Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

KK 18-01-2022

Zeer betrouwbaar en goede service, als er eens iets fout gaat met de bezorging wordt het onmidelijk opgelost
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar als je ons nodig hebt! :)

Annelies 18-01-2022

Ik vind Bol.com erg betrouwbaar als website! De bestelde artikelen worden altijd in goede staat geleverd en meestal snel! Ook is haast alles te koop via Bol.com en met veel keuze. Ik hoef bijna nooit een artikel te retourneren, omdat er een juiste keuze gemaakt kan worden door goede productbeschrijvingen en reviews.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Annelies! We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat dit zo blijft! :)

Frans uit Maassluis 18-01-2022

Alles wat ik tot nu toe besteld heb, is precies geleverd zoals afgesproken.
Je kunt kiezen uit een gigantisch assortiment artikelen
Mijn complimenten hiervoor

Enorm bedankt! 😃

CarineZ 18-01-2022

Al een 5 tal jaren klant bij Bol.com, nog steeds uiterst tevreden. Uitstekende webshop met enorm groot gamma aan producten. Supersnelle levering zoals beloofd, je wordt ook altijd goed op de hoogte gehouden over het verloop van je levering. Heel vaak mooie kortingen. Slechts 1 maal een probleem gehad met een verkoper die via Bol.com werkte en de klantendienst heeft dit heel mooi en super vriendelijk voor mij opgelost. 👍👍👍
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Martin 18-01-2022

Via BOL is het altijd goed. Zeer heldere communicatie, betrouwbaar, vaak ook een zeer goede prijs. Kortom: standaard bestel ik via BOL als 1e keuze.

Lreb 18-01-2022

Correcte service.
Snelle levering, goede opvolging van bestellingen.
Ruim aanbod.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service! :)

Pieter 18-01-2022

Prima service, veel artikelen op voorraad, goede zoek- en filteropties, jammer dat bol.com niet meer naar Duitsland levert.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Bedankt voor je review, Pieter!

Sonia Aribi 18-01-2022

Ik ben tevreden met winkelen bij bol.com
Want correct en optijd mijn artikel aankomen
Bedankt voor de goede service 😊😊🤗😉

Dank voor de complimenten! 😃

Marianne 18-01-2022

Ik doe normaal niet mee aan dit soort beoordelingen. Maar goed ik denk dat bol dit van mij wel verdient heeft.
Ik heb al veel spullen besteld bij bol. Misschien ben ik een gelukkige maar dit is nog nooit fout gelopen , niet met de bestelling of bezorging of betalingen/ terugbetaling.
Dus bol , dank je wel.

Jij bedankt voor al je bestellingen en vertrouwen, Marianne! 😃

Sabrina 18-01-2022

Ik bestel al jaren bij Bol.com en alle artikelen worden netjes op tijd geleverd. Ik heb maar 1 keer een probleem gehad. De klantenservice heeft dat toen binnen 5 minuten opgelost en kreeg toen ook nog de verzendkosten gratis ter compensatie.

Bedankt voor al je aankopen en vertrouwen, Sabrina! 😃

Peter Been 18-01-2022

Over het algemeen tevreden; tot muntje slechts één maal iets niet ontvangen.

Een punt van aandacht is wel dat bezorgers de status soms wel eens veranderen in “ afgeleverd “ terwijl dit nog niet geval is. Ik als ontvanger ga dan bellen omdat ik niets ontvangen heb
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Peter! We gaan hiermee aan de slag.

GoKu 18-01-2022

Gebruiksvriendelijk, groot assortiment en snelle leveringen. Goede communicatie over bestelproces.

Wouter de Wolf 18-01-2022

Bol.com kan mij in 90% van de gevallen voorzien van producten die online zoek en wil kopen. Daarnaast een excellente snelle service en site is eenvoudig te bedienen, ook voor ouderen.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Bedankt voor de complimenten, Wouter! :)

Mei Lin Maas 18-01-2022

Ben heel tevreden met deze website. Heel goede communicatie, snelle leveringen en goede afhandeling van evt. retouren.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

CoKo 18-01-2022

Prima site. Leveringen worden in de gaten gehouden. Bij trage levering wordt snel gereageerd op mail. Berichten over tijdstip, ook als tijden veranderen.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

Aurelia 18-01-2022

Ik ben altijd tevreden met bol.com. Snel en gemakkelijk bestellen en direct bezorgd.

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Aurelia! 😃

Jan B 18-01-2022

Kijk regelmatig naar de meningen, etc., van Kieskeurig. Zijn vaak medebepalend voor mijn keuze.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Bedankt voor je review! :)

Jacqueline 18-01-2022

Fijne webshop bijna alles te vinden en vaak nog tegen goedkopere prijs ook , klantenservice is super en snel
Let wel dat de service wellicht wat kan tegen vallen als je een artikel koopt dat door een andere partij wordt aangeboden dit verloopt niet altijd vlekkeloos maar de artikelen die je rechtstreeks van bol.com zelf koopt is de service uitstekend van producten ook 9 van de 10 keer in huis op beloofde datum

Bedankt voor je review, Jacqueline! 😃

Marianne 18-01-2022

Bol.com heeft een heel breed aanbod. Bestellen is in een wip gebeurd en op je account kun je alles keurig terug vinden. Service is ook goed. Zo had ik een keer een bestelling van een dekbed afgebroken (dacht ik) omdat ik toch eerst nog verder wilde zoeken. Pas weken later ontdekte ik dat het bedrag wél was afgeschreven. Maar het dekbed was nooit geleverd. Het duurde even voor het geregeld was, maar mijn geld heb ik netjes teruggekregen.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Marianne! :)

Jeroen 18-01-2022

Doen wat ze beloven, goede site, goede hulp bij onduidelijkheden, terugbetaling nooit een probleem
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Jeroen! 😃

Ingrid 18-01-2022

Duidelijke site. Info mbt levering altijd in orde. Indien iets niet ok is omruilen geen probleem. Tevreden klant.

Fijn dat je zo tevreden bent, Ingrid! 😃

wil 18-01-2022

zeer goede site, makkelijk artikelen te vinden, groot assortiment, makkelijke betalen, snellen leveringen, als er iets mis is gelijk contact en hulp, al met al een zeer tot goed bedrijf om mooie spullen te bestellen en ik doe dit al meer dan 15 jaar
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Wil! :)

Fp 18-01-2022

Product direct geannuleerd na fout bestelling.
Zit nu al meer maanden op geld wachten ondanks dat Product al van af 21-12-2021 retour hebben gekregen

Beste Fp,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Diana 18-01-2022

Snelle levering, goede hulp als je vragen hebt.
Soms met de partners gaat het mis ....vandaar een 9
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Dank voor je review, Diana! :)

RosaliesYvon 18-01-2022

Groot assortiment, snelle levering, goede communicatie en mochten er problemen zijn, dan wordt dat heel goed opgepakt. Het zoeken op de site is ook verbeterd de afgelopen twee jaar. Toch denk ik dat het nóg beter kan, maar dat lukt Bol vast, want ze doen het sowieso beter dan Amazon en laten we dat zo houden! Hoop trouwens nog wel dat ebooks ook via de app bestelbaar worden :-)