,zijn wel moeilijk telefonisch te bereiken als er iets mis is gegaan.
Wel een minpunt is dat als je telefonisch kontakt zoekt omdat er iets is mis gegaan je eerst een callcenter moet bellen en dan erg lang in de wacht wordt gezet,dat kost veel geld,koste mij bijna €10,terwijl de fout bij Bol lag.
De klacht wordt wel opgelost.

ian 30-04-2024

Al zolang bestel ik bij bol.com.
Is er een misverstand met een produkt, of iets niet in orde, lost bol.com dit altijd naar volle tevredenheid op.
Ze denken echt mee met de klant, en ook telefonisch correct en respectvol.
En daarom ook zeker een 10 waard.

Winnie 30-04-2024

Groot assortiment, snelle bezorging, leuke hebbedingetjes . Voor redelijke prijs.

VeJe 30-04-2024

Veel artikelen onder één dak, bij problemen begeleiding. Zeker niet de goedkoopste maar met Select geen verzendkosten. Meestal snel en goede levering. Zeker als je niet op pad kunt is Bol vaak prettig en vertrouwd.