Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

CDGK 08-04-2023

Ik ben geen fan van Internet-shoppen, je hebt alleen wat fotos, die het product niet 'reëel' weergeven, maar was aangenaam verrast hoe eenvoudig het aankopen bij bol is. Van de meest 'dure' tot de 'goedkoopste' producten, er is keuze genoeg.
Ook het retourneren is er eenvoudig.
De klantenservice verdient zeker een aparte vermelding, die is precies wat een klantendienst moet zijn, vriendelijk, up-to-date, lossen het probleem op en ... als ze het niet kunnen oplossen, gaan ze toch door tot er oplossing gevonden is.

oma weert 07-04-2023

Winkelen bij Bol.com is altijd weer een feestje. Vooral omdat wat je bestelt overeen komt met wat je hoopt te vinden in een heel bekende doos. Ik heb nog nooit wat terug gestuurd, het was altijd helemaal in orde.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Het doet ons goed om te lezen dat het winkelen bij ons een feestje is! 🥳

Ger Heerema 07-04-2023

Ik vind Bol.com een goede en leuke winkel, omdat ik er bijna alles kan koppen.
Voor mij is belangrijk dat ik niet het hele internet over hoef te zoeken naar het product wat ik moet hebben.
Als het product niet voldoet of stuk is, kan je het gewoon terug sturen en krijg direct je geld of een ander product terug

Bedankt voor de complimenten! 😁

Arjan 06-04-2023

wat ik zo handig aan bol.com vind is dat als ik iets zoek of nodig hebt bij bol.com kan vinden het aanbod is groot en dat vind ik wel fijn. een snelle levering ik hoef nooit lang te wachten het komt heel aan en meestal met zorg verpakt en als er een keer iets niet wordt bezorgd wat 1 keer gebeurd is .is het met een simpel telefoontje op te lossen en wordt je goed geholpen en de afhandeling ervan snel en prettig. kortom ik ben wel positief

Bedankt voor de complimenten, Arjan! 😃

Connie 06-04-2023

Normaal gesproken tevreden over Bol.com echter mijn advies is wel vergelijk vooraf prijzen!
Zojuist bij Kruidvat xxl nail thickener gekocht. Normaal €1,89. Omdat het uit het assortiment gaat nu 50% korting.
Er zat geen goede bijsluiter bij dus even aan het Googlen. Zie ik dat ditzelfde flesje, zelfde inhoud, €14,48 kost!
Dus bij deze controleer vooraf de prijzen.

Bedankt voor je review en je feedback, Connie! 😁

Martin 06-04-2023

Maken al langer regelmatig gebruik van de diensten van Bol.com. Wat opvalt in de vergelijking met andere bestellingen via het net is dat er tot nu geen "hickups" zijn in de afwikkeling. De aflevering van de goederen in t algemeen kan soms misgaan, maar bij Bol is dat niet het geval, Soepel en professioneel.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Martin! :)

Aa 05-04-2023

Bol.com zegt deze klacht via klachtencompas te behandelen maar ook daar wordt helemaal niks opgelost!
Bol.com brengt onterecht kosten in rekening voor producten die nooit geleverd zijn en schakelen zelfs een incassobureau in! Bol.com verwijst naar het incassobureau en andersom! Het complete bedrag incl onterechte incassokosten dient terug betaald te worden!

Beste Aa,

Bedankt voor je review. Er is je een e-mail gestuurd met de vraag wanneer we je telefonisch kunnen benaderen om de kwestie te bespreken. We zijn in afwachting op je reactie op de e-mail.

Chantal van bol.com

Een winkel waar ik helemaal blij van word! 05-04-2023

Heel veel keuze - makkelijk producten opzoeken - goede overzichtelijke website - goede klantenservice - betrouwbaar - klantvriendelijk - leuke mailtjes :)

Esther 05-04-2023

Snelle levering en gemak met bestellen en veel keus uit de dingen die je kunt bestellen
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Edwin 05-04-2023

Ik ben erg tevreden over Bol.com omdat zij een ruime keuze hebben qua aanbieders, goede prijzen hanteren en ook nog eens voor 10,- een jaar lang gratis bezorgen! Retourneren gaat simpel en probleemloos mocht er wat zijn.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent, Edwin! 😁

Monica 05-04-2023

Snelle levering door meer leste aanbieders. Elke dag leuke dag aanbiedingen waar je regelmatig gebruik van kan maken. Er word zelfs aangeboden om zonder extra dozen te laten verzenden om het milieu/karton te sparen. Ik heb de extra service van select gekozen omdat je daardoor ook in de avonden kan laten bezorgen. Voor mij is bol
Niet uit ons gezin weg te cijferen. We gebruiken het met het hele gezin en vooral achteraf betalen is super. Soms zit het even niet mee en is toch je waterkoker of iets anders stuk waardoor je wel kunnen bestellen en later kan betalen. In deze wereld is bol niet meer weg te denken. Ik zeg, de beste online aanbieder. Ook de service is top

Bedankt voor je mooie woorden, Monica! 🤩

Fr 05-04-2023

Makkelijk bestellen via Bol.com
Bezorging is tot nu altijd goed gegaan en evt. retour producten worden snel afgehandeld.
Heb je vragen, dan kan je via chatbox jou vragen stellen
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Je kan altijd terecht bij onze klantenservice voor vragen of bij problemen! 😁

Jan 05-04-2023

Meermalen gebruik gemaakt van Bol.com. Dit tot volledige tevredenheid. Enorm groot aanbod, makkelijk te bestellen. Bij onverhoopte problemen met het bestelde , één keer gebeurt, werd het probleem adequaat opgelost. Bol,com vergemakkelijkt het kopen enorm.

Fijn dat je zo tevreden bent, Jan! 🙂

De Witte 05-04-2023

Shoppen bij bol is zeer gemakkelijk en als er een probleem is wordt deze onmiddellijk opgelost.
Je kan er de auto niet voor uit de garage halen .

Griet 05-04-2023

Superhandige site met enorm veel mogelijkheden.
Leuke acties waarbij je wel wat geld kan besparen.
Retourneren is super eenvoudig en altijd goed verwerkt.
Bol maakt je leven gewoon eenvoudiger
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Het doet ons goed om te lezen dat we het leven je een stuk gemakkelijker maken, Griet! 😊

De website met vele mogelijkheden. 05-04-2023

Het voordeel voor internet aankopen via Bol.com zijn wel degelijk interessant. De belangrijkste reden hiervan is dat als je via Select de aankopen regelt je geen transportkosten hoeft te betalen aangezien je slechts éénmalig per jaar een bedrag van € 10.00 betaald, want dat dan worden alle zendingen hoe klein ook gratis geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over onze Select service! 😊

Jelleke 05-04-2023

Altijd veel keuze aan betaalbare prijs
Gemakkelijk aan huis bezorgd
Altijd leuk om nog eens extra korting te krijgen via vooraf bestelde cadeaubonnen ( krijg via het werk extra 5% korting)

Bedankt voor je aankopen, Jelleke! 😄

Marielle 05-04-2023

Altijd goeie service gehad.
Retouren is makkelijk en reparaties worden snel uitgevoerd. Problemen met een verkoper via bol en kom je er niet uit? Dan helpt bol je verder.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

We helpen je graag verder als je problemen of vragen hebt, Marielle! 😁

Gabrielle 05-04-2023

Groot assortiment, eerste site die ik bezoek als ik iets nodig heb. Servce ook altijd erg vriendelijk en behulpzaam.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Gabrielle! 🙂

Bikker 05-04-2023

Goede service vlotte levering en retournering geen probleem.
vr gr

Bedankt! 🤩

Ronneke 05-04-2023

Bol.com komt steeds zijn beloften na, de bestellingen worden meestal op tijd geleverd (afhankelijk van de vervoerder). Heb nog nooit problemen gehad bij het retourneren (3 x op meer dan 20 bestellingen). Echt een aanrader voor uw bestellingen.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Ronneke! 😃

Erik 04-04-2023

Ik koop al de nodige jaren via Bol.com. Ze hebben altijd scherpe prijzen en over het algemeen zijn de verzendkosten altijd nihil of erg laag. Het retourneren van artikelen is ook geen enkel probleem en is zeer toegankelijk ingericht. Ik ervaar daarnaast de track & trace van de bestelling als zeer prettig.
Kortom, gecombineerd met het enorme assortiment is Bol.com een blijvertje voor mij.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Heel erg bedankt dat je al zoveel jaren bij ons klant bent, Erik! 😃

Martin de Boer 04-04-2023

Goede service en snelle levering, op bol.com kan ik volledig vertrouwen en ik winkel graag bij Boll.com

Bedankt dat je bij ons winkelt, Martin! 🙂

AMvB 04-04-2023

Altijd goede ervaring, snelle reactie/ goede communicatie.
Altijd mijn eerste keuze als ik iets zoek online.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zulke goede ervaringen houdt! 😁

Anny 04-04-2023

Deze side is gebruiksvriendelijk ik ben op leeftijd en weet desondanks steeds mijn weg te vinden. Proficiat !

Bedankt! 🤩