Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mieke 09-05-2023

Met regelmaat weet ik Bol.com te vinden voor artikelen die voor mij interessant zijn. Besluiten tot koop is meestal niet moeilijk. Bij aankoop worden de bestelde artikelen netjes verpakt en meestal keurig op de aangegeven tijd geleverd. Het komt soms voor dat de bestelling iets verlaat is in de bezorging (omdat die niet op voorraad is bij de leverancier).
Jammer genoeg heb ik enkele artikelen in mijn verlanglijstje staan die (nog) niet te bestellen zijn vanwege voorraadproblemen. Hopelijk komen deze nog om wel besteld te kunnen worden. Wat ik een pluspunt vind is dat ik voor deze artikelen wel een vinkje heb kunnen plaatsen zo dat, als deze weer op voorraad zijn, ik dan een berichtje krijg van Bol en ze alsnog kan bestellen.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Mieke! 😀

jjaap 09-05-2023

bij bol.com is het makkelijk bestelen en je hebt het binnen een een paar dagen of eerder
en geen gezeur in de winkel je besteld en betaald en de klantservies is altijd vriendelijk en ze zoeken een op lossing
voor je probleem ik ben blij met bol.com

En wij zijn blij met jou, Jaap! 😁

ja 09-05-2023

gewoon een goede winkel
heeft cd's voor me computer
en het word netjes bij mij afgeleverd door de post

Bedankt! 😊

Baldor2000 09-05-2023

Al meerdere keren wat besteld bij bol.com, elke keer netjes op de hoogte gehouden van leveringen, kreeg steeds een nail wanneer het bezorgd wordt en de meeste keren was het met twee dagen in huis, zeer tevreden over bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😄

Scheerapparaat 09-05-2023

Wij hebben deze site gekozen omdat het precies bood wat wij zochten.
Een super snelle levering en prima product.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Veel plezier met je bestelling! :)

Dokie 09-05-2023

De shop is duidelijk, gemakkelijk om te zoeken en bestellen
Ze doen wat ze beloven, ik heb nog nooit geen teleurstelling gehad over de manier van benaderen en leveren
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

We doen onze uiterste best om ervoor zorgen dat je niet teleurgesteld zal raken! 🙂

JB62 09-05-2023

Ik winkel al jaren met veel plezier bij Bol.com
Bol heeft de producten overzichtelijk op de site staan en ze leveren keurig op tijd.
Ook de nacontrole of alles naar wens is verlopen zie je niet vaak bij andere webshops.
Tevens is het ideaal dat je de cadeaubonnen van bol.com makkelijk kan inwisselen.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 😃

Lucy 09-05-2023

Bol.com zelf is altijd wel goed in hun bestellingen en ook de klantenservice is behulpzaam waar nodig. Helaas blijkt dat de bezorging diensten waar ze mee werken vaak de oorzaak zijn van de problemen. DHL zegt altijd dat er niemand thuis was of dat nu waar is of niet, DPD zelfde verhaal. De enige die redelijk goed bezorgen is post nl. Klanten kunnen helaas niet zelf kiezen met welke bezorger het bezorgt word.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Lucy! :)

Paulpaul 09-05-2023

zou jullie graag een 10 geven maar helaas de levering is echt een ramp, bij DPD (eerst zegt DPD dat mijn adres onvindbaar is en dat het pakket wordt teruggestuurd, daarna zeggen ze dat ze niet thuis kunnen leveren omdat IK mijn adres zou gewijzigd hebben wat dus helemaal niet waar is, de hele dag gewacht DPD is helemaal niet langs geweest en daarna moet ik het pakket gaan ophalen op 8 km (ja 8 km) hiervandaan dus 16km rijden (heen en terug). (kijk op track trace van mijn pakket daar staat alles op !!!!)
Bol.com jullie werken ermee dus jullie kunnen er wat aan doen om deze ''stresstoestanden'' vd levering te vermijden !!!!

Beste Paul,

Bedankt voor je review. Spijtig om te vernemen dat je pakket 8km verderop is bezorgd. Begrijpelijk dat dit niet wenselijk is! Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

willy 09-05-2023

goed en degelijke schop één spijtige zaak kan zelden zakelijke aankopen uitvoeren in buitenland bv nederland

Bedankt! 🙂

Anna 09-05-2023

Bol.com is echt top. Goede service en snelle levering. Ik ben erg tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Anna! 😄

Eddy 09-05-2023

Al zeer dikwijls besteld bij Bol.com. Een zeer groot assortiment. De levering gebeurt binnen de vooropgestelde tijd. Artikelen zijn steeds goed verpakt.
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Eddy! :)

Wil 09-05-2023

Bol.com is mijn favoriete webshop, geweldig aanbod, snelle levering, achteraf betalen en geen retour kosten. Wat wil men meer. Koop al sinds 2005 zo goed als alles bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

We waarderen het heel erg dat je al zo lang klant bij ons bent, Wil! 😊

Sanne 09-05-2023

Duidelijke site, hebben groot assortiment, wordt op tijd bezorgd en als er iets is wordt je goed en snel geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Sanne! 😄

Annet 09-05-2023

Wat je ook zoekt je vind t bij.bol.com
En ook nog gunstig in prijs de besteltijd is heel snel en de bezorging vlot dus bol.com👍👍👍👍

Bedankt! 😀

Gerry bakker 09-05-2023

Lekker overzichtelijk en alles word snel bezorgd en afgehandeld .
Makkelijk retour beleid .
En je word vriendelijk geholpen als je vragen hebt.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Gerry! 😁

Joy 09-05-2023

Ruime keuze , snel geleverd nooit geen problemen met retouren en/of betalingen. Gewoon top
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Voor ieder wat wils kan je altijd bij onze webwinkel terecht, Joy! :)

Jootje 09-05-2023

Duidelijke omschrijving van de producten.
Via de mail op de hoogte gehouden over de verzending.
Snelle levering en nog geen problemen gehad met eventuele retouren.
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Je kan altijd op ons rekenen! 💪

Miranda1970t 09-05-2023

Bol.com is.al jaren de beste nooit geen problemen mee vaak snel geleverd .echt top 👍👍👍👍

Dank voor de complimenten, Miranda! 🤩

Jeremy 09-05-2023

Bol.com is een hele fijne webshop om te winkelen! De keuze is reuze en je kunt er eigenlijk wel bijna alles bestellen.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Jeremy! 😀

Fabienne 09-05-2023

Zowel de website als de app zijn makkelijk in gebruik. Heel erg veel producten en veel keuze. Zelf ben ik erg fan ook van mijn Bol.com Select account. Goede communicatie over de verzending. Soms liggen de prijzen voor producten wel wat aan de hoge kant en zijn ze ergens anders goedkoper, maar de snelheid van verzending is ook wat waard.

Wij zijn ook fan van jou, Fabienne! 🙂

Johan 09-05-2023

Bol.com is een fijne webwinkel waar ontzettend veel diverse artikelen te koop worden aangeboden. Enorm assortiment. Doorgaans worden de artikelen goed verpakt en snel geleverd. Boeken zitten vaak los in een grotere doos. Boek is dan niet optimaal beschermd. Indien men de klantenservice nodig heeft dan is de hulp fijn en prettig. Klantenservice denkt mee en helpt zover ze kunnen. Ik ben nog alle keren goed geholpen en probleem is opgelost. Prima retourenservice.
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Fijn dat je zo tevreden met ons bent, Johan! :)

TariqFury 09-05-2023

ik vind bol . com fantastisch er is veel keuze en de en de levering is super snel top winkel
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

We zijn je dankbaar dat je bij ons besteld! 🤩

Zeer tevreden! Top! 09-05-2023

Fijne webwinkel om te winkelen. Ze hebben zoveel. Heel fijn. Is er een keer iets niet goed gegaan dan wordt dit snel verholpen.
Snelle levering. Een aanrader!
Officiele reactie van Bol.com 09-05-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice!🙂

Ronald Streevelaar 09-05-2023

Fantastische shop met uitstekende service en vriendelijk personeel. 24 uur per dag bereikbaar. Snelle levering. Hebben ook na levering interesse of het artikel bevalt.

Enorm bedankt voor de complimenten, Ronald! 😃