Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Cristina 11-04-2023

I'm very satisfied, considering I don't have time to go shopping, it's easy and fast for me to order online, I always find everything I need, a 10 with + you deserve

Thank you very much!😁

André 11-04-2023

Uitgebreid assortiment. Redelijke prijzen en snelle levering. Dit is mijn indruk van Bol.com.

Winkel er erg graag. Nooit problemen en eventuele retouren ook goed opgelost.

Ik beveel deze winkel graag aan.

Je kan altijd op ons rekenen, André! 🙂

Tineke 11-04-2023

Redelijk op tijd de producten en mijn ervaring met de klantenservice en/of partners is prima.

Fijn dat je zo blij met ons bent, Tineke! 😀

Stefan 11-04-2023

Mijn motivatie is vrij duidelijk. Bol.com is veelzijdig en bied veel artikelen aan voor een goede prijs en met een lidmaatschap van Selekt voor 11 euro per jaar krijg je verrassende kortingen en kan je voor extra service kiezen. Maar waar het mij vooral om gaat zijn de goed omschreven reviews die meer product informatie vrijgeven die veelal niet worden vermeld. Zijn er dan geen nadelen bij bol.com, jazeker een hele belangrijke. Omdat niet alles in een ruime hoeveelheid aanwezig is word de prijs bepaald door vraag en aanbod iets waar rekening mee gehouden moet worden. Zelf bestel ik nu ongeveer 8 jaar via bol.com en ben ik zeer tevreden over de service en retour mogelijkheden.

Bedankt voor je mooie woorden, Stefan! 😃

ludo 11-04-2023

Het is een bedrijf dat zonder verpinken zijn werk doet hoe het moet gebeuren.
Correct, eerlijk, op tijd, prijs kwaliteit en hun producten voldoen aan de kwaliteitsnormen.

Bedankt! 😁

Emil Vincken 11-04-2023

Mijn ervaring met Bol.com zijn erg positief. Blijkbaar hebben zij degelijke afspraken gemaakt met de bij hen aangesloten bedrijven, want al mijn bestellingen tot op heden zijn keurig op tijd aangekomen, zijn goed verpakt en voldoen behoorlijk aan datgene wat in de productbeschrijving is weergegeven.
Ook de website van Bol.com is klantvriendelijk en duidelijk ingericht.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Enorm bedankt voor je complimenten! 😀

Dominiek 11-04-2023

Ik bestel toch regelmatig wel wat bij bol.com, ik ben ook tevreden en je kan er bijna alles krijgen top.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Dominiek! 😄

Corrie 11-04-2023

Veel keuze, snelle levering en goede producten. Ook wordt er navraag gedaan als er een product geleverd wordt van een partner winkel of het product geleverd is .

Bedankt voor je review, Corrie! 😁

Hurmie 11-04-2023

Ik bestel al heel wat jaren bij bol.com.
Dit gaat perfect tot nu toe geen problemen.
Is er iets dan een keer niet helemaal goed dan wordt het opgelost.
Ben dan ook zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Geraldine 11-04-2023

Aanrader! Vaak snelle en correcte levering, goede prijzen en betrouwbaar. Ik gebruik bijna standaard deze website.

Bedankt! 🙂

Opacor 11-04-2023

In al die jaren dat ik klant ben bij Bol.com is er nooit iets fout gegaan of heb ik iets moeten retourneren nooit geen late leveringen en dergelijke. Dus voor mij een aanrader🙏🏼
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Bedankt dat je al zoveel jaren klant bij ons bent! 🥳 Dat waarderen we heel erg.

Paul 11-04-2023

Altijd vlot en als er een probleem is (bijv. niet bezorgd of een onjuist product), is er ook geen probleem, want dan wordt het altijd vlot opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Paul! 🤩

Daisy De Keyser 11-04-2023

Bol.com heeft een zeer uitgebreid gamma. De bestelde producten worden snel geleverd. Bij problemen zorgt Bol.com ook steeds voor een snelle en correcte oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🙂

Hans 11-04-2023

Ruime en overzichtelijk aanbod op de site, ook van de vele partners. Prima informatie ook na aankoop over her verloop van de bestelling.

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Hans! 😃

Djozef 11-04-2023

Bol.com is een winkel waar je "bijna alles" kunt krijgen. En dat met het gemak van thuis op de bank, en op je gemak, kijken en evt. de bestelling doen.
Door de jaren heen is het assortiment dusdanig groot, en veelzijdig, geworden dat ik veelal geneigd ben eert bij Bol.com te kijken. Echter oppassen moet je wel, ook prijsbewust zijn is niet verkeerd. De prijs kan nogal eens erg afwijken voor wat je elders betaald.
Retourneren gaat goed en gemakkelijk, zo ook de levertijden.
Zo nu en dan komt er iets wat wel iets beter verpakt had kunnen worden, maar tot nu toe is het nog geen probleem geweest.
Maar voor mij is Bol.com een betrouwbare leverancier.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Bedankt voor je mooie woorden! 😀

Greunsven 11-04-2023

Enorm aanbod, ook via partners. Makkelijk bestellen maar wel veilig. Niet onbelangrijk in deze tijd. Goede communicatie na de bestelling en supersnelle bezorging. Scherpe prijs.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel! 😄

Carine 11-04-2023

Heel overzichtelijke site. Je vind er bijna alles en dat aan een hele goede prijs.
Verschillende partners worden er aangeboden. Zo kan je prijsverschillen zien. Alsook leveringsdatums.
Bol is heel correct zowel in het bestellen als retourneren.
Heb je problemen met een artikel, kan je Bol altijd contacteren en ze verbinden je rechtstreeks door met de partner vanwaar het artikel komt.
Nog nooit geen problemen gehad. Altijd alles correct afgehandeld.
Een echte aanrader!

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Carine! 😁

Jos1966 11-04-2023

Ik bestel toch regelmatig wel wat bij bol.com, dat wat ik nodig heb kunnen zij wel leveren. Wat voor mij van toegevoegde waarde is zijn de reviews. Dat maakt voor mij het makkelijker om te kiezen welk product, of variant, voor mij het beste werkt. De shop is betrouwbaar en mocht er een keer iets misgaan dan zijn ze niet lastig in de afhandeling ervan. Nooit een slechte ervaring gehad.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit slechte ervaringen zult krijgen, Jos! 😊

Peet 11-04-2023

Ik bestel bij bol.com in combinatie met select. Dat scheelt weer in de bezorgingskosten. Makkelijk en snel in huis.

We vinden het fijn dat je zo tevreden bent met onze Select service, Peet! 😀

Diana 11-04-2023

Prettig thuis winkelen. Super snelle goede levering en je bent altijd op de hoogte wanneer er wordt geleverd.

Bedankt! 🤩

Heidi 11-04-2023

Makkelijk te bestellen producten en snel geleverd. Mogelijkheid tot betaling achteraf. Goede service als iets niet goed is gegaan.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Bij vragen of problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😄

Ortho Echt 11-04-2023

Ik heb nog niks negatiefs kunnen ontdekken. Doen wat ze beloven en doordat ik geen verzendkosten hoef te betalen is het niet duurder dan elders.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo positief bent over ons, Ortho! 😀

Danhartog 11-04-2023

Bol bezorgt snel en retourneren is snel en gemakkelijk. Door gebruik te maken van de "achteraf betalen" functie betaal je pas wanneer je 100% tevreden bent met de aankoop.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Fijn dat je zo tevreden bent! We doen er alles aan om dit te houden 😃

Monic 11-04-2023

Altijd alles snel geleverd, en in het geval van een eventuele klacht word je meteen correct, vriendelijk en klantgericht geholpen. Prima site!
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

B. Van den Berg-Beverloo 11-04-2023

Vandaag besteld, morgen in huis, dat klopt. Je kunt alles vinden wat je maar nodig hebt. Heb je vragen geen probleem, je wordt keurig te woord gestaan of je krijg een mail. Wij zij erg blij met de service van bol.com. en hopen hier nog heel lang van te genieten. Wij wensen allen die hieraan werken nog heel veel goede jaren toe met veel werkplezier.
Officiele reactie van Bol.com 11-04-2023

Wij zijn blij met jou! 😀