Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

RosaliesYvon 18-01-2022

Groot assortiment, snelle levering, goede communicatie en mochten er problemen zijn, dan wordt dat heel goed opgepakt. Het zoeken op de site is ook verbeterd de afgelopen twee jaar. Toch denk ik dat het nóg beter kan, maar dat lukt Bol vast, want ze doen het sowieso beter dan Amazon en laten we dat zo houden! Hoop trouwens nog wel dat ebooks ook via de app bestelbaar worden :-)
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2022

Bedankt! 😃

Henk 17-01-2022

Deze .Bol com elke x als wij iets bestellen zeer snelle service snelle levering altijd klant vriendelijk ook aan de telefoon .wel 50 x wat besteld nog nooit 1x gezeur doen wat zij beloven veel lof voor Bol.com
GEWOON HELDER EN GOED

Henk Prins 16-01-2022

Of je nu voor 50 euro of 500 euro een artikel koopt, het vertrouwen is bij mij altijd 100%
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2022

Ontzettend bedankt voor al je vertrouwen en je aankopen, Henk!

I**a@h**l.com 16-01-2022

Al jaren prima ervaringen met deze webwinkel. Ook nu weer nu we de klantenservice nodig hebben. Die krijgt van ons een hele grote pluim . Geweldige service
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2022

Het doen ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😃

Jolanda 15-01-2022

De levering van mijn inventum koel/vriescombinatie is door bol.com gedaan en ze hebben hem in zeer goede staat afgeleverd ben zo en zo erg tevreden over bol bestel er regelmatig en mocht er iets mis zijn met een product wordt het keurig opgelost

Heel veel plezier met je koel/vriescombinatie, Jolanda! 😃

Mari 15-01-2022

Ik bestel regelmatig bij bol.com
Ik ben zeer tevreden over hun manier van werken en de producten.
Als er een probleem is met een product en je komt er niet uit met de tussen leverancier, dan doet bol.com er alles aan om dit zo goed mogelijk af te handelen.
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2022

Heel erg bedankt voor al je aankopen, Mari! :)

Max 15-01-2022

Mijn levering ging goed, na 3 week post van post.nl of ik portokosten wil betalen omdat de afzender niet bekend is, en deze geen postzegels heeft geplakt op het pakketje, leuke verassing nog van deze leverancier, voor mij de laatste keer dat ik iets bestel bij bol.com , ze zijn uiteindelijk verantwoordelijk met wie ze in zee gaan!!!

Beste Max,

Bedankt voor je review. Erg vervelend om te vernemen dat er porto kosten in rekening zijn gebracht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De partner waarbij je de bestelling hebt geplaatst, neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Lisette 15-01-2022

Bol.com heeft een breed assortiment en werkt samen met betrouwbare leveranciers. De productinformatie is duidelijk, je kan altijd een vraag stellen en dan krijg je daar snel weer antwoord op. Ze zijn goed bereikbaar, mocht er onverhoopt toch een keer wat zijn. Retourneren gaat goed en makkelijk, mocht dat een keer nodig zijn.
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Lisette! :)

Richard 14-01-2022

Ik koop al jaren bij Bol en nog nooit problemen gehad, altijd een eerlijke en goede service.
Dit is voor mij echt een top bedrijf die doet wat ze zeggen.

Ontzettend bedankt, Richard! 😃

inja 14-01-2022

Ik bestel zeer regelmatig op bol. Zelden problemen en als er dan toch iets niet 100% correct is staan ze wel altijd klaar om je te helpen. Heel gemakkelijk om iets terug te sturen, snelle levering. Ook leuk dat je via hun bij lokale winkels kan kopen.
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2022

Heel erg bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Inja! :)

Sonja 14-01-2022

Ik koop geregeld bij Bol. Het assortiment is zeer uitgebreid. Sommige artikelen kun je zelfs dezelfde dag laten leveren. Retourneren is altijd gratis.
Mocht er eens iets niet helemaal goed gaan, staat je een vriendelijk en deskundig team ter beschikking. So wordt alles snel in de juiste banen geleid.
Helemaal klantvriendelijk: er ging iets mis bij de bezorging. Natuurlijk niet de schuld van Bol. Het bedrijf dat met de bezorging belast was beweerde het pakketje te hebben geleverd. De helpdesk van Bol zorgde voor een oplossing en stuurde mij ook nog een cadeautje en een kaart met een lieve persoonlijke tekst, omdat het bij de bezorger zo vervelend was verlopen.
Niet noodzakelijk, maar geeft een goed gevoel.
Ik voel mij veilig als ik bij Bol bestel!
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2022

Heel erg bedankt voor de complimenten! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Sonja! :)

Oma 14-01-2022

Wij kopen graag dingen via bol.com omdat het over het algemeen prima is geregeld!
Als het onverhoopt toch niet goed gaat wordt het ook goed geregeld zodat goed is opgelost!
Ook de select daar hoef je maar één keer per jaar voor te betalen en dan heb je geen verzendkosten meer! Super
Wij bevelen bol.com daarom aan!

Bedankt! 😃

H 14-01-2022

Nette prijs
Snelle verwerking
Nette retour
Alleen jammer dat punten bij jaarwisseling kwijt bent
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2022

Dank voor je review en je feedback! :)

Ed Goedkoop 14-01-2022

Als je wat besteld haast de volgende dag in huis anders de dag daarop ,een pluspunt is dat je geen verzendkosten hoeft te betalen en je kan het heel gemakkelijk retour sturen wat mij gelukkig maar een keer is overkomen .Het assortiment is zo uitgebreid ze hebben haast alles in huis ik blijf zeker bij jullie kopen. Kwaliteit artikelen zeer goed.
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! 😃

Rial 14-01-2022

Iemand jarig en zoek je een cadeau?
Denk je aan een spel of een boek of zo.
Kijk dan vooral op de site van bol.com
Dan zie je vanzelf wel waarom.
Snelle bezorging en gaat er iets mis,
Wordt het zo opgelost, vandaar dat bol.com de beste is!
Officiele reactie van Bol.com 14-01-2022

Een bedankje,
soms maar heel klein.
Doet een ieder goed.
Jij bedankt voor dit mooie gedicht,
Dankzij jou krijgen wij een lach op ons gezicht!

Gerardine H 14-01-2022

Makkelijke website, product voldoet aan beschrijving, product had ik snel in huis. Kortom: zeer tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Gerardine! 😃

jack003 13-01-2022

Men kan er prima online winkelen.
Prijzen zijn gunstig.
Er wordt binnen verwachte tijd geleverd. En mocht er vertraging zijn , dan laat men dat op tijd weten.
Artikel wordt altijd goed verpakt geleverd.
Bol.com ga zo door.

Gaan we doen! 💪

Léhian 13-01-2022

Ik bestel maandelijks wel meerdere artikelen via bol.com; omdat: 1) heel scherpe prijzen, meestal de goedkoopste en goede kwaliteit 2) altijd snel geleverd (bijna altijd de volgende dag al; en ik woon in België; moet dus vanuit Nederland verstuurd worden) 3) altijd het correcte en juiste artikel geleverd zoals beschreven stond op hun website (ook als het niet rechtstreeks van bol.com komt, maar van een andere leverancier) 4) steeds goed verpakt, komt dus altijd in perfecte staat toe. 5) toch niet tevreden over het artikel of ikzelf verkeerd besteld. Gewoon retour aanmelden in hun App en het pakje terugsturen. En daar ik meestal kies voor achteraf betalen hoef ik dus niets te betalen omdat de factuur geseponeerd wordt. En als ik wel al betaald had, staat het geld snel weer op mijn bankrekening. EN 6) als er dan toch eens iets fout loopt, steeds super snel geholpen door hun klantendienst (zo heb ik vorig jaar 1x een verkeerd artikel ontvangen. Naar hun gebeld. Bol.com heeft onmiddellijk het juiste artikel naar mij opgestuurd, waardoor ik het de volgende dag wel al in mijn bezit had + een retour etiket naar mij doorgemaild zodat ik het foute pakje maar moest afgeven in een Bpost kantoor. En alles was geregeld!).
Officiele reactie van Bol.com 17-01-2022

Heel erg bedankt voor al je aankopen en vertrouwen! 😃

Erik 13-01-2022

Kwaliteit en klantbehandeling hollen hand in hand achteruit. 2 bureaustoelen besteld, totaal andere stoelen geleverd. Aangeven dat ik omruil wil voor de juiste stoelen (met massage en verwarming i.p.v. zonder). Stoelen moeten maar geretourneerd worden dan wordt het geld teruggestort. Kortom, wij doen wat fout en dat u nu ruim een maand geen stoelen heeft, is dan maar uw probleem. Het verzenden moet u zelf maar regelen... Je vraagt je werkelijk af wie nu de fout maakt en wie hem zou moeten oplossen. Dit is wat je krijgt als je jan en alleman van je kanaal wilt laten profiteren. Dan ben je dus de grip op hoe klanten behandeld worden totaal kwijt.
Het mooiste is vervolgens dat je gelijk bedreigd wordt door de medewerker. Als u niet betaald krijgt u herinneringen. Herinneringen voor iets wat niet geleverd is, ben benieuwd hoe lang dat stand houd voor een rechter.

De optie is dat ik de stoelen moet retourneren en dan mijn geld retour krijg. Daar waar er door Bol.com nog geen enkele toezegging is nagekomen en dus betrouwbaarheid niet echt een sterk punt is. Daarmee is alleen het probleem voor Bol.com opgelost, niet voor mij als klant, want ik zit zonder product, heb diverse uren moeten besteden om erachteraan te gaan en dat vindt men bij Bol.com dus blijkbaar heel normaal. Wellicht kunnen ze beter de naam van de klantenservice aanpassen. Afdeling slachtofferhulp dekt beter de lading. Alhoewel je door deze afdeling gewoon onbeschoft en ronduit beledigend behandeld wordt.

Als reviewer moet je minimaal 1 punt geven. Als je ervan uit gaat dat de mensen die 1 ster geven er waarschijnlijk liever helemaal geen hadden willen geven, zie je goed hoe Bol.com haar reputatie volledig ten grabbel gooit door mee te willen doen met de alibaba's en amazons van deze wereld. De eigenwaarde is volledig zoek.

Beste Erik,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Metamorfose 13-01-2022

Ik ben altijd heel tevreden over BOL.com. De zending komt altijd binnen zoals opgegeven en is altijd goed verpakt. (soms iets grotere doos dan nodig is). Als het niet goed is dan kan je heel makkelijk retourneren. En Komt het geretourneerde een enkele keer volgens hun (of het partnerbedrijf) niet aan, dan hoef je maar een foto van het verzendbewijs te sturen en het wordt binnen een paar minuten opgelost! Dikke duim omhoog voor BOL.com.

Ontzettend bedankt! 😃

Katherine 13-01-2022

Altijd super fijne communicatie, staan altijd voor je klaar.
Heel goed bereikbaar en duidelijke overzicht van de status van je bestellingen.
Bestellingen komen 99% van de tijd altijd op tijd aan, anders laten ze het je weten.
Ik ben fan!

En wij zijn fan van jou, Katherine! 😃

Cees leiden 13-01-2022

Snel en goed geleverd door bol.com.
Zoals verwacht van bol.com.
Mooi product.

Veel plezier met je bestelling, Cees! 😃

Rose 13-01-2022

Gewoon de beste webshop die je maar kan vinden. Al jaren van de ene naar de ander maar nu sinds een paar jaar bij BOL en alles is gewoon goed, snel en netjes. Ook al krijg je via een andere partij geleverd, kopzorgen zijn er niet! Stipt op tijd, perfecte pakket info, pakket netjes verpakt en afgeleverd. Ik geef een vette 10+...

Ontzettend bedankt! 😃

Benitora17 13-01-2022

Bij Bol.con doe ik snel en gemakkelijk mijn aankopen online. De prijzen via Bol.com is over het algemeen concurrerend en heeft vaak een korte bezorgtijd. Hoewel ik sinds 2 maanden gekozen hebben voor Select, heb ik tot op heden nog geen zichtbare voordelen voorbij zien komen qua nog snellere levertijd. Ik moet dit wellicht nog ervaren. Ik ben in iedergeval tevreden met Bol.com en zal ik deze grote online bedrijf zeker aanraden aan anderen!
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

Peter Almere 12-01-2022

Ik bestel regelmatig bij Bol.com. Soms leveren ze een product zelf, maar dikwijls zijn ze slechts een tussenpartij. Bol.com levert zelf altijd netjes op tijd.

Het is een aantal keer voorgekomen dat een product van een andere leverancier niet werd geleverd, of dat er geen geld werd geretourneerd bij een product dat ik had teruggestuurd.

In alle gevallen is een bericht aan de Bol.com klantenservice voldoende om het probleem op te lossen.
Officiele reactie van Bol.com 13-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Peter!