Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pieter 09-05-2023

Al veel besteld de laatste jaren bij BOL echter vorige week ging het mis.
Had een spaarpot besteld maar kreeg telefoon sticker geleverd.
Wacht nu op teruggave geld, gaat een week duren.
Communicatie is wel goed bij BOL betreffende situatie teruggestuurde artikel.

Beste Pieter,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Moniek 09-05-2023

Goede Prijs ,kwaliteit. Vlotte levering, je kan achteraf betalen. Ook bij retour heb ik nog geen problemen ondervonden. Je vind er werkelijk alles.👍👍
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Moniek! 🤩

Fam.Roomenburg 09-05-2023

Wij zijn zeer tevreden over bol.com.waarom.de service. Het oplossen als er een probleem met een bestelling.wordt je zeer goed geholpen.de snelle levering .kortom wij kopen zoveel mogelijk bij BOL.COM.daarom krijg Bol.com van ons een dikke tien.groetjes fam Roomenburg
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Bedankt voor de mooie woorden! 😀

Trudy Louter 09-05-2023

Wat ik ook bestel ik wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd zal worden, minpunt is dat je al kunt betalen maar het bestelde artikel nog niet hebt ontvangen.
Voor de rest prima service
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Fijn dat je zo tevreden bent met onze service, Trudy! 🙂

Christine 09-05-2023

Betrouwbaar, ligt ook wel aan wat je bestelt. Net een dekbedovertrek besteld , deed er wat langer over dan ik graag had gewild maar verder altijd prima ervaringen met Bol.Com .
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Christine! :)

Ronald 09-05-2023

Meestal snel in huis, makkelijk retour zenden. Ook is het makkelijk achteraf te betalen.

Bedankt! 😊

ignace 09-05-2023

Tot nu toe heel aangename ervaring: vlotte bestelling en vlotte levering. Eénmaal verkeerde levering gekregen maar dat is ook snel geregeld.

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Ignace! 😁

Courtney 09-05-2023

Altijd blij met de service van bol.com en zijn verkopers! Ook heel tevreden met select! Alhoewel er niet altijd veel keuze is met bezorging, is bol toch wel altijd het snelst!

Wij zijn blij met jou als klant, Courtney! 😃

Anita 09-05-2023

Zo, waar zal ik beginnen. Producten die je bestel zijn snel binnen. Product niet naar wens, zonder moeite kan het retour. Product na een tijdje defect , zonder problemen retour en wordt netjes binnen korte tijd afgehandeld door reparatie of geld terug.
Ook de verzendkosten zijn bijna altijd gratis, of je kan er voor zorgen dat het altijd gratis is.
Voor mij DE webwinkel. Duidelijk tóch.

Enorm bedankt! 😄

Hanny Gunther van Zanten 09-05-2023

Geweldig groot aanbod. Mooi dat er mogelijkheid is voor bv tweede keus /hands artikelen. Toplevering alleen hoop ik dat ze meer invloed kunnen krijgen op de manier van verpakkingen. Nog steeds kleine pakjes in dozen 4 x zo groot, Fijne klantenservice. Ik ben tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Hanny! 😀

Roger 09-05-2023

Makkelijk via de app bestellen, je bestelling volgen en achteraf betalen indien gewenst, 14 dagen na de verzenddatum via betaallink.
Goede service van verkopers via de verkoper zelf, meestal beter en sneller dan opnieuw bestellen of korting op je product bij beschadiging. Je verzenddatum zelf bepalen, zodat je weet dat je thuis bent indien gewenst. Je kan producten vastzetten en kopen indien de prijs daalt, je krijgt zelfs een bericht indien de prijs daalt.
Met sellect korting op producten en verzending.

Bedankt voor je mooie woorden, Roger! 😄

Michel 09-05-2023

Wij zijn reeds meerdere jaren klant bij bol.com, het is onze favoriete webwinkel. Wij doen er heel regelmatig aankopen. Overzichtelijk website, ruime keuze, goede prijs/kwaliteit en correcte verzending van de goederen. Dit laatste kan jammer genoeg niet gezegd worden van post.nl (voor ons een onbetrouwbare partner inzake leveringstermijn), doch daar kan bol.com niets aan doen. Wij zijn fan.

Wij zijn fan van jou, Michel! 😊

Eric Gans 09-05-2023

het werkt allemaal goed en snelle bezorging met tijd van levering erbij, post.nl en DHL zijn accuraat in levering, alleen DPG is duidelijk slordiger.
ook de webside en betalingen lopen goed, kortom ik ben blij met bol,com ,al is de prijs soms wel flink
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Bedankt voor de feedback en de review, Eric! :)

Anne 09-05-2023

Over het algemeen wel tevreden en zeker met de grote keuze ! Maar zeker niet altijd de voordeligste!

Bedankt voor je review, Anne! 😁

Bert van Landeghem 09-05-2023

Breed assortiment en snelle betrouwbare leveringen, wat wil een echte klant nog meer!
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Bert! 💪

Marian 09-05-2023

Uitgebreid assortiment en goede ervaringen met de kwaliteit en de levering.

Superfijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Marian! Daar doen we het voor 😄

Sara 09-05-2023

Waar ik woon, ben ik niet in de gelegenheid om allerlei artikelen te kopen. Dan is het prettig om bij bol.com iets te kunnen bestellen. Alles wordt netjes verpakt en snel geleverd. Een keertje een probleem? Ook dit wordt snel en prettig opgelost.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Sara! 🙂

Willem 09-05-2023

Zéér goede webshop. Gemakkelijk bestellen via de app. Eventueel achteraf betalen is geen probleem. Nooit problemen gehad, iets retour? Ook nooit moeilijk over gedaan! Meest veelzijdige webshop, je kunt er bijna alles vinden!
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Willem! 😊

Godding 09-05-2023

altijd op tijd geleverd en goed te volgen via track and trace ben zeer tevreden heb je problemen lossen ze het voor je op
en de klanten service is ook goed te bereiken en vriendelijk ... en betrouwbaar zeer belangrijk tegenwoordig ik raad BOL.COM zeker aan.

Bedankt! 😀

Mariska 09-05-2023

Goede webshop er is veel verkrijgbaar en de service is goed maar soms komen pakketten te laat en de omschrijving waar onderdelen van een product bij passen zou duidelijker kunnen dit zijn de enige min punten bol.com is zeker een aanrader om spullen te kopen

Bedankt voor je review en je feedback, Mariska! 😁

JacquesVossen 09-05-2023

Prima bedrijf, vlotte levering en retour. Nooit problemen mee gehad. Wel goed op de prijzen letten en vergelijken is de boodschap. Soms iets duurder dan de concurrentie, maar uiteindelijk toch beter vanwege flexibiliteit, transportkosten - die elders soms belachelijk hoog zijn. Samengevat, top website en duidelijk.

Bedankt voor de complimenten, Jacques! 😃

MIscha 09-05-2023

Heb al heel veel spullen besteld (groot en klein) via Bol.com en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben . Levering gaat meestal vlot en goed, klantenservice is top en als iets retour moet verloopt dit ook vlekkeloos. Bol heeft het wel goed voor elkaar. Sommige producten zijn misschien iets prijziger maar goed .
Het enigste puntje kritiek wat ik zou kunnen geven zijn sommige koeriers waarmee het geleverd word, maar dat ligt niet bij bol.
Dus kortom van mijn kant uit een aanrader

Bedankt voor je review en je feedback, Mischa! 🙂

Miranda 09-05-2023

Bestel alles via Bol. Achteraf betalen kun je eerst kijken of je product voldoet. Bij problemen wordt je keurig geholpen door de klantenservice. Kreeg zelfs een keer een kaartje met een klein cadeautje na klacht.
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Miranda! 😄

Jackelien 09-05-2023

Ik heb per abuis een Fuji mini camera 40 retour gestuurd ipv de cameratas.
Ik had ze al ingeseind, echter zegt het magazijn "retour akkoord".
Slechte klantenservice! Onderzoek in magazijn is niet mogelijk, ik krijg slechts een "helaas'.....

Ofwel wordt er NIET gecontroleerd in het magazijn, ofwel er gebeuren andere zaken in het magazijn!

Beste Jackelien,

Bedankt voor jouw bericht.
Aangezien we al contact hebben naar aanleiding van jouw klacht op Klachtenkompas, zal ik voor nu deze klacht sluiten.

Natalya van bol.com

Yann 06-05-2023

Extra snelle levering aangevraagd (mocht uiteraard extra kosten), bestelling zou op 04-05 geleverd worden. Omdat het pakketje de volgende dag rond 13.30 er nog steeds niet was besloten de klantenservice te bellen, die gaven aan dat het in de avond tussen 16.00 en 22.00 zou aankomen, het is inmiddels 22.20 en het is er nog steeds niet (mind you, het gaat om een BRIEVENBUS pakketje). Bezorging staat nu als 'bezorgd' maar ik heb niks binnen. Ook bij de buren ligt hij niet. Heel erg teleurgesteld, het gaat ook nog eens om een cadeau.

Beste Yann,

Chantal van bol.com